Billettbørsen 2007
Collapse
X
-
-
Tipper uansett at det blir rundt 8000 på kampen. Skuffende med tanke på at vier helt i toppen.Kommentar
-
Slik var status 15. september (økning fra 14. september i parentes):
16/9: LSK-Tromsø 6.925 (+ 315)Kommentar
-
Som jeg har sagt hele tiden; Salget til denne kampen påvirkes veldig av resultatet i seriekampen på søndag. Bankers..
Mvh
Gammer`n - som har fire billetter til semi`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hva med og si til folk at viss vi kommer til finalen så får dere ikke billetter uten og vise fram billetten fra semin,jeg er dritt lei folk som bare skal være med når det er storkamper.Kommentar
-
Er ikke en semifinale i cupen mot stabæk en storkamp??
det er rart at folk ikke går mann av huse for å skaffe seg billett..Kommentar
-
Jeg er så enig så enig...for meg er semifinale i cupen en gigantkamp jeg rett og slett MÅ ha med meg, har naturligvis kjøpt billett for lenge siden! Jeg synes det er direkte synd, trist og leit at lillestrøm/omegn-folket er så vanskelige å trekke til åråsen.Kommentar
-
Mvh
10.09.50 - som også har fire billetter til semi'nKommentar
-
Kommentar
-
Sikkert billetter som er reservert en viss periode eller noe? Så legges de ut når reservasjonen går ut..
Eller kanskje de er holdt av til sponsorer og slikt, om de ikke vil ha alle, får allmennheten sjansen..
Men det er hva jeg tror, ikke vet.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Sikkert ikke noe dåårlig tips det der. Men hvis det er tilfellet så bør de som selger bilettene opplyse om når og hvor evt resterende biletter blir lagt ut for salg.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Lsk - Brann
Noen som vet hvor mange billetter det er igjen til Brann kampen?-lillllleeeeeestrøøøøm-Kommentar
-
Jeg har to billetter. En sviker av en tulling ved navn Andre Tosic sendte melding til meg i går og ombestemte seg angående brann-kampen i går, fordi LSK tapte mot Stabæk. Derfor skulle han liksom ikke ha to billetter han har reservert for lenge siden. Det er bra, når jeg har lagt ut for 20 billetter. Altså har jeg to billetter til salgs på KFL-feltet for desperate kanaris. Ved interesse kan du sende sms til 41300470. Billettene kan fåes på Martins før matchen, etter avtale....Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar