Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm og en belgisk toppklubb har vist interesse for Olivier Occean (23). - Det er totalt uaktuelt å selge nå, sier Odd-direktør Tom Helge Rønning.
Av Roy Tommy Bråten, 10.11.2004 kl. 10:25
POPULÆR: Lillestrøm og en belgisk toppklubb har vist interesse for Olivier Occean (23) (Foto: DIGITALSPORT)
Flere klubber har kontaktet Odd Grenland for å høre om det er mulig å løse spissen fra kontrakten som går ut etter 2006-sesongen. En belgisk klubb og Lillestrøm skal være de ivrigste i følge TA.no.
LSK har tilbudt Odd fem millioner kroner for 23-åringen som scoret 14 mål for Odd i årets serie.
- Men vi selger ikke Olivier Occean. Det er totalt uaktuelt, fastslår Odd-direktøren.
Han legger til at han skal like å se den klubben som legger nok penger på bordet.
Det er da snakk om veldig mange millioner - trolig opp mot de 15 Odd fikk da Frode Johnsen gikk til Rosenborg. Odd vil for alt i verden beholde Olivier Occean, men et sted går grensen dersom det skulle komme et knallbud.
En av våre aller mest kjente og erfarne fotballagenter, Rune Hauge, mener Odd kan få rundt seks millioner for 23-åringen med salg innen Norge. Skulle en utenlandsk klubb ha lyst på Occean og komme med et bud, kan det fort bli opp mot 12 millioner kroner.
Det hadde jo vært en tilvekst, men så er det dette med EU-kvoten, da.
Dersom dette er slik det blir, brenner det vel ett enda blåere lys for Baron eller Kasey. Romanus ligger vel dårlig ann allerede.
Hvis det stemmer at vi virkelig har lagt inn et bud på 5 mill, opplever jeg det veldig panisk. Veldig lite gjennomtenkt å by på en canadier når vi alt har for mange spillere utenfor EU. At han i tillegg er 29 år, forteller jo også at de ønsker en såpass dyr spiller de sannsynlig ikke vil kunne tjene penger på. Synes dette rimer dårlig og jeg tror faktisk ikke på dette.
Men men...
Martin Andresen, Alexander Ødegaard, Olivier Occean og Daniel Berg-Hestad.
Jeg liker det jeg leser, og det skulle ikke forundre meg om det skulle dukke opp en positiv overraskelse som få av oss hadde tenkt på før kontrakten plutselig var signert.
En ny sesong nærmer seg, og jeg er like uhelbredelig optimist som hvert eneste år. Og jeg akter aldri å bli noe annet!
Kommentar