Hva med en avstemning om man vil ha "Lillestrøm kanaris" eller "Vi er Fugla" rett før kamp? Så får vi kanskje et klarere bilde av hva fansen mener om saken..
Er det fornuftig at "Vi er Fugla" har tatt over som Åråsens hymne?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Vel, hvis du tar ringerunden, så blir jo det mer nøyaktig.. Værsågod! Men ser ikke noen grunn til at forumfolkets mening ikke skal være representativ for resten av fansen. Dermed kan dette funke som en spørreundersøkelse. Skjønner? Ettersom det virker som engasjementet er stort her, og det dermed trolig vil være god oppslutning ved en avstemning, kan vi få vite tilnærmet hvordan fordelingen er blant fansen. Den vil ikke være 100% reliabel, men den vil absolutt gi oss innsikt i hvordan det ligger an!Kommentar
-
Vitsen med avstemning ? det er så lite pålitelig uansett syns jeg. Det skulle blitt tatt opp i styre i kfl.
Det som jeg syns er det største problemet er det at LSK bare bestemmer at de skal bytte hymne. Jeg leser daglig på forumet her og så ikke noe om at vi skulle bytte hymne før jeg kom på ffk matchen.
det burde tas opp med lsk syns nå jeg.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Hva med å vente til den nye CD-plata kommer???
Kan jo være at diskusjonen bare fortsetter og etterpåklokskapen regjerer (som ofte i denne tråden) hvis grep gjøres før det...
Ikke noe antydning, bare et forhåpentlig sunt innspill...FUGLA-hilsen
ØyvindKommentar
-
Ulempene med den gamle hymna slik jeg ser det er at det synges om andre lag også, blir bare dumt når disse lagene rykker ned og vi ikke møter dem.
Teksten til "Vi er fugla" er av kjempeklasse, og går rett inn i sjela.
Kunne ikke brydd meg mer midt på ryggen hva Kurt Nilsen og de andre har gjort med låta. Hvis vi hele tida skal måtte ta hensyn til hvem andre som har gjort cover av forskjellige låter, så må vi likesågodt begynne og mekke alt sjøl.Kommentar
-
Tull av LSK å bestemme hva hymna skal være! Syntes "Vi er fugla" er en knal bra låt men den passer ikke som hymne!!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
-
Det er jo helt bak mål å bytte ut hymna med noe som ikke er hymna. For så å kallle den hymna.
Jeg føler virkelig stolthet og blir fyl opp av mot når vi synger "Lillestrøm kanaris" før kamp. Det er liksom åpningsmelodien vår, som ingen andre har maken til.
Det som blir nevnt her i forumet om at det er andre lag det blir syngi om, ser jeg ingen problemer med. Om da rosenborg eller vif skulle rykke ned om noen år. Ja da har de jo sansynlig vis blitt både "knust og endt opp som mat på Åråsen"
Men for all del, ikke slutt å syng "vi er fugla". Bare ikke bytt den ut med vår kjære hymne.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Dette kravet viser at KFL har et stort engasjement overfor klubben, og samtidig bryr seg om å ivareta gode tradisjoner.
Viser samtidig et standpunkt (indirekte) om at en vil at at styret i LSK skal ta med styret i KFL på alle saker som rammer supportere og/eller rammen rundt kampen...
Bra jobbet..Mvh
Martin RathsKommentar
-
Greit nok det. Men vil samtidig utfordre styret på å sette i gang arbeidet med å få en sang som kan forsvare sin plass som hymne til evig tid.
"Lillestrøm kanaris" er ikke en slik låt.
Så mitt ønske er en hymne med tekst av samme kaliber som det Mr. Jordbakke har laget til "Vi er fugla", men selvfølgelig da med en ikke fullt så "misbrukt" melodi.BølerkanarisKommentar
-
Greit nok det. Men vil samtidig utfordre styret på å sette i gang arbeidet med å få en sang som kan forsvare sin plass som hymne til evig tid.
"Lillestrøm kanaris" er ikke en slik låt.
Så mitt ønske er en hymne med tekst av samme kaliber som det Mr. Jordbakke har laget til "Vi er fugla", men selvfølgelig da med en ikke fullt så "misbrukt" melodi.
Ser ikke poenget i å bytte til en annen "ikke fullverdig hymne", for så å bytte til den eventuelle nye låta....Mvh
Martin RathsKommentar
-
-
Fra neste kamp mot Lyn er det som følger:
Først Vi er Fugla og deretter Lillestrøm Kanaris (HYMNA).
SOm i fjor, hvis noen av dere kan huske det.
PetterKommentar
Kommentar