En liten hyllest av Dan Anton Johansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marius_LSK
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Mar 2007
    • 28

    #21
    Etter det han spilte igår, så har han blitt en god del bedre enn i fjor sesong.
    Får se utover årets sesong hvordan det går.
    ULTRAS LILLESTRØM!

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #22
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Den første testen kommer sannsynligvis borte mot Godset, han svensken de har på vingen er både kjapp og teknisk. Jeg frykter det verste, men håper på mirakler.
      Enig med Ola og Superbøffel her. Det er forskjell på å spille hjemme mot et dårlig lag, og borte mot et bra lag.

      Danton har teknikk og pasninger som sine styrker. Det er viktig når vi skal spille mot et lag som legger seg bakpå. Da er jeg enig i at Danton er å foretrekke fremfor PSA.

      Danton har derimot tempo og hodespill som sine svakheter, noe som er viktig når vi spiller borte mot gode lag. I disse situasjonene mener jeg PSA med fart og hodestyrke er å foretrekke, selv om vi da må tåle enda en som bare mæler ballen unna bak i fireren.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        #23
        Han var veldig god offensivt. Mangla fremdeles en del i posisjoneringen defensivt. Men det var MYE bedre enn alle matchene i fjor.
        Imponert over at han er så proff i forhold til dødsfallet.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #24
          Evig eies kun et dårlig rykte....

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #25
            Nesten 8 fulle linjer med "tomler opp". Håper Dan Anton leser forumet, eller at noen har vett til å vise ham den første posten til Lars.
            Last edited by KFL109; 14.04.2007, 16:11. Begrunnelse: Faktaendring fra 7 til 8
            Vidar Evje

            Kommentar

            • KFL109
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1958

              #26
              Opprinnelig skrevet av KFL109
              Håper Dan Anton leser forumet.
              Ved nærmere ettertanke er det kanskje ikke så smart at spillerne våre frekventerer forumet - i hvert fall ikke hvis vi ønsker at de skal bygge sjøltillit...
              Vidar Evje

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                #27
                hyll en som har spilt brukbart i hele EN kamp på rad!

                Kommentar

                • Jan Banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 809

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                  hyll en som har spilt brukbart i hele EN kamp på rad!
                  Ja, la oss for guds skyld ikke skryte av spillerne våre.
                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                  Stuart Baxter har forstått det.

                  Kommentar

                  • Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av kimmern
                    hyll en som har spilt brukbart i hele EN kamp på rad!
                    Her har man litt av roten til problemet rundt Dan Antons renomé i LSK. Jeg trur at grunnen til at Lars lagde denne tråden, og at flere av oss har slengt oss på skrytebølgen, er at Dan Anton ikke bare har én god(kjent) kamp for oss, han har en rekke på rad nå. Mannen spillte alle våre sju kamper (correct me if I'm wrong) i Royal League, og hadde, etter min mening, ingen alvorlige brølere i de kampene. Fyren spillte midtstopper mot enga, en plass han ikke er vant med, og gjorde visstnok jobben mer enn godkjent.

                    Så... på forhånd beklager jeg dersom jeg virker en smule krass nå, men...

                    Nå må folk faen meg slutte å gneldre over den jævla brølern han gjorde mot Start i fjor, og heller gi mannen en fair sjanse til å bevise at han er god nok. For meg virker det som at enkelte her har forhåndsdømt kampprestasjonene hans til å være elendige, og det syns jeg faen meg er patetisk.
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                    Kommentar

                    Working...