Snillisme og Kanari-fansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ole
    Medlem
    Hoffnarr
    • Nov 2003
    • 64

    #41

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #42
      Rolig nå Veiron, det er like før du sprekker.
      :lol:


      Ps eneste grunnen til at jeg sa unnskyld tilbake til deg er fordi jeg er så drittlei tulle ditt.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #43
        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        Ps eneste grunnen til at jeg sa unnskyld tilbake til deg er fordi jeg er så drittlei tulle ditt.
        OK, men hvis du er drittlei "tullet mitt" så kanskje du burde opptre litt
        annerledes fra nå av? Det er ikke alle som liker å bli kalt for en fitte sånn helt uten videre.

        Sånn, ferdig med den saken.

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #44
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Ps eneste grunnen til at jeg sa unnskyld tilbake til deg er fordi jeg er så drittlei tulle ditt.
          OK, men hvis du er drittlei "tullet mitt" så kanskje du burde opptre litt
          annerledes fra nå av? Det er ikke alle som liker å bli kalt for en fitte sånn helt uten videre.

          Sånn, ferdig med den saken.
          '
          I det førte innlegget kaller du meg Coca Jerry (dette har vi snakka om før), og du ber meg roe meg ned, noe jeg ikke setter pris på i og med at det ihvertfall ikke er din jobb og fordi du er bare en liten fitte. Så ber du meg hive i meg lykkepiller.
          Jeg tror du skal roe deg ned ett par hakk og "feie for din egen dør" før du klager på andre din fjone.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #45
            Coca-jerry: Det er godt mulig at du er en like stor Lillestrøm-fan som veiron, men du er uansett en større idiot. I tillegg er du en gjennomført sådan. Liiiiin? Hva faen tror du dette er? VPN???
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #46
              Gi nå faen å kranglle sånn, gjør det heller på privaten. Her kan vi heller krangle saklig om klubben i våres hjerte.
              PS. Ikkevoksent å kalle folk for f...e

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #47
                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Coca-jerry: Det er godt mulig at du er en like stor Lillestrøm-fan som veiron, men du er uansett en større idiot. I tillegg er du en gjennomført sådan. Liiiiin? Hva faen tror du dette er? VPN???
                Gratulerer du dreit deg nettopp ut selv. Har jeg sagt noe omhvem som er mest LSK supporter? (nei) . Jeg har ikke målt noe som helst , jeg kødda med Veiron at "tissen til faren min var større......" siden han kom inn på det, men for all del bare fortsett å skyld på meg :lol: .

                Du er isåfall enda større idiot enn meg da du kommer å skal blande deg inn i krangel`n med Veiron og meg uten og komme med noe som har med saken å gjøre, i tillegg tar du feil :lol:

                oi er ikke dette vpn klappp klappp


                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #48
                  Moderatorer: Er det ikke mulig å stoppe tråden eller gi kranglefantene en advarsel? Bare latterlig av dere moderatorer å la en sånn tråd få lov til å utvikle seg...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris

                    Hvorfor trodde du jeg mente deg? Henviste ikke til noen person, var litt ironisk ment skjønner du

                    Eller skjønner du egentlig hvor feil du tar og må slenge ut innlegg i hytt og pine på forhånd for å forsvare deg selv

                    Alt var selvsagt ikke bedre før, verden går da framover, også der du bor regner jeg med

                    Synes bare det er patetisk å kalle medsupportere for stygge ting(pga. min avanserte språkbruk nedlater jeg meg aldeles ikke til et nivå der det brukes slike fy-ord )

                    Og til opplysning så var det meg som stiftet klubben i 1917, så jeg bestemmer og jeg vet best.

                    Hilsen super duper supporter nr 1.
                    Dere andre kan holde meningene for dere selv
                    Gratulerer med ny smiley rekord, 6 stykker i ett innlegg er ikke til å kimse av
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #50
                      Jeg har sagt mitt i denne saken, synd disse "voksne" guttene ikke kan la være å blande inn alt mulig annet.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Moderatorer: Er det ikke mulig å stoppe tråden eller gi kranglefantene en advarsel? Bare latterlig av dere moderatorer å la en sånn tråd få lov til å utvikle seg...
                        Trenger ikke stoppe tråden. Dette var en helt fin tråd inntil en viss
                        hissigpropp tok helt av og la seg ned på værste lavmål.
                        Hadde det vært pålagt med fullt navn her inne hadde man sluppet
                        sånnt tull.

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                          Jeg har sagt mitt i denne saken.

                          Takk og lov. Ha en fin kveld, og ta det litt roligere fremover.

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Moderatorer: Er det ikke mulig å stoppe tråden eller gi kranglefantene en advarsel? Bare latterlig av dere moderatorer å la en sånn tråd få lov til å utvikle seg...
                            Trenger ikke stoppe tråden. Dette var en helt fin tråd inntil en viss
                            hissigpropp tok helt av og la seg ned på værste lavmål.
                            Hadde det vært pålagt med fullt navn her inne hadde man sluppet
                            sånnt tull.
                            Den som leser litt bakover ser at du sier er bare jug.
                            Du må regne med å bli snakka til på samme måte. Etter ditt første innlegg der du kaller meg Coca Jerry (med vilje) samtidig som du ber meg roe meg ned og sier jeg har feil uten å komme inn på temaet selv så sa jeg ikke noe (for jeg veit åssen du er).
                            Etter det andre innlegget ditt der du ber meg spise lykkepiller osv UTEN og komme inn på teamet der også så svarer jeg deg sånn med samme mynt men det tåler du ikke.

                            Jeg skjønner ikke hvorfor sånne sutre-unger som deg gidder å skrive på et forum, alt er gæli, alle andre har feil, alt skulle vært gjordt bedre, men du skal ihvertfall ikke være med å gjøre noe. :o

                            Du er en latterlig idiot og hele ræva mi ler av deg. :lol:

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #54
                              Helt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!

                              Det nytter ikke å tro at LSK er best i alt, og bli forbanna for enhver kritikk! Vi trenger takhøyde på dette forumet!!
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av blue
                                Helt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!

                                Det nytter ikke å tro at LSK er best i alt, og bli forbanna for enhver kritikk! Vi trenger takhøyde på dette forumet!!
                                Snakker om du a? Jeg sa ikke noe tilbake før hans andre innlegg, sjekk dato og klokke slett og grin.

                                Hvis du er frekk i trynet så får du igjen (vanslig regel), takler du det ikke så slutt.

                                Opprinnelig skrevet av Veiron
                                Skrevet: Tor Nov 11, 2004 4:43 pm
                                --------------------------------------------------------------------------------

                                Coca Jerry, ikke vær så aggresiv i innleggene dine! Det er lov å mene
                                at alt ikke er fryd og gammen vel?
                                Og den siste setningen din er tull.
                                Opprinnelig skrevet av Veiron
                                Skrevet: Tor Nov 11, 2004 5:40 pm

                                CocaJerry, hvis du svelger noen lykkepiller, teller til 10 og roer deg ned,
                                så leser du innleggene mine en gang til.
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Skrevet: Tor Nov 11, 2004 6:16 pm

                                Hei hold kjeften på deg du a din forbanna lille fitte. Ikke kom å belær en dritt.

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                  Du er en latterlig idiot og hele ræva mi ler av deg. :lol:
                                  Du avslutter innlegget med stil, og som vanlig er alle idioter. Sier det
                                  meste om deg vel?

                                  Og en ting, du sier at jeg kalte deg Coca Jerry i første innlegg. Unnskyld
                                  meg, men hva skal jeg kalle deg da? Du har selv valgt det som nick.
                                  Og at jeg henviser til ditt nick, det kvalifiserer til å bli kalt for en liten
                                  fitte? Veldig bra.

                                  Dette er mine siste ord til deg. Du er under min verdighet, og sånne
                                  som deg gidder jeg ikke bruke mer tid på. Jeg har møtt pudler med
                                  mer intelligens.
                                  Og siden jeg regner med at du kommer til å kalle meg det ene og det
                                  andre nå, så er du velkommen til å sende meg dine velartikulerte ord
                                  som privatmeldinger til meg. Du har forsøplet denne tråden nok nå.

                                  Kommentar

                                  • blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                    Opprinnelig skrevet av blue
                                    Helt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!

                                    Det nytter ikke å tro at LSK er best i alt, og bli forbanna for enhver kritikk! Vi trenger takhøyde på dette forumet!!
                                    Snakker om du a? Jeg sa ikke noe tilbake før hans andre innlegg, sjekk dato og klokke slett og grin.

                                    Hvis du er frekk i trynet så får du igjen (vanslig regel), takler du det ikke så slutt.
                                    Jeg snakker om det første innlegget ditt på denne tråden. Det skinner jo igjennom at du tror alt er så perfekt i LSK, og at du er den eneste som gjør noe positivt. Du rakker ned på folk som kommer med nye meninger, og du tar alt personlig!

                                    Du er rett og slett en skikkelig forumbrems!! \/
                                    Fugla 4 Life!

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av veiron
                                      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                      Du er en latterlig idiot og hele ræva mi ler av deg. :lol:
                                      Du avslutter innlegget med stil, og som vanlig er alle idioter. Sier det
                                      meste om deg vel?

                                      Og en ting, du sier at jeg kalte deg Coca Jerry i første innlegg. Unnskyld
                                      meg, men hva skal jeg kalle deg da? Du har selv valgt det som nick.
                                      Og at jeg henviser til ditt nick, det kvalifiserer til å bli kalt for en liten
                                      fitte? Veldig bra.

                                      Dette er mine siste ord til deg. Du er under min verdighet, og sånne
                                      som deg gidder jeg ikke bruke mer tid på. Jeg har møtt pudler med
                                      mer intelligens.
                                      Og siden jeg regner med at du kommer til å kalle meg det ene og det
                                      andre nå, så er du velkommen til å sende meg dine velartikulerte ord
                                      som privatmeldinger til meg. Du har forsøplet denne tråden nok nå.
                                      Det at du kaller meg Coca Jerry gjør du med vilje, samme med kokainjerry osv. Jeg kaller meg CocaJerry, dette har vi diskutert før.

                                      Under din verdighet :lol: joa du sa noe der :lol: .
                                      Det er du som starter med personangrep (som du hyla fælt om at jeg gjorde før her) , jeg svarer deg tilbake og det burde vel en tøffing som deg med så høy verdighet tåle.

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #59
                                        Hadde alle ment at alt var perfekt hele tiden hadde aldri i verden KFL
                                        vært der vi er nå.
                                        Jeg veit at folk i KFL styret gjerne også vil høre kritikk (og selvfølgelig
                                        ros), det er det man vokser av. Det gjelder i hvilken som helst
                                        organisasjon eller bedrift.

                                        Kommentar

                                        • CocaJerry
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2532

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av blue
                                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                          Opprinnelig skrevet av blue
                                          Helt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!

                                          Det nytter ikke å tro at LSK er best i alt, og bli forbanna for enhver kritikk! Vi trenger takhøyde på dette forumet!!
                                          Snakker om du a? Jeg sa ikke noe tilbake før hans andre innlegg, sjekk dato og klokke slett og grin.

                                          Hvis du er frekk i trynet så får du igjen (vanslig regel), takler du det ikke så slutt.
                                          Jeg snakker om det første innlegget ditt på denne tråden. Det skinner jo igjennom at du tror alt er så perfekt i LSK, og at du er den eneste som gjør noe positivt. Du rakker ned på folk som kommer med nye meninger, og du tar alt personlig!

                                          Du er rett og slett en skikkelig forumbrems!! \/
                                          Du snakka ikke om det første innlegget du, du sa jeg tok helt av her.

                                          Jeg tror ikke LSK er best i alt, ikke KFL heller, men skal man ta imot kritikk så er det greit å være litt mer konkret en det han som starta denne tråden var.

                                          Jeg har ikke sagt at jeg gjør mest på noen måte, men jeg sitter ikke å skriker og syter om alt uten å gjøre noe selv ihvertfall.

                                          Da folk ber med ta lykkepiller og kaller meg for kokainjerry så får dem ta det som kommer, det samme gjelder sånne idioter som kommer inn og skal leke sheriff uten å ha lest noe av de tidligere innleggene (deg).

                                          Svar på mitt første innlegg (med tekst) om du klarer da lura.

                                          Det er synd på deg. :lol:

                                          Kommentar

                                          Working...