Snillisme og Kanari-fansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #61
    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    Det at du kaller meg Coca Jerry gjør du med vilje, samme med kokainjerry osv. Jeg kaller meg CocaJerry, dette har vi diskutert før.
    ????????????????????????


    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    Under din verdighet :lol: joa du sa noe der :lol: .
    Det er du som starter med personangrep (som du hyla fælt om at jeg gjorde før her) , jeg svarer deg tilbake og det burde vel en tøffing som deg med så høy verdighet tåle.
    **ignorere**

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #62
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Hadde alle ment at alt var perfekt hele tiden hadde aldri i verden KFL
      vært der vi er nå.
      Jeg veit at folk i KFL styret gjerne også vil høre kritikk (og selvfølgelig
      ros), det er det man vokser av. Det gjelder i hvilken som helst
      organisasjon eller bedrift.

      Når sa jeg att alt var perfekt?

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #63
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        Det at du kaller meg Coca Jerry gjør du med vilje, samme med kokainjerry osv. Jeg kaller meg CocaJerry, dette har vi diskutert før.
        ????????????????????????


        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        Under din verdighet :lol: joa du sa noe der :lol: .
        Det er du som starter med personangrep (som du hyla fælt om at jeg gjorde før her) , jeg svarer deg tilbake og det burde vel en tøffing som deg med så høy verdighet tåle.
        **ignorere**
        Like greit det da du veit du driter deg ut. :lol:

        Har målet ditt har vært å stenge denne tråden siden du fant ut at du bæsja på leggen eller?

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #64
          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Du snakka ikke om det første innlegget du, du sa jeg tok helt av her.

          Jeg tror ikke LSK er best i alt, ikke KFL heller, men skal man ta imot kritikk så er det greit å være litt mer konkret en det han som starta denne tråden var.

          Jeg har ikke sagt at jeg gjør mest på noen måte, men jeg sitter ikke å skriker og syter om alt uten å gjøre noe selv ihvertfall.

          Da folk ber med ta lykkepiller og kaller meg for kokainjerry så får dem ta det som kommer, det samme gjelder sånne idioter som kommer inn og skal leke sheriff uten å ha lest noe av de tidligere innleggene (deg).

          Svar på mitt første innlegg (med tekst) om du klarer da lura.

          Det er synd på deg. :lol:
          Jeg har aldri sagt at du tok av helt. Jeg skrev at du sporer av diskusjonen.

          Det virker som du tror du eier hele klubben og forumet her.
          Måten du opptrer på er forferdelig barnslig!

          Selv om DU er fornøyd med egen innsats og klubben generelt, så må det være lov for andre å være misfornøyde, og komme med kritikk.

          Hadde vært flott å diskutere det denne tråden egentlig handler om! Jeg synes det har vært utrolig mange bra innlegg, og jeg er enig med flere her: Kanari-Fansen er i ferd med å bli utvanna, og kvantitet synes å telle mer enn kvalitet!!
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4387

            #65
            Nå er det vel for faen meg nok her? Enhver oppegående fyr ser jo at det nettopp er cocajerry som sporer fullstendig av i denne tråden og kommer med utsagn og barsnlig drittslenging som ligner ungdomsskole stadiet og knapt nok det, og dette er ikke første gang!

            Nytter ikke å kalle folk for unger, når du oppfører deg som en sjøl


            Det var det jeg hadde å si - for denne gang
            ..................

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #66
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Nå er det vel for faen meg nok her? Enhver oppegående fyr ser jo at det nettopp er cocajerry som sporer fullstendig av i denne tråden og kommer med utsagn og barsnlig drittslenging som ligner ungdomsskole stadiet og knapt nok det, og dette er ikke første gang!

              Nytter ikke å kalle folk for unger, når du oppfører deg som en sjøl


              Det var det jeg hadde å si - for denne gang
              Det å kalle meg for kokainjerry, be meg ta lykkepiller er greit mener du?

              Godt å se alle idiota på ett sted.

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #67
                Opprinnelig skrevet av blue
                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                Du snakka ikke om det første innlegget du, du sa jeg tok helt av her.

                Jeg tror ikke LSK er best i alt, ikke KFL heller, men skal man ta imot kritikk så er det greit å være litt mer konkret en det han som starta denne tråden var.

                Jeg har ikke sagt at jeg gjør mest på noen måte, men jeg sitter ikke å skriker og syter om alt uten å gjøre noe selv ihvertfall.

                Da folk ber med ta lykkepiller og kaller meg for kokainjerry så får dem ta det som kommer, det samme gjelder sånne idioter som kommer inn og skal leke sheriff uten å ha lest noe av de tidligere innleggene (deg).

                Svar på mitt første innlegg (med tekst) om du klarer da lura.

                Det er synd på deg. :lol:
                Jeg har aldri sagt at du tok av helt. Jeg skrev at du sporer av diskusjonen.

                Det virker som du tror du eier hele klubben og forumet her.
                Måten du opptrer på er forferdelig barnslig!

                Selv om DU er fornøyd med egen innsats og klubben generelt, så må det være lov for andre å være misfornøyde, og komme med kritikk.

                Hadde vært flott å diskutere det denne tråden egentlig handler om! Jeg synes det har vært utrolig mange bra innlegg, og jeg er enig med flere her: Kanari-Fansen er i ferd med å bli utvanna, og kvantitet synes å telle mer enn kvalitet!!
                Jeg spør om det går an å være konkret, for hvis ikke så kommer vi ingen vei. Det at folk klager over engasjement samtidig som dem ikke er villig til å gjøre en eneste dritt selv er jo det morsomste her.

                Da det gjelder å diskutere hva denne tråden handlet om så er jeg fortsatt den eneste som virkelig har gjordt det.

                En gang til : kom med forslag, kom på dugnader, vær konkret, slutt å grin.

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #68
                  Jeg lurer på hvor Coca Jerry har fått det fra at jeg har kalt han for
                  kokainjerry. Har ikke blitt nevnt med ett ord.
                  Vel, samma det.

                  Good night world!

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    Jeg lurer på hvor Coca Jerry har fått det fra at jeg har kalt han for
                    kokainjerry. Har ikke blitt nevnt med ett ord.
                    Vel, samma det.

                    Good night world!
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    KokainJerry, du må gjerne poste.............
                    Skrevet: Tor Nov 11, 2004 8:00 pm

                    Står på side 4 i denne tråden, men det hadde du vel også "glemt". :lol:

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #70
                      Coca Jerry: Må innrømme at jeg hadde glemt den ja. Men uansett
                      skjønner jeg ikke at du griner for det. Det var etter at du kalte meg
                      for en F****.

                      Slutt å grin nå, og diskuter sak igjen.

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #71
                        Nå kan vi avslutte denna drittslenginga.

                        Syns alle går imot cocajerry her, greit at han har oppført seg litt barnslig, men det er ikke bare han som har gjort det, også veiron har slengt mye dritt, noe han også har gjort før.

                        Latterlig at "Moderator" eller admin, ikke har gitt disse gutta et gult kort nå.

                        La oss diskutere det tråden var laget for ok?

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                          Syns alle går imot cocajerry her, greit at han har oppført seg litt barnslig, men det er ikke bare han som har gjort det, også veiron har slengt mye dritt, noe han også har gjort før.
                          Hvis jeg kaller deg for en f*** fordi jeg ikke liker det du skriver, da
                          sitter du kanskje bare å ler?
                          Men at du er på parti med din kompis Coca Jerry er ikke noe nytt.
                          *kremt*, lest dette om kfl web NORDBY?



                          Men som jeg har sagt FLERE ganger nå, la tråden gå tilbake til det den
                          var ment å være.

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Hadde alle ment at alt var perfekt hele tiden hadde aldri i verden KFL
                            vært der vi er nå.
                            Jeg veit at folk i KFL styret gjerne også vil høre kritikk (og selvfølgelig
                            ros), det er det man vokser av. Det gjelder i hvilken som helst
                            organisasjon eller bedrift.
                            Gi meg heller kritikk enn ros...det er det vi blir bedre på. Og siden jeg sitter i styret , og er sersjant i HV :roll: , kan jeg gi dere en direkte ordre : Slutt for faen med den überbarnslige kranglinga!

                            Petter

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #74
                              Petter: Mottatt! :wink:

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                #75
                                Jeg syns det var en som i det første innlegget klaget over manglende engasjement.... :lol: :lol: :lol: :lol:


                                Det er ihvertfall ett par-tre stykker som har engasjement nok.

                                *Runs and hides*
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av veiron
                                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                                  Syns alle går imot cocajerry her, greit at han har oppført seg litt barnslig, men det er ikke bare han som har gjort det, også veiron har slengt mye dritt, noe han også har gjort før.
                                  Hvis jeg kaller deg for en f*** fordi jeg ikke liker det du skriver, da
                                  sitter du kanskje bare å ler?
                                  Men at du er på parti med din kompis Coca Jerry er ikke noe nytt.
                                  *kremt*, lest dette om kfl web NORDBY?



                                  Men som jeg har sagt FLERE ganger nå, la tråden gå tilbake til det den
                                  var ment å være.
                                  Ja jeg har sett det, og jeg inrømmer at jeg ikke er super god på å holde forume nivået oppe, jeg er 16 og dere er +20 (?), det er dere som driver med den barnslige kranglinga,sier vel sitt.

                                  Det er patetisk når du begynner å angripe meg når jeg har en annen mening enn deg.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #77
                                    Har ikke angrepet noen, bare påpeker at det ikke alltid er lurt å
                                    komme med pekefingeren før man har sett på seg selv.
                                    Ferdig nå?

                                    Kommentar

                                    • masta
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Mar 2004
                                      • 143

                                      #78
                                      Jeg skulle ønske at det var fred i verden jeg. Så kunne alle bare ha smilt til hverandre og sånn.. :lol:

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av otho
                                        Hyggelig å se at engasjementet er stort i forumet !

                                        Meget bra at ikke alle er enige med meg, det er viktig med takhøyde.
                                        Det har det alltid vært i Bøffelberg og Kanari-fanse. Det er meget bra.

                                        Velger like fult å svare på noen av de kommentarene som har kommet på mitt innlegg.

                                        Middelshavsfarer:

                                        Eksil-kanari: ”Aksepterer vi å havne midt på tabellen? Ikke så vidt jeg har sett her inne.
                                        Såvidt jeg kan se, er det både kritikk og uenighet her inne.”
                                         kommentar: Det er ikke mange som er ”her inne” det er jo viktig å markedsføre det man står for utad, og ikke bare være tøff i flokk. Den dagen vi aksepterer at vi er en middelshavsfarer så er vi i ferd med å bli som KIL. Vi er glad om vi over lever, men i år så blir vi bra.

                                        Eksil-kanari: ”Ja, vi kan lufte våre frustrasjoner her inne, men det bør være en høy terskel for å komme med mishagsytringer mot eget lag under en kamp. I så fall vil supportere ikke være en 12. mann!”
                                         Kommentar: I fare for (eller skal jeg skrive i håp om) å starte nye diskusjoner kommer jeg med følgende utsang: Skal supportene alltid være den 12.mann! også når vi vet at de som ikke blør for klubben, ikke gjør en innsats vil være bort til neste år? Skal man være lojal mot en kampledelse som gjøre feil vurderinger (i følge fansen)? Jeg mener at man i utganspunktet ikke skal slege kommentarer og dritt til en spiller som trener har tatt ut. Trenerne skal jo kjenne laget så godt at han vet hvem som er best. Men når spiller blir utestengt pga konflikter på det personlige plan mellom trener og spiller. Noe som fører til tap av poeng og muligheter… Da mener jeg det er Kanari-fansens plikt å få den/disse spillerne på banen.

                                        Savner tiden med engasjement og trøkk ...
                                        Av en eller annen grunn fikk jeg ikke helt med meg at du repliserte på mine kommentarer. Skjønner ikke helt hvorfor... :roll: :lol:

                                        Når det gjelder din første merknad, så tror jeg ikke det egentlig er nødvendig å kommentere det. Vi er nok helt enige om at medaljer bør være minste målsetning for LSK. Ihvertfall er det det for meg!

                                        Når det gjelder ditt andre ankepunkt, så kan jeg være tildels enig. Hvis denne form for 'mishagsytringer' kommer til utrykk ved at man fokuserer på den som skal inn, ikke ved trakassering av den man mener har en dårlig dag. Jeg synes det er helt feil å henge ut egne spillere.

                                        Men det er muligens bare meg som er litt teit.
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • CocaJerry
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2532

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Veiron
                                          Skrevet: Tor Nov 11, 2004 4:43 pm
                                          --------------------------------------------------------------------------------

                                          Coca Jerry, ikke vær så aggresiv i innleggene dine! Det er lov å mene
                                          at alt ikke er fryd og gammen vel?
                                          Og den siste setningen din er tull.
                                          Opprinnelig skrevet av Veiron
                                          Skrevet: Tor Nov 11, 2004 5:40 pm

                                          CocaJerry, hvis du svelger noen lykkepiller, teller til 10 og roer deg ned,
                                          så leser du innleggene mine en gang til.
                                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                          Skrevet: Tor Nov 11, 2004 6:16 pm

                                          Hei hold kjeften på deg du a din forbanna lille fitte. Ikke kom å belær en dritt.
                                          Det er fortsatt du sm starta å kjekke deg, sjekk dato og klokkeslett din nerd. :lol:
                                          Veiron la denne tråden handle om det den skulle, og slutt å jug.

                                          Kommentar

                                          Working...