Snillisme og Kanari-fansen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryPs eneste grunnen til at jeg sa unnskyld tilbake til deg er fordi jeg er så drittlei tulle ditt.
annerledes fra nå av? Det er ikke alle som liker å bli kalt for en fitte sånn helt uten videre.
Sånn, ferdig med den saken.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av CocaJerryPs eneste grunnen til at jeg sa unnskyld tilbake til deg er fordi jeg er så drittlei tulle ditt.
annerledes fra nå av? Det er ikke alle som liker å bli kalt for en fitte sånn helt uten videre.
Sånn, ferdig med den saken.
I det førte innlegget kaller du meg Coca Jerry (dette har vi snakka om før), og du ber meg roe meg ned, noe jeg ikke setter pris på i og med at det ihvertfall ikke er din jobb og fordi du er bare en liten fitte. Så ber du meg hive i meg lykkepiller.
Jeg tror du skal roe deg ned ett par hakk og "feie for din egen dør" før du klager på andre din fjone.Kommentar
-
Coca-jerry: Det er godt mulig at du er en like stor Lillestrøm-fan som veiron, men du er uansett en større idiot. I tillegg er du en gjennomført sådan. Liiiiin? Hva faen tror du dette er? VPN???Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Gi nå faen å kranglle sånn, gjør det heller på privaten. Her kan vi heller krangle saklig om klubben i våres hjerte.
PS. Ikkevoksent å kalle folk for f...eKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Coca-jerry: Det er godt mulig at du er en like stor Lillestrøm-fan som veiron, men du er uansett en større idiot. I tillegg er du en gjennomført sådan. Liiiiin? Hva faen tror du dette er? VPN???
Du er isåfall enda større idiot enn meg da du kommer å skal blande deg inn i krangel`n med Veiron og meg uten og komme med noe som har med saken å gjøre, i tillegg tar du feil :lol:
oi er ikke dette vpn klappp klappp
Kommentar
-
Moderatorer: Er det ikke mulig å stoppe tråden eller gi kranglefantene en advarsel? Bare latterlig av dere moderatorer å la en sånn tråd få lov til å utvikle seg...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
Hvorfor trodde du jeg mente deg? Henviste ikke til noen person, var litt ironisk ment skjønner du
Eller skjønner du egentlig hvor feil du tar og må slenge ut innlegg i hytt og pine på forhånd for å forsvare deg selv
Alt var selvsagt ikke bedre før, verden går da framover, også der du bor regner jeg med
Synes bare det er patetisk å kalle medsupportere for stygge ting(pga. min avanserte språkbruk nedlater jeg meg aldeles ikke til et nivå der det brukes slike fy-ord )
Og til opplysning så var det meg som stiftet klubben i 1917, så jeg bestemmer og jeg vet best.
Hilsen super duper supporter nr 1.
Dere andre kan holde meningene for dere selvUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondModeratorer: Er det ikke mulig å stoppe tråden eller gi kranglefantene en advarsel? Bare latterlig av dere moderatorer å la en sånn tråd få lov til å utvikle seg...
hissigpropp tok helt av og la seg ned på værste lavmål.
Hadde det vært pålagt med fullt navn her inne hadde man sluppet
sånnt tull.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av King_RaymondModeratorer: Er det ikke mulig å stoppe tråden eller gi kranglefantene en advarsel? Bare latterlig av dere moderatorer å la en sånn tråd få lov til å utvikle seg...
hissigpropp tok helt av og la seg ned på værste lavmål.
Hadde det vært pålagt med fullt navn her inne hadde man sluppet
sånnt tull.
Du må regne med å bli snakka til på samme måte. Etter ditt første innlegg der du kaller meg Coca Jerry (med vilje) samtidig som du ber meg roe meg ned og sier jeg har feil uten å komme inn på temaet selv så sa jeg ikke noe (for jeg veit åssen du er).
Etter det andre innlegget ditt der du ber meg spise lykkepiller osv UTEN og komme inn på teamet der også så svarer jeg deg sånn med samme mynt men det tåler du ikke.
Jeg skjønner ikke hvorfor sånne sutre-unger som deg gidder å skrive på et forum, alt er gæli, alle andre har feil, alt skulle vært gjordt bedre, men du skal ihvertfall ikke være med å gjøre noe. :o
Du er en latterlig idiot og hele ræva mi ler av deg. :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueHelt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!
Det nytter ikke å tro at LSK er best i alt, og bli forbanna for enhver kritikk! Vi trenger takhøyde på dette forumet!!
Hvis du er frekk i trynet så får du igjen (vanslig regel), takler du det ikke så slutt.
Opprinnelig skrevet av VeironSkrevet: Tor Nov 11, 2004 4:43 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Coca Jerry, ikke vær så aggresiv i innleggene dine! Det er lov å mene
at alt ikke er fryd og gammen vel?
Og den siste setningen din er tull.Opprinnelig skrevet av VeironSkrevet: Tor Nov 11, 2004 5:40 pm
CocaJerry, hvis du svelger noen lykkepiller, teller til 10 og roer deg ned,
så leser du innleggene mine en gang til.Opprinnelig skrevet av CocaJerrySkrevet: Tor Nov 11, 2004 6:16 pm
Hei hold kjeften på deg du a din forbanna lille fitte. Ikke kom å belær en dritt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryDu er en latterlig idiot og hele ræva mi ler av deg. :lol:
meste om deg vel?
Og en ting, du sier at jeg kalte deg Coca Jerry i første innlegg. Unnskyld
meg, men hva skal jeg kalle deg da? Du har selv valgt det som nick.
Og at jeg henviser til ditt nick, det kvalifiserer til å bli kalt for en liten
fitte? Veldig bra.
Dette er mine siste ord til deg. Du er under min verdighet, og sånne
som deg gidder jeg ikke bruke mer tid på. Jeg har møtt pudler med
mer intelligens.
Og siden jeg regner med at du kommer til å kalle meg det ene og det
andre nå, så er du velkommen til å sende meg dine velartikulerte ord
som privatmeldinger til meg. Du har forsøplet denne tråden nok nå.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av blueHelt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!
Det nytter ikke å tro at LSK er best i alt, og bli forbanna for enhver kritikk! Vi trenger takhøyde på dette forumet!!
Hvis du er frekk i trynet så får du igjen (vanslig regel), takler du det ikke så slutt.
Du er rett og slett en skikkelig forumbrems!! \/Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av CocaJerryDu er en latterlig idiot og hele ræva mi ler av deg. :lol:
meste om deg vel?
Og en ting, du sier at jeg kalte deg Coca Jerry i første innlegg. Unnskyld
meg, men hva skal jeg kalle deg da? Du har selv valgt det som nick.
Og at jeg henviser til ditt nick, det kvalifiserer til å bli kalt for en liten
fitte? Veldig bra.
Dette er mine siste ord til deg. Du er under min verdighet, og sånne
som deg gidder jeg ikke bruke mer tid på. Jeg har møtt pudler med
mer intelligens.
Og siden jeg regner med at du kommer til å kalle meg det ene og det
andre nå, så er du velkommen til å sende meg dine velartikulerte ord
som privatmeldinger til meg. Du har forsøplet denne tråden nok nå.
Under din verdighet :lol: joa du sa noe der :lol: .
Det er du som starter med personangrep (som du hyla fælt om at jeg gjorde før her) , jeg svarer deg tilbake og det burde vel en tøffing som deg med så høy verdighet tåle.Kommentar
-
Hadde alle ment at alt var perfekt hele tiden hadde aldri i verden KFL
vært der vi er nå.
Jeg veit at folk i KFL styret gjerne også vil høre kritikk (og selvfølgelig
ros), det er det man vokser av. Det gjelder i hvilken som helst
organisasjon eller bedrift.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av blueHelt utrolig å se hvordan CocaJerry klarer å spore av en herlig diskusjon!
Du er rett og slett en skikkelig forumbrems!! \/
Jeg tror ikke LSK er best i alt, ikke KFL heller, men skal man ta imot kritikk så er det greit å være litt mer konkret en det han som starta denne tråden var.
Jeg har ikke sagt at jeg gjør mest på noen måte, men jeg sitter ikke å skriker og syter om alt uten å gjøre noe selv ihvertfall.
Da folk ber med ta lykkepiller og kaller meg for kokainjerry så får dem ta det som kommer, det samme gjelder sånne idioter som kommer inn og skal leke sheriff uten å ha lest noe av de tidligere innleggene (deg).
Svar på mitt første innlegg (med tekst) om du klarer da lura.
Det er synd på deg. :lol:Kommentar
Kommentar