Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ikke alle som har påskeferie hele uka da. Nå vet ikke jeg om det er en obligatorisk fridag så tør ikke si mer..
Det er ikke en obligatorisk fridag, men skoler har ferie da hvertfall, og en del barnahager.
Og vi heldige som jobber på slike flotte steder som har stengt disse solskinnsdagene
Lag en rapport da.
Mange mennesker der?
Taler?
Hvilke LSK-kjendiser var der?
Hva slags mat?
Petter
Det var lange køer av LSK-mennesker og uteliggere som ville ha gratis mat. Jeg hørte ingen taler så lenge jeg var der, men jeg var bare fra 10.00 til 10.45. Av kjente LSK-fjes kan nevnes Tom Lund, Frank Grønlund, Kjell Nystrøm og Robert Lauritsen. Fra Kanari-Fansen så jeg bl.a. Arild Myklebust (som alltid når det er gratis mat), Per Tandberg, Tommy Tass, Øyvind, brødrene Harborg og Bjørn Rösler Lindahl. På menyen sto bl.a. kylling (som smakte fugl), scampi, røkelaks og eggerøre, salat og annet pålegg. TV var til stede, så dere får følge med på TV Romerike i kveld. Et par dårlige mobilbilder her:
Kommentar