Jeg sitter her, hjemme i stua, cupfinalen mellom Brann og Lyn er halvspilt. Brann leder 4-1! Egentlig burde dette være en glede, sa jeg har satset 100 spenn på at Brann vinner 5-1! Men, det er alltid et men, så tenker jeg på Fugla. Tenk at vi faktisk ble SLÅTT UT av Lyn. Lyn, laget som ligger under 4-1 etter 45 minutter. Lyn som ikke har skapt mere enn 2 sjangeser på 45 minutter. Det er utrolig. Det er først når man ser det i et slikt perspektiv at man virkelig forstår at Fugla ikke er som de var en gang, en gang i 2001...
Cupfinalen
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Re: Cupfinalen
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everJeg sitter her, hjemme i stua, cupfinalen mellom Brann og Lyn er halvspilt. Brann leder 4-1! Egentlig burde dette være en glede, sa jeg har satset 100 spenn på at Brann vinner 5-1! Men, det er alltid et men, så tenker jeg på Fugla. Tenk at vi faktisk ble SLÅTT UT av Lyn. Lyn, laget som ligger under 4-1 etter 45 minutter. Lyn som ikke har skapt mere enn 2 sjangeser på 45 minutter. Det er utrolig. Det er først når man ser det i et slikt perspektiv at man virkelig forstår at Fugla ikke er som de var en gang, en gang i 2001...Ultras Felt C Lillestrøm -
Re: Cupfinalen
Opprinnelig skrevet av fugla_4_everTenk at vi faktisk ble SLÅTT UT av Lyn. Lyn, laget som ligger under 4-1 etter 45 minutter. Lyn som ikke har skapt mere enn 2 sjangeser på 45 minutter. Det er utrolig. Det er først når man ser det i et slikt perspektiv at man virkelig forstår at Fugla ikke er som de var en gang, en gang i 2001...RoyVaadal.Kommentar
-
når jeg så hvor dårlig lyn var idag, på banen og tribunen, var det ekstra bittert at vi ble sittende hjemme...
vi slo rbk og tromsø, mens lyn sleit mot frigg og hvem det nå var.. ikke tvil om at lyn ikke var en verdig finalist (selv om de slo oss)Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Må bare at av meg hatten for det livet Brann-supporterne skapte på Ullevål. Jeg var selv på Oslo-derbyet i år og det som ble skapt av liv der kan ikke måles med hva Brannsupporterne fikk til. Jeg har i tillegg vært på flere cup-finaler tidligere...
Jeg mener seriøst at Brann har Norges beste supportere, ikke VIF eller LSK!
(VIF-supporterne som trashet den pub'n i sentrum var vel heller ikke verdens beste ambassadører for VIF og Klanen...)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ola
I medgang er det svært få som kan måle seg med Brann, da er alle med, og da tar det som regel helt av.
I motgang derimot....
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Ola
I medgang er det svært få som kan måle seg med Brann, da er alle med, og da tar det som regel helt av.
I motgang derimot....
PetterKommentar
-
Poenget mitt er at Brann fansen er kapable, de har et potensiale til å lage den type liv. Det tror jeg ikke noen annen har. Jeg mener at Brann-supporterne er bedre på sitt beste enn hva RBK, VIF og LSK -supporterne er på sitt beste.
Tør ikke tenke på hva som skulle skjedd om de hadde tatt gull.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaPoenget mitt er at Brann fansen er kapable, de har et potensiale til å lage den type liv. Det tror jeg ikke noen annen har. Jeg mener at Brann-supporterne er bedre på sitt beste enn hva RBK, VIF og LSK -supporterne er på sitt beste.
Tør ikke tenke på hva som skulle skjedd om de hadde tatt gull.
Men selv om kampen igår e det største eg noen gang har opplevd så skulle eg ønske Lsk og ikkje patetiske lyn var motstander. Blir liksom ikkje kamp på tribunen med 20000 mot 4000.Stå på BrannKommentar
-
Det samla publikummet til Brann ja, men når det gjelder ekte fans rekker dem ikke klanen eller kanari-fansen til knæra lenger! De har tapt seg noe jævli og er ikke mer enn 600-700 på hjemmekampene!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisDet samla publikummet til Brann ja, men når det gjelder ekte fans rekker dem ikke klanen eller kanari-fansen til knæra lenger! De har tapt seg noe jævli og er ikke mer enn 600-700 på hjemmekampene!Stå på BrannKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av Ola
I motgang derimot....
PetterStå på BrannKommentar
-
men har ikkje potensialeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av K_P(Kjernen)men har ikkje potensiale
Hva med Strindheim.....Kommentar
-
Kommentar