Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det at folk klager over engasjement samtidig som dem ikke er villig til å gjøre en eneste dritt selv er jo det morsomste her.
Hva legger du i ordet engasjement??
Sånn jeg ser det, er det først og fremst 3 former for engasjement:
1. Under kampen
2. Med TIFO
3. På forumet
Jeg deltar sterkt i nr 1 og 3, og vil gjerne vite hva jeg kan gjøre anderledes hvis dette engasjementet ikke er godt nok for deg.
Har jeg noen gang sagt det ikke var godt nok?
Det jeg gjorde var å be dere som syter og klager og som veit hvordan alt skal være komme med forslag til forbedringer og komme å gjøre noe selv. OG Det hjelper jævlig lite å være så sinnsykt vag som det han som skrev start innlegget her var (der var enig) , skal vi fikse på noe så må vi vite hva det er.
Det du kan gjøre anderledes er å faktisk komme med eksempler på tiltak istedet for å sitte hyle at alt var så mye bedre før og at alt er dårlig nå.
Videre kan du sikkert hjelpe til med TIFO, hjelpe KFL med å holde styr på enkelte under kampene, spørre KFL om du kan hjelpe dem med noe.
Det er helt greit med kritikk men det må jo gå an å være litt mer konkret en : "Alt mye bedre før" :roll:
Jeg er INGEN i KFL, derfor snakker jeg akkurat som jeg vil til dere som sitter å ber om bedre tider uten å løfte en finger selv.
Det er helt greit med kritikk men det må jo gå an å være litt mer konkret en : "Alt mye bedre før" :roll:
Tror du blander meg med "Vestfold Kanaris". Jeg synes absolutt ikke at ALT var bedre før. Alt forandrer seg, og noe var bedre før, mens noe er bedre nå.
For å gjenta poenget mitt her, så vi slipper noen misforståelser: Kanari-Fansen er i ferd med å bli utvanna, og kvantitet synes å telle mer enn kvalitet!!
Hvordan løser du en sånn sak?
Slik jeg ser det, er dette konsekvensen av styret i KFL sine holdninger. Mangfold og samhørighet er et viktig slagord, mens fokus på engasjement på tribunen er på vei ut. Det er stort sett veldig mange mennesker på feltet, men synginga blir dårligere. Fler og fler er mer opptatt av mobilen og andre ting under kampen, enn å følge spillet og støtte laget.
Selv om vi har noen i dag, mener jeg at vi trenger enda fler profiler i KFL. Det skal ikke være flaut å skille seg ut i en supportergjeng! Vi må ikke la det bli et mål at alle skal være like. Til slutt ender vi opp som en stor saueflokk! :roll:
Tror du blander meg med "Vestfold Kanaris". Jeg synes absolutt ikke at ALT var bedre før. Alt forandrer seg, og noe var bedre før, mens noe er bedre nå.
For å gjenta poenget mitt her, så vi slipper noen misforståelser: Kanari-Fansen er i ferd med å bli utvanna, og kvantitet synes å telle mer enn kvalitet!!
Slik jeg ser det, er dette konsekvensen av styret i KFL sine holdninger. Mangfold og samhørighet er et viktig slagord, mens fokus på engasjement på tribunen er på vei ut. Det er stort sett veldig mange mennesker på feltet, men synginga blir dårligere. Fler og fler er mer opptatt av mobilen og andre ting under kampen, enn å følge spillet og støtte laget.
Selv om vi har noen i dag, mener jeg at vi trenger enda fler profiler i KFL. Det skal ikke være flaut å skille seg ut i en supportergjeng! Vi må ikke la det bli et mål at alle skal være like. Til slutt ender vi opp som en stor saueflokk! :roll:
Hvor er dine tiltak?
Hvor er du konkret?
Jeg vet hvor jeg vil, men ikke hvordan jeg kommer dit! Jeg søker et Kanarifelt som engasjerer seg i spillet!
Engasjement er ikke noe en skape uavhengig av det som skjer på banen. Kampene i høst har vært helt bedrøvelige og det ville vært merkelig hvis disse skulle utløse et stort engasjement på tribunen. Nedturen ble så stor i forhold til tidligere i sesongen, og det er vel ingen som mener at vi skal ha like stort engasjement uansett hvordan vi spiller, mot hvem vi spiller og hvordan resultatet er? Da blir i tilfelle det hele mekanisk og det er ingen målestokk for hvor gode supportere vi er. Og en annen ting, hvorfor skal vi absolutt synge når motstanderen har scoret? jeg klarer det ihvertfall ikke.
espen
Var nok meg som mente at alt var bedre før. Og jeg har utdypet hvorfor jeg mener dette i opptil flere tråder, inklusive denne.
Coca Jerry: Du burde jo kanskje roe deg litt ned og prøve å oppføre deg sivilisert. Den eneste du driter ut er deg selv, og det eneste du oppnår er at folk mister respekten for deg.
Var nok meg som mente at alt var bedre før. Og jeg har utdypet hvorfor jeg mener dette i opptil flere tråder, inklusive denne.
Coca Jerry: Du burde jo kanskje roe deg litt ned og prøve å oppføre deg sivilisert. Den eneste du driter ut er deg selv, og det eneste du oppnår er at folk mister respekten for deg.
Da jentunger som deg å veiron ikke klarer å lese det jeg skriver uten å fyre seg opp eller komme med personangrep så får dem akkurat det samme tilbake * 2. At jentunger som dere ikke takler å få igjen er for meg igjen bombe men det bryr jeg meg heller ikke noe om.
Ta tak i mitt innlegg (før veiron begynte å sippe) og svar på det om du kan du lura. :lol:
Jerry: Er det du som er han "Herr Overfølsom"? Du kan ikke forvente at folk skal godta at du snakker til dem på den måten du gjør. Bli voksen og lær deg folkeskikk. Jentunge? Veiron sa vel at å svare på tullpratet ditt er under hans verdighet. Vel, jeg kan ikke annet enn å si meg enig. Å svare deg er også under min verdighet. Hvorvidt du føler at dette er et bra nok, skarpt nok, tøft nok comeback, er meg revnende likegyldig, så venligst spar deg stupide forsøk på fornærmelser.
Jeg blir utrolig flau på KLFs vegne når jeg leser det som blir skrevet her. At ikke moderatorer sletter innleg og fjerner aksess for noen her inne er for meg en gåte.
Ikke rart andre supportklubber rister på hodet over nivået her inne, ikke rart at mange liste folk nekter å sette sin fot her inne.
Det er forbannet synd at denne tråden her blir helt ødelagt av barnslig drittslenging, og det kunne jo vært å håpe at 'enkelte' tok til seg det HH skrev...
CocaJerry, jeg skal gi deg rett i en ting: det hjelper ikke bare å klage over alt. Ingenting vil endre seg så lenge det ikke kommer noen reelle forslag til endring. Og man må vel ikke sitte i styret i KFL for å komme med forslag. På den annen side er det ikke så fristende å komme med forslag dersom sjansen er stor for at man blir besvart med en real utskjelling...
Synging: Synging er i mitt ensporede hode på en måte viktigere når motstanderne har scoret og/eller når LSK evt ligger under. Det er da laget trenger å vite at de har noen som backer dem opp i tykt og tynt. Derfor synges det uansett. Og når det gjelder sang er Kanarifansen best i landet. Tidvis.
Men alt dette er jo forbannet lett for meg å si, som ikke har hatt mulighet til å få sett en kamp på det jeg kan huske.
Jeg blir utrolig flau på KLFs vegne når jeg leser det som blir skrevet her. At ikke moderatorer sletter innleg og fjerner aksess for noen her inne er for meg en gåte.
Ikke rart andre supportklubber rister på hodet over nivået her inne, ikke rart at mange liste folk nekter å sette sin fot her inne.
Jeg er en av de som trives med LSK lista, og jeg skulle ønske man måtte
bruke fullt navn her inne. Grunnen til at jeg reagerer er at jeg ikke liker
å bli kalt "en liten fitte" fordi jeg påpeker at det ikke er vits å være så
aggresiv her inne. Og når det etterpå kommer frem enda mer dritt har
jeg vanskelig for å bare sitte på gjerdet og smile.
Ja, jeg burde kanskje bare ignorert fra begynnelsen av, men det er noen
ganger lettere sagt enn gjort.
Og til Coca Jerry, ikke gidd å begynn igjen pga. dette, skal du kalle meg
for noe så oppfordrer jeg nok en gang til å sende personlig melding.
Kommentar