Er det fornuftig at "Vi er Fugla" har tatt over som Åråsens hymne?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Når jeg sto med skjerfet over huet i fjort,fikk jeg alltid frysninger og en liten tåre i øyekroken. Den gav en skikkelig følelse av å være stolt av laget.
Må si jeg ble litt skuffa da Hallelujah sangen kom. Den gav meg desverre ikke den følelsen jeg fikk av den gamle hymnen..Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Likte den gamle mye bedre. Blir litt flau når de spiller "vi er fugla". Synes det var ille når de tåpelige gitarkameratene skulle begynne å covre en så spessiell sang som hører til cohen og buckley. Når da noen finner på å lage en fotballsang av det synes jeg det er utrolig flaut at det er klubben jeg holder med som gjorde det.
Vurderte nesten å forlte stadioen når den plutselig dukka opp på høytalerannleget i fjor.Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
-
En skam!
"Vi er fugla" er en stor skam - en sang som byr meg kraftig i mot. Måtte faktisk sette meg ned på søndag da denne ufyselige sangen, tidligere sunget av noen grusomme gitarkamerater, ble fremført. Sangen ødela faktisk litt av opplevelsen for meg. Måtte det aldri skje igjen!Kommentar
-
Hvis "Vi er fugla" faktisk fremkaller brekningsfornemmelser hos enkelte, og får andre til å holde seg hjemme, så synes jeg nesten vi skal fortsette med den. I stemningstråden har det jo blitt nevnt at det var altfor trangt på feltet, og at det gikk utover prestasjonene på tribunen...
Jeg er enig med dem som mener at å endre hymne bør skje etter en dialog, men det må da være grenser for hvor mye faenskap en sang kan føre med seg? Man får jo inntrykk av at banemannskapet fortsatt bærer vekk lik fra tribunen etter denne grusomme fotballtragedien.Kommentar
-
Føyer meg i rekken av de som blir flaue over 'vi er fugla' sangen.
Det er rett og slett for dumt å ha en sang som alle skal stå å synge fint, når en vil lage trøkk før matchen. Når den i tillegg lett blir sunget over av en brøkdel bortesupportere, bør den tas av plakaten umiddelbart.
Har hørt flere bortesupportere le av sangen og sagt' haha den sangen må dere gjerne fortsette med, makan til tafatt'. flaut!!
Sangen er fin, men passer best på nachspiel."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Det er rett og slett for dumt å ha en sang som alle skal stå å synge fint, når en vil lage trøkk før matchen. Når den i tillegg lett blir sunget over av en brøkdel bortesupportere, bør den tas av plakaten umiddelbart.
Har hørt flere bortesupportere le av sangen og sagt' haha den sangen må dere gjerne fortsette med, makan til tafatt'. flaut!!
Sangen er fin, men passer best på nachspiel.
jeg sto nede på gressmatta når dem spilte sangen, å jeg hørte fansen ekstremt godt, så jeg vil påstå at den trykker.
Men jeg mener at "vi er lillestrøm kanaris" er hymna vår å ingen sang skal ta over for den.Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Sangen er fin, men passer best på nachspiel.
Jeg hørte ikke noe av Plankehaugen da vi sang "Vi er fugla", faktisk svært lenge siden jeg har sett så mange skjerf oppe på samtlige tribunedeler, samt mange syngende på RB og til og med et par på SS. Folk må gjerne være negative til låta, men i og med at såpass mange synes det er en bra låt så tror jeg dere vil komme til å måtte erge dere over sangen en god stund framover, enten som hymne eller som oppladning til hymna. Så får dere selv vurdere hvorvidt dere er interessert i å la denne ene sangen ødelegge fotballopplevelsen for dere eller ikke. For meg ville valget vært enkelt.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Du har ikke hørt bortesupportere si at Kippe er en gris som bare bruker bein og albuer, det samme med Occean, Kanari-Fansen synger bare to sanger og LSK spiller bare langballer og scorer kun på dødballer hos bortesupporterne og, vel? Gi nå faen i hva andre supportere mener om oss da, svært mange supportere som har problemer med å uttale seg positivt eller objektivt om noe annet enn seg selv og eget lag.
Jeg hørte ikke noe av Plankehaugen da vi sang "Vi er fugla", faktisk svært lenge siden jeg har sett så mange skjerf oppe på samtlige tribunedeler, samt mange syngende på RB og til og med et par på SS. Folk må gjerne være negative til låta, men i og med at såpass mange synes det er en bra låt så tror jeg dere vil komme til å måtte erge dere over sangen en god stund framover, enten som hymne eller som oppladning til hymna. Så får dere selv vurdere hvorvidt dere er interessert i å la denne ene sangen ødelegge fotballopplevelsen for dere eller ikke. For meg ville valget vært enkelt.
Og jeg har selvsagt hørt mye dritt fra bortesupportere, men dette er da kollegaer av meg som sier det 'som en venn' og ikke i et 'hat' øyeblikk.
Og når de sier 'haha bare fortsett' så ja.... det trenger vel ingen videre kommentar."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Når jeg sto med skjerfet over huet i fjort,fikk jeg alltid frysninger og en liten tåre i øyekroken. Den gav en skikkelig følelse av å være stolt av laget.
Må si jeg ble litt skuffa da Hallelujah sangen kom. Den gav meg desverre ikke den følelsen jeg fikk av den gamle hymnen..eLSKer fugla... ;-) :-)Kommentar
-
Personlig er jeg av den oppfatning at en sang som dette burde være noe som 100 % av fansen absolutt og uten noen diskusjon stiller seg bak. En sang som er elsket av supporterne og som får bortelaget til å skjelve. Etter diskusjonene i denne tråden å dømme er det ganske tydelig at "Vi er fugla" ikke er en slik sang, selv om den utvilsomt er godt likt blant deler av fansen.Kommentar
-
Som jeg sa så vurderte jeg det nesten. Det betyr at jeg ikke vurderte det. Men jeg synes ikke det var noe bra. Om de hadde skutt en fyr under pauseshowet så hadde jeg dratt selv om jeg var der for å se på fotball og ikke for å se pauseshowet. Så det er klart man ikke vil være et sted der man føler ubehag selv om man har en annen grunn til å være der.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar