Billettbørsen 2007
Collapse
X
-
Men da var også billettprisene mindre..Kommentar
-
Kommentar
-
Skjønner ikke at det går an. Det virker som om LSK har et elendig samarbeid med de som selger billetter. Er jo en liten skandale om kampen blir annonsert utsolgt før alle billettene er solgt.Kommentar
-
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Barnebilletter?
Noen som kjenner til aldersgrensene på barnebilletter? Er det fortsatt mulig å ta med små barn på egen sittebillett (har vært greit før)? Aldersgrense for dette?Kommentar
-
HJELP!! Når går ''fristen'' ut på henting av billetter?
Har bestilt billetter på billettluka.no . Hvor lenge før kampstart må jeg hente di i dag?-lillllleeeeeestrøøøøm-Kommentar
-
Jeg selger to billetter på langsiden som jeg har kjøpt via billettluka.no, men får ikke dratt på kampen pga sykdom. Billettene er på felt H rad 7. Billettene kostet 343 kroner inkl. avgifter og selges for den prisen. Billettene løses ut mot kode på Åråsen, etter hva jeg har skjønt. Tlf: 40 23 41 06Kommentar
-
Har en voksen billett på kfl.. vanlig pris, pm meg før halv 5 vis du er interesertCupmestere 2007:DKommentar
-
kjøp sesongkort og slutt og syt!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hvorfor kan ikke folk forhøre seg litt før de slenger rundt seg på forumt at de ikke får tak i billetter fordi de bor langt unna.YvonneKommentar
Kommentar