Billettbørsen 2007
Collapse
X
-
Kan man kun kjøpe billetter til Kanarifeltet i Lillestrøm, være seg stadion, narvesen etc. eller er det mulig å kjøpe på narvesener f.eks. på ulike steder i Oslo? Noen som vet (kan synse) hvor mange billetter det er igjen på feltet?Kommentar
-
Jeg tar i utganspunkt en kapasitet på 11.650. (noe jeg mener det ble sagt i kampen mot Lyn) Rett meg hvis feil.
Diadora: 999
RB: 834
P: 48
O: 39
N: Utsolgt
M: 4
L: 1
K: 59
J: 211
I: 258
H: 332
G: 14
F: 1
E: Utsolgt
D: 3
C: Utsolgt
KFL: Utsolgt (selv om det vel egentlig ikke er det)
Til sammen er det igjen: 2803.. Klokka 1200 Søndag.
På Billettluka.no er det solgt 8837 billetter til kampen.Last edited by krisruds; 13.05.2007, 12:25.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kapasiteten ble sagt å være 11.650. Det er jeg forøvrig veldig fornøyd med, da dette er det tallet jeg har kommet med i diskusjoner i lang, lang tid. LSK har stått på tall som 11.900 og lignende, men det var selvsagt feil.Kommentar
-
Takk, da retter jeg det Jeg var ikke helt sikker selv. Akkurat passe stort siden vi ikke klarer å fylle mer enn 10-11000 uansett.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Da kunne kanskje LSK klart å romme oppimot 15000 mennesker mot lag som RBK, VIF og kanskje Brann.
Det ser ut som ny stadion aktualiseres av mer enn bare mangel på næringsareal. Med forutsetning om fortsatt sportslig suksess, da.
Skulle LSK klare et snitt på 9500 eller over i år, er jeg nesten fristet til å si at LSK også tilhører gjengen som kvalifiserer seg for automatisk hjemmekamp hvert år på 16. mai.Kommentar
-
Trolig er vel et av argumentene for at LSK ikke får hjemmekamp 16. mai er vel nettopp at de klarer å fylle stadion relativt bra i de fleste kampene, og dermed ikke trenger 16. mai som et lokkemiddel for å fylle opp. Personlig foretrekker jeg forøvrig hjemmekamp i første og siste serierunde framfor hjemmekamp den 16.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Forøvrig blir det vel egentlig ikke aktuelt før vi har en stadion med større kapasitet. Selv Aalesund stiller foran i køen nå (hvis vi kan isolere ett enkelt år).Kommentar
-
Frank Grønlund forklarte på et årsmøte at kampstedene 16. mai ikke er noe forbundet dikterer. Klubbene kan ønske seg det. LSK har tradisjonelt ikke vært veldig opptatt av å spille hjemme da, fordi 16. maikampene på Åråsen ikke har vært publikumsmagneter - som de er i Trondheim og Bergen.
Fordelen med å ikke ønske seg 16. maikamp er at det er lettere å få innvilget ønsker om andre spesielle kampdatoer, som jubileumskamper og stadionåpning.Kommentar
-
Av denne årsak har de også fått beholde hjemmekampene, noe som i og for seg er helt fair. Er man først ute, og tar noe som andre ser på som en last, fortjener man å beholde det godet når det senere blir populært.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2679305.ece
Slik var status 22. mai (økning fra 13. mai i parentes):
28/5: LSK-Stabæk 6.336 (+ 2.008 )
8-9000 bør være innen rekkevidde! Med RBs billettilbud og med fem dager igjen til match ligger det iallfall an til tilskuerrekord mot Stabæk. (Rekorden er 7093 fra i fjor). Bra og atter bra på en mandag/pinse, tv-kamp og Stabææk som motstander.Kommentar
-
Kommentar
-
Slik var status 24. mai (økning fra 22. mai i parentes):
28/5: LSK-Stabæk 6.805 (+ 469)VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
Kommentar