Snillisme og Kanari-fansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • otho
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2004
    • 183

    #21
    Hyggelig å se at engasjementet er stort i forumet !

    Meget bra at ikke alle er enige med meg, det er viktig med takhøyde.
    Det har det alltid vært i Bøffelberg og Kanari-fanse. Det er meget bra.

    Velger like fult å svare på noen av de kommentarene som har kommet på mitt innlegg.

    Middelshavsfarer:

    Eksil-kanari: ”Aksepterer vi å havne midt på tabellen? Ikke så vidt jeg har sett her inne.
    Såvidt jeg kan se, er det både kritikk og uenighet her inne.”
     kommentar: Det er ikke mange som er ”her inne” det er jo viktig å markedsføre det man står for utad, og ikke bare være tøff i flokk. Den dagen vi aksepterer at vi er en middelshavsfarer så er vi i ferd med å bli som KIL. Vi er glad om vi over lever, men i år så blir vi bra.

    Eksil-kanari: ”Ja, vi kan lufte våre frustrasjoner her inne, men det bør være en høy terskel for å komme med mishagsytringer mot eget lag under en kamp. I så fall vil supportere ikke være en 12. mann!”
     Kommentar: I fare for (eller skal jeg skrive i håp om) å starte nye diskusjoner kommer jeg med følgende utsang: Skal supportene alltid være den 12.mann! også når vi vet at de som ikke blør for klubben, ikke gjør en innsats vil være bort til neste år? Skal man være lojal mot en kampledelse som gjøre feil vurderinger (i følge fansen)? Jeg mener at man i utganspunktet ikke skal slege kommentarer og dritt til en spiller som trener har tatt ut. Trenerne skal jo kjenne laget så godt at han vet hvem som er best. Men når spiller blir utestengt pga konflikter på det personlige plan mellom trener og spiller. Noe som fører til tap av poeng og muligheter… Da mener jeg det er Kanari-fansens plikt å få den/disse spillerne på banen.

    Vestfold Kanaris: ”Spillere kommer og går Sportsklubben vil alltid være der!!”
     Kommentar: Dette er jeg helt enig i. Det er klubben man elsker og ikke spillerne og trenere. Det vil alltid være profiler, men klubbtilhørigheten er fraværende.

    CocaJerry : ”Tviler sterkt på at KFL blir til salgs, hvor får du det fra? Er du til salgs, hva er prisen?”
     Kommentar: det er flere måter å selge seg på…. Det jeg legger i det er at det er viktig at Kanari-Fansen forblir nøytrale og uavhengige og kan være et kritisk organ som alltid vill klubbens beste. Jeg mener at det ikke alltid er best å holde kjeft… Av og til må man tåle å ta upopulære avgjørelser, noe som kan føre til at man blir oppfattet som medgangssupportere. Så lenge det overordnede og langsiktige målet om klubbens beste blir nådd, mener jeg det kan forsvares. Den dagen ingen stiller spørsmål, ingen er skeptiske vil klubben stagnere. Det beste for sportsklubben er å ha fans som følger dem opp og pisker dem til mer suksess. Det er vår oppgave å vise dem at vi vil ha mer, vil ønsker å vinne igjen.


    CocaJerry : ” Må vi være stuerene? hvem sa det?
    Vi har alle protestert det vi kunne på en trener som var i sin siste sesong på Åråsen. Vi har grynta på Erlandsens laguttak og enkelte spillere så vi ble hengt ut i media av trener og aviser.
    For ikke så lenge siden var vi på Stabekk og protesterte, dro på oss 20000 i bot. Hvis du skal tilbringe livet leitende etter upopulististke standpunkt så blir ikke dette det siste anklagende, sutrende og ukonkrete "brevet" du kommer til å skrive. ”
     Kommentar : Stuerene… Er man ikke stueren når man lar seg tvinge til stillhet etter at treneren har vært ute i avisa? Tøff… det er sikter mange som mener det er tøft med bot (ps : er glad for å slippe å stå på møkka stadion Nadderud til neste år). I år holdt vi jo på å regne bort på Nadderud , noe som bringer meg over til aksjonsformer er sangen fra Hamar ”Vi er på fiske tur i Hamar, Fiske tur i Hamar. Og styre kan ikke gjøre noe med det”
    Er et grynt nok? Tenk på fingeren til BergHomo…

    CocaJerry :”Neste år har by tribunedel som er lenger inn mot midten, 2 forsangere, mer satsing på TIFO”
     Kommentar: Tifo skal bli bedre skrives det her, dette håper jeg virkelig. For vil ligger langt etter og her trengs det flere folk og nye ideer som stjerneskudd. (Sorry Tony ikke ment som kritikk av den jobben dere gjør)

    CocaJerry :” Spørsmålet er vel om du er blitt en tilskuer ("her" og på Åråsen) ”
     Kommentar: Blir litt provosert av et slik spørsmål men greit nok. På Åråsen har jeg vært å finne fra ’73, jeg var med i Bøffelberget, var med å starte KFL (1 sifferet medlemsnr). Så sesongkort og jeg vil være inventar på berget også til neste år.

    Savner tiden med engasjement og trøkk ...
    eLSKe i gode og onde dager....
    eLSKe til døden skiller oss av....
    å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #22
      Sånn generelt så mener jeg at alle enkeltpersoner skal følge denne regel;

      "Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill og forøvrig kan man
      gjøre som man vil"

      Men alle må være klar over en ting; KFL har et styre som er valgt av medlemmene. Er ikke medlemmene fornøyd med den jobben styremedlemmene gjør så må de nominere seg selv eller sørge for å velge andre medlemmer til styret.

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #23
        Eksil-kanari: ”Ja, vi kan lufte våre frustrasjoner her inne, men det bør være en høy terskel for å komme med mishagsytringer mot eget lag under en kamp. I så fall vil supportere ikke være en 12. mann!”

         Kommentar: I fare for (eller skal jeg skrive i håp om) å starte nye diskusjoner kommer jeg med følgende utsang: Skal supportene alltid være den 12.mann! også når vi vet at de som ikke blør for klubben, ikke gjør en innsats vil være bort til neste år? Skal man være lojal mot en kampledelse som gjøre feil vurderinger (i følge fansen)? Jeg mener at man i utganspunktet ikke skal slege kommentarer og dritt til en spiller som trener har tatt ut. Trenerne skal jo kjenne laget så godt at han vet hvem som er best. Men når spiller blir utestengt pga konflikter på det personlige plan mellom trener og spiller. Noe som fører til tap av poeng og muligheter… Da mener jeg det er Kanari-fansens plikt å få den/disse spillerne på banen.
        Jeg er ikke for å klage/pipe høylytt på spillerene under kamp, men kanskje vi ved å faktisk reagere litt,si ifra, kanskje det faktisk hjelper lsk? Vis det på noen som helst måte hjelper klubben til slutt, så er vi fortsatt den tolvte mann selvom vi "klager"?

        Ellers er jeg enig i mye av det du sier, og uenig i mye av det du sier også.
        Du har hitill to lange gode poster noe jeg ser på som positivt. Vi trenger flere som deg her på forumet.

        Meninga var egentlig at jeg skulle svare på vær enkelt ting du skrev i din første post, men ettersom jeg er på skolen nå, og det netopp ringte inn må jeg dessvere vente med det til i morgen.

        -Nordby
        [/quote]

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #24
          Jeg synes KFL er blitt vanna ut allt for mye de siste åra. Greit at medlemstallet stiger, men til hvilken pris?? Synes etterhvert at kvantiteten nå for alvor går på kvaliteten løs. Alt skal liksom være så utrolig korrekt. Spontaniteten er nærmest totalt fraværende. Kan virke som at vi ikke lenger er uavhengige... Forstår at det er viktig å ha en positiv dialog med ledelsen og LSK, men det får da faen meg være grenser!! Det er ikke gutte klubben Grei dette her! Det er mange på KFL feltet som ikke eier peiling på fotball, og som er mer opptatt av mobilen sin en spillet som foregår utpå banen. Sier ikke mer.
          Pila på det virkelige engasjementet har pekt gradivs nedover år for år. Hvor er det blitt av "gærninga" som hang på gjerdet i bar overkropp, som visste engasjement i ordets rette forstand. De er vel suspandert og fryst ut....
          Husker med lengsel og nostalgi tilbake til den gamle ståtribunen og de enorme rasa nedover mot gjerde, der en ble pressa mot stengene så lungene blåste seg.
          Det var tider!!

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Joda, gode gamle dager med ras var morsomme tider. Ikke fullt så
            morsomt den gangen jeg hadde fotavtrykk i trynet, etter at det
            metallgjerdet bøyde seg under kraften av oss gærningene. Var vel
            også en som brakk beinet i den episoden (i Mjøndalen).
            Alt i alt har det blitt tryggere å gå på fotballkamp på Åråsen, og derfor
            har vi jo blitt norges nest største supportergruppe også.
            Nå kan også gamle Larsen stå på feltet og synge for full hals uten å
            brekke lårbeinet.
            Poenget mitt er at det var jvævlig kult for oss ungdomma i "gamle dager"
            , men nå må vi se på det som er positivt akkuratt nå. Og det er
            mangfoldet og mulighetene det skaper. Ser ut som klanen også sliter
            med det samme problemet, der gamle klansfolk uttrykker at
            engasjementet var større før.
            La oss håpe at de nye tiltakene på Åråsen sesongen 2005 bringer oss
            til nye høyder! Og for min del kan vi få tilbake litt av "fanteriet" også.
            Jeg er enig i at vi ikke alltid trenger å være så forbanna snille.
            FÅ LITT MER HAT!

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #26
              Opprinnelig skrevet av otho
               Kommentar: det er flere måter å selge seg på…. Det jeg legger i det er at det er viktig at Kanari-Fansen forblir nøytrale og uavhengige og kan være et kritisk organ som alltid vill klubbens beste. Jeg mener at det ikke alltid er best å holde kjeft… Av og til må man tåle å ta upopulære avgjørelser, noe som kan føre til at man blir oppfattet som medgangssupportere. Så lenge det overordnede og langsiktige målet om klubbens beste blir nådd, mener jeg det kan forsvares. Den dagen ingen stiller spørsmål, ingen er skeptiske vil klubben stagnere. Det beste for sportsklubben er å ha fans som følger dem opp og pisker dem til mer suksess. Det er vår oppgave å vise dem at vi vil ha mer, vil ønsker å vinne igjen.
              Dette er så vagt at det blir latterlig å diskutere. Hva/Når skulle vi gjordt ting annderledes? kom med ett eksempel samtidig som du ramser opp alle gangene som vi har gjordt det før (er ikke ofte det skjønne du).
              Opprinnelig skrevet av otho
               Kommentar : Stuerene… Er man ikke stueren når man lar seg tvinge til stillhet etter at treneren har vært ute i avisa? Tøff… det er sikter mange som mener det er tøft med bot (ps : er glad for å slippe å stå på møkka stadion Nadderud til neste år). I år holdt vi jo på å regne bort på Nadderud , noe som bringer meg over til aksjonsformer er sangen fra Hamar ”Vi er på fiske tur i Hamar, Fiske tur i Hamar. Og styre kan ikke gjøre noe med det”
              Er et grynt nok? Tenk på fingeren til BergHomo…
              Tror ingen ble tvingt til stillhet (hvem isåfall).
              Regne bort på nadderud? ,du driver og skyter tidene da vi sto på plankene opp i himmeln, hva er det du skal aksjonere mot da.

              Opprinnelig skrevet av otho
               Kommentar: Tifo skal bli bedre skrives det her, dette håper jeg virkelig. For vil ligger langt etter og her trengs det flere folk og nye ideer som stjerneskudd. (Sorry Tony ikke ment som kritikk av den jobben dere gjør)
              DET ER BARE Å KOMME Å HJELPE TIL.
              Opprinnelig skrevet av otho
               Kommentar: Blir litt provosert av et slik spørsmål men greit nok. På Åråsen har jeg vært å finne fra ’73, jeg var med i Bøffelberget, var med å starte KFL (1 sifferet medlemsnr). Så sesongkort og jeg vil være inventar på berget også til neste år.
              Savner tiden med engasjement og trøkk ...
              Jeg blir provosert av folk kommer med så mye dritt om egen supporterklubb ihvertfall da dem presterer å være like vag som deg.
              Hvis du mener noe er gæli så får du ta så får du ta spaden i egen hånd, starte og gjøre det selv.

              Vi har aldri hatt mer engasjement og trøkk som det vi har hatt de siste 4 årene. Neste år blir enda bedre.

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #27
                Coca Jerry, ikke vær så aggresiv i innleggene dine! Det er lov å mene
                at alt ikke er fryd og gammen vel?
                Og den siste setningen din er tull. Vi har aldri hatt så mye engasjement
                og trøkk som de siste 4 åra? Trøkk er greit i.o.m. at vi har blitt mange,
                men engasjementet kan vel sies å ha vært bedre.
                Men dette kommer nok av at "i gamle dager" var en mye større andel
                av de som sto på Bøffelberget/gamle KFL die-hard LSK supportere av
                det hardbarkede slaget. Det var mer intenst.
                Det har blitt litt mer vanna ut, men jeg synes det er bra at alle typer
                mennesker står med oss, og om ikke alle synger hele tiden så blir
                fler og fler med, og de fleste trøkker til på de enkle sangene, hvertfall
                når det går bra i kampen.

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #28
                  Seff blir jeg aggresiv da jeg må svare på alt dette vage søpplet som du og andre her presterer og si seg enig i UTEN å komme med ett eneste eksempel på hva vi skulle gjordt anderledes eller når vi skulle gjordt no.

                  Det at dere sier det har vært lite engasjement sier litt om hvor lite dere veit hva som har skjedd de siste åra.
                  KFL har vært igjennom en prosess siden vi bytta tribune. De har vært litt treige med å få med nye folk/mer folk, men folk har ikke akkurat stått i kø for å melde seg til tjeneste for KFL heller.

                  De som etterlyser engasjement bør kanskje få fingern ut av ræva og faktisk gjøre noe annet enn å sutre.

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #29
                    CocaJerry, hvis du svelger noen lykkepiller, teller til 10 og roer deg ned,
                    så leser du innleggene mine en gang til. Har jeg bare vært negativ? Nei.
                    Det jeg sier er at noe var bedre før og noe er bedre nå. Sånn er det.
                    Og jeg kan ta det igjen (fore med teskje), det har selvfølgelig med
                    antall mennesker å gjøre. Lettere å engasjere 300 enn 2000.
                    Hva man skal gjøre nå? Tja, det ser ut som ledelsen i KFL har tatt noen
                    grep for å øke intensiteten på Åråsen, så får vi se hva det bringer med
                    seg. Ellers er det viktig å fortsatt være inkluderende, la alle typer
                    mennesker føle seg velkommen i KFL. De aller fleste er kanskje litt
                    still og avventende i begynnelsen, men mange av de vil begynne å
                    lufte sangstemmene sine ettehvert.

                    Vennligst kutt ut det derre "kom å hjelp til eller hold kjeft" pisset.
                    Du er ikke mer supporter av LSK enn det jeg er, det kan jeg garantere
                    deg.

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      CocaJerry, hvis du svelger noen lykkepiller, teller til 10 og roer deg ned,
                      så leser du innleggene mine en gang til. Har jeg bare vært negativ? Nei.
                      Det jeg sier er at noe var bedre før og noe er bedre nå. Sånn er det.
                      Og jeg kan ta det igjen (fore med teskje), det har selvfølgelig med
                      antall mennesker å gjøre. Lettere å engasjere 300 enn 2000.
                      Hva man skal gjøre nå? Tja, det ser ut som ledelsen i KFL har tatt noen
                      grep for å øke intensiteten på Åråsen, så får vi se hva det bringer med
                      seg. Ellers er det viktig å fortsatt være inkluderende, la alle typer
                      mennesker føle seg velkommen i KFL. De aller fleste er kanskje litt
                      still og avventende i begynnelsen, men mange av de vil begynne å
                      lufte sangstemmene sine ettehvert.

                      Vennligst kutt ut det derre "kom å hjelp til eller hold kjeft" pisset.
                      Du er ikke mer supporter av LSK enn det jeg er, det kan jeg garantere
                      deg.
                      Hei hold kjeften på du a din forbanna lille fitte. Ikke kom å belær en dritt.
                      Jeg er den eneste som har tatt tak i disse latterlige påstandene uten og bare si "jeg er enig/jeg er uenig". Jeg snakker om teamet, klarer du ikke lese det så se til hælvette å finn deg noe annet å gjøre.

                      Jeg sier AKKURAT det jeg vil (noe av det denne tråden handler om)
                      Dere sitter og etterlyser engasjement SE TIL HÆLVETTE Å GJØR NO SELV.
                      Hvis jeg skriker for høyt for deg veiron så får du ta å sette deg lenger unna pc`n.

                      Pappan min har lengre tiss enn din Veiron.

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        #31
                        trodde jeg hadde klikka meg inn på oddrane sine sider da jeg så den avanserte språkbruken her inne

                        Aksepter at andre har en annen mening enn det du mener er riktig!

                        Alt var mye bedre før, dermed basta
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                          trodde jeg hadde klikka meg inn på oddrane sine sider da jeg så den avanserte språkbruken her inne

                          Aksepter at andre har en annen mening enn det du mener er riktig!

                          Alt var mye bedre før, dermed basta
                          Trodde jeg hadde klikka meg inn på Liiiiiiin`s forum siden jeg så den elegante språkbruken.
                          Akksepter at jeg er den eneste som har tatt tak i påstandene hans uten å bare si jeg er uenig/jeg er enig. Du er rimelig latterlig hvis du mener alt var bedre før.
                          Kanskje dere som synes alt var så mye bedre før skal stelle dere sammen i en egen klikk. kan tenke meg dere lager trøkk med 200/300, stor TIFO, og sikket mange som bryr seg om hva dere mener om laguttak og spillerkjøp osv. :lol: .

                          Alt var ikke bedre før.Basta

                          Kommentar

                          • otho
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Nov 2004
                            • 183

                            #33
                            Her er det temperatur, dette er moro.

                            Skulle ønske alle hadde like mye engasjement på kampene…..

                            Må bare svare noen kommentarer fra Coca-Cola: ”du driver og skyter tidene da vi sto på plankene opp i himmeln, hva er det du skal aksjonere mot da. du driver og skyter tidene da vi sto på plankene opp i himmeln, hva er det du skal aksjonere mot da.”

                            Tja hvor skal man starte?
                            Billigere inngang for Kanari-Fansen
                            Avsetning av trenere (les: Pellerud)
                            Fordeling av cup-finalebilletter
                            Ståplasser
                            Få Åråsen til å være et utrivelig og for alle motstandere (er vel usikker på om dette kan sees på som en aksjon, men det var noe som tokk opp mye av tiden),
                            + + + +

                            CocaJerry : ” Jeg blir provosert av folk kommer med så mye dritt om egen supporterklubb ihvertfall da dem presterer å være like vag som deg.
                            Hvis du mener noe er gæli så får du ta så får du ta spaden i egen hånd, starte og gjøre det selv”
                             Kommentar: Ser at du er i ferd med å bruserover… men hensikten med å være vag og ikke bastant er å kunne få en diskusjon. Bastante meninger i et diskusjonsformum vil for bli skyttegrav og skitt kasting... Jeg mener ikke alt er så gælistilt i Kanari-fansen, men det er viktig å bedrive videre utvikling… Og Pepsi-Cola hvis man ikke kan diskutere her så har ikke forumet den takhøyden det bør…

                            Hensikten min med disse inneleggende er at jeg mener at alle som en bør ta et standpunkt.
                            Skal fotballarenaen bli et arrangement med hovedvekt sitte popkorn familier, skal fotball være sturent, slik vi ser Cup-finalener ? Cup-finalen er jo tatt fra fansen og blitt en happening som alle b- og c- kjendiser skal ha med seg.

                            Hei hei hei vi har det morro...
                            eLSKe i gode og onde dager....
                            eLSKe til døden skiller oss av....
                            å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              #34

                              Hvorfor trodde du jeg mente deg? Henviste ikke til noen person, var litt ironisk ment skjønner du

                              Eller skjønner du egentlig hvor feil du tar og må slenge ut innlegg i hytt og pine på forhånd for å forsvare deg selv

                              Alt var selvsagt ikke bedre før, verden går da framover, også der du bor regner jeg med

                              Synes bare det er patetisk å kalle medsupportere for stygge ting(pga. min avanserte språkbruk nedlater jeg meg aldeles ikke til et nivå der det brukes slike fy-ord )

                              Og til opplysning så var det meg som stiftet klubben i 1917, så jeg bestemmer og jeg vet best.

                              Hilsen super duper supporter nr 1.
                              Dere andre kan holde meningene for dere selv
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #35
                                CocaJerry, det er mulig "faren din har større tiss enn min" som du så
                                fint sier, men noe sier meg at faren min er mye smartere enn din.
                                Og eplet faller som kjent ikke så langt fra stammen.

                                Spør du meg så virker du psykisk ustabil, og du er ikke noe god reklame
                                for folk som kunne tenke seg å hjelpe til.
                                Snakker du sånn til folk i "den virkelige verden"? I såfall forundrer det
                                meg stort om du har mange tenner igjen.

                                Ro deg ned nå PepsiMax, det er ikke her krigen skal utkjempes :lol:

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #36
                                  WAW du klarte å komme med no, ikke mye men.
                                  Tja hvor skal man starte?
                                  Billigere inngang for Kanari-Fansen
                                  Avsetning av trenere (les: Pellerud)
                                  Fordeling av cup-finalebilletter
                                  Ståplasser
                                  Få Åråsen til å være et utrivelig og for alle motstandere (er vel usikker på om dette kan sees på som en aksjon, men det var noe som tokk opp mye av tiden),
                                  Billetter kunne vært billigere for alle egentlig, men det blir litt vanskelig å få til om du ikke sier hva du vil. (du gjør det først nå).
                                  Avsettning av trenere? jeg har vel hyle lengst og høyest over hvor flink Eralndsen var, takk for at du backa meg da :roll: .

                                  Fordelingen av Cupfinale biletter er ganske håpløst å diskutere, når var vi der sist? og er det KFL sin oppgave og kjempe for disse bilettene da de har nok av ting å gjøre og vi ikke skal spille noen finale?

                                  På åråsen så skal det bli utrivelig for motstanderne på grunn av trøkket vi skal ha, dette har vært vanskelig i og med at KFL feltet har vært nedi i kroken (hell hole) der lyden ikke kommer godt nok ut over stadion.
                                  (Neste år så har er det problemet løst).

                                  Poenget er at det første innlegget ditt var vag som gjennomsiktig fis.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                    Poenget er at det første innlegget ditt var vag som gjennomsiktig fis.
                                    Bare for å spore av litt...
                                    Har du noengang SETT en fis??
                                    Yikes, hva spiser du til frokost?

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av veiron
                                      CocaJerry, det er mulig "faren din har større tiss enn min" som du så
                                      fint sier, men noe sier meg at faren min er mye smartere enn din.
                                      Og eplet faller som kjent ikke så langt fra stammen.

                                      Spør du meg så virker du psykisk ustabil, og du er ikke noe god reklame
                                      for folk som kunne tenke seg å hjelpe til.
                                      Snakker du sånn til folk i "den virkelige verden"? I såfall forundrer det
                                      meg stort om du har mange tenner igjen.

                                      Ro deg ned nå PepsiMax, det er ikke her krigen skal utkjempes :lol:
                                      Grunnen til at jeg sa "faren min har større tiss enn din" var fordi "legger" ord i munnen på meg da du sier " Vennligst kutt ut det derre "kom å hjelp til eller hold kjeft" pisset.
                                      Du er ikke mer supporter av LSK enn det jeg er, det kan jeg garantere
                                      deg." Jeg sa ikke dette i det hele tatt. Det jeg sa var: "De som etterlyser engasjement bør kanskje få fingern ut av ræva og faktisk gjøre noe annet enn å sutre
                                      Da du ikke skjønner at jeg kødda (om tissen til far) og at du presterer å si at faren din er smartere en faren min er ett rent bevis på at det er du som er latterlig og ja dum også.

                                      Det er ingen som har spurt deg om en dritt det bør du bli vant til ,Psykisk ustabil? Dette er ikke første gang du sutrer og griner veiron og bedømmer meg. Kanskje jeg skal poste dine latterlige private meldinger der du ber om unnskyldning etter sist gang du dreit deg ut.

                                      Jeg hadde ikke tenkt å være noen god reklame, men siden vi er inne på det: er du god reklame du som aldri gjør en dritt annet enn å sutre over hvor dårlig ting er? nei du ekke det.

                                      Skal jeg bedømme deg så oppfører du deg som en dum borskjemt liten drittunge som sitter å gjemmer seg bak pc`n sin å skriver kjekkas meldinger som han ikke tørr å stå for i real life, klager og syter over alt han vil at andre skal gjøre for han, og alt annet han ikke har hjelpa til med.

                                      Voks opp din jentunge.

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                        Poenget er at det første innlegget ditt var vag som gjennomsiktig fis.
                                        Bare for å spore av litt...
                                        Har du noengang SETT en fis??
                                        Yikes, hva spiser du til frokost?

                                        Ja!, jeg har sett bilde av deg din lille fis.

                                        Jeg spiser sånne som deg til frokost. :lol:

                                        Kommentar

                                        • veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

                                          #40
                                          KokainJerry, du må gjerne poste privatmeldingen da jeg sier unnskyld
                                          til deg fra forrige gang. Kan jo godt poste meldingen din også da?
                                          Når du sier unnskyld til meg, om du synes det er ille. Hva er poenget
                                          ditt egentlig? At jeg er stakkarslig fordi jeg ikke gadd å holde på med
                                          den drittkastinga mer forrige gang? Og for å avlive en ting, jeg sendte
                                          aldri den meldingen for at jeg hadde driti meg ut, men fordi det ble
                                          tåpelig med alt pisset i "offentlighet". Men nå er vi igang igjen ser jeg...
                                          Du må tåle at folk diskuterer med deg uten at du kaller folk en "liten
                                          fitte". Du får ikke mye respekt da. Ingen som kalte deg noe dritt her
                                          før du gjorde det.
                                          Og hvis du tror JEG var seriøs med det "pappan min" tullet så er det
                                          på tide å skru på noen antenner. Jeg kødda tilbake om du ikke
                                          skjønte det.

                                          Ett spørsmål, hvis noen er så dumme å stille ett kritisk spørsmål om
                                          KFL i "virkeligheten", hva gjør du da? Blir du tøff og aggresiv da også?
                                          Og hvis noen ikke er enig med deg, prøver du å slå?
                                          Og i såfall, tror du det gjør KFL noe bedre?

                                          Nå gidder jeg ikke mer av dette pisset. Diskuter sak, ikke person, og
                                          ikke kall andre debbatanter for ufine ting.
                                          Skal du fortsette å kalle meg ting så kan du sende meg privatmelding.

                                          Kommentar

                                          Working...