Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
All ære til det Lyn har fått til så langt! De er ikke så mange enda, men de er bra på tifo's.
Enig med deg i det, de har resultater på TIFO å vise til, og når de lager store tifos, er det som regel meget bra.
Slik jeg ser det, så er det for øyeblikket ingen som er i nærheten av klanen på området, håper er jo at Tony og hans mannskap skal nærme seg. Det skal sies at det er en smule enklere å lage tifo på ullevål, ihvertfall i svingene, hvor det er to "etasjer". Ihvertfall enklere å få til å se fett ut.
Oddrane gjorde også en meget formidabel innsats i første serierunde, og jeg ble meget imponert over OH-banneret dems. All ære til de for det, de har det vel ikke så lett, når de står i en gressvoll, så da blir det jo begrenset hva de kan gjøre. klappp
Forøvrig må jeg si at jeg savner de enorme tifoene kjernen hadde før, da de hadde mosaikk over hele adidastribunen (den første nye langsiden). Det så utrolig bra ut.
jeg syns personelig at bastionen er fantastiske på tifo.
Har litt problemer med forholdene, i og med at det ikke er så mange folk på kampa. Men det de hadde mot vif var jo meget bra. Syns det ikke var tvil om hvem som vant "tifokampen".
At ingen kan måle seg med klanen på tifo i norge er jeg uenig i.
Oddrane hadde et veldig bra OH-banner. Bastionen hadde også et bra show på molde stadion. Og vi kan forhåpentlig vis klare og bli en stabil utfordrer til bastionen og klanen. Og det tornekrattet presterte var langt i overkant av hva vi kan forvente oss fra de kanter.
Det som skal til for at kanari-fansen skal kunne å klare å måle seg med bastionen og klanen, er at vi må bli mye bedre på å lage store kule banner sånn som de gjør. Det er her satsningspunktet må ligge, hvis vi skal ha forhåpninger om å kunne måle oss med de.
Kasteruller og stripes har vi bevist mange ganger før at vi mestrer.
Så jeg syns vi skal lære av bastionen hvordan de klarer å lage såpass bra tifo-show.
jeg syns personelig at bastionen er fantastiske på tifo.
Har litt problemer med forholdene, i og med at det ikke er så mange folk på kampa. Men det de hadde mot vif var jo meget bra. Syns det ikke var tvil om hvem som vant "tifokampen".
At ingen kan måle seg med klanen på tifo i norge er jeg uenig i.
Oddrane hadde et veldig bra OH-banner. Bastionen hadde også et bra show på molde stadion. Og vi kan forhåpentlig vis klare og bli en stabil utfordrer til bastionen og klanen. Og det tornekrattet presterte var langt i overkant av hva vi kan forvente oss fra de kanter.
Det som skal til for at kanari-fansen skal kunne å klare å måle seg med bastionen og klanen, er at vi må bli mye bedre på å lage store kule banner sånn som de gjør. Det er her satsningspunktet må ligge, hvis vi skal ha forhåpninger om å kunne måle oss med de.
Kasteruller og stripes har vi bevist mange ganger før at vi mestrer.
Så jeg syns vi skal lære av bastionen hvordan de klarer å lage såpass bra tifo-show.
Da synes jeg vi bør benytte oss av noen som kan bruke tegneprogrammer på PCen, fekst Photoshop, for å få virkelige bra bilder som vi kan benytte oss av på et OH-banner.
Det som er noe av problemet til KFL er at dere står på et såpass lite felt i forhold til hele tribunne. Dette gjør jo at dere er totalt avhengige av de "vanlige" folkene på resten av hovedtribunen for ar det i det heletatt skal bli kult. Hadde dere flyttet til OKS så kanskje.....???
Med tifoen deres i åpningsmatchen så er dere jo på rett vei. Selvom OH ikke var av det kulere jeg har sett.
Hadde vært kult med to mektige show den 16, men per dagsdato så er snobbene fra Kollen et langt skritt forran dere.
Oslo er og blir tifohovedstaden
En by, et lag, en tifo
Storby Sofistiskert Stolthet, i motsettning til...
Det som er noe av problemet til KFL er at dere står på et såpass lite felt i forhold til hele tribunne. Dette gjør jo at dere er totalt avhengige av de "vanlige" folkene på resten av hovedtribunen for ar det i det heletatt skal bli kult. Hadde dere flyttet til OKS så kanskje.....???
Med tifoen deres i åpningsmatchen så er dere jo på rett vei. Selvom OH ikke var av det kulere jeg har sett.
Hadde vært kult med to mektige show den 16, men per dagsdato så er snobbene fra Kollen et langt skritt forran dere.
Oslo er og blir tifohovedstaden
En by, et lag, en tifo
Hvem faen er det som ber om din mening? Tror du alle i kanari-fansen står på feltet? Det trokke jeg..
østkantenspøbelvelde har ett poeng. etter at fredrikstad fylte adidas trinunen er ikke jeg lenger så veldig imponert over klanen. lyden der bærer kjempe bra over stadion. 2 om ikke 3 ganger så bra som fra kfl siden...
kan vi ikke erobre oks tribunen???? hvis dem allikevel skal fornye robo tribunen kan de vel få ta kfl feltet også? er vel plass til ca. 2000 (1850?) og er vel det vi er når det er fullt på det nåværende kanarifeltet. hadde vært superb med tanke på at vi står rett ovenfor motstanderene å lyden bærer fram og tilbake mellom oss.
østkantenspøbelvelde har ett poeng. etter at fredrikstad fylte adidas trinunen er ikke jeg lenger så veldig imponert over klanen. lyden der bærer kjempe bra over stadion. 2 om ikke 3 ganger så bra som fra kfl siden...
kan vi ikke erobre oks tribunen???? hvis dem allikevel skal fornye robo tribunen kan de vel få ta kfl feltet også? er vel plass til ca. 2000 (1850?) og er vel det vi er når det er fullt på det nåværende kanarifeltet. hadde vært superb med tanke på at vi står rett ovenfor motstanderene å lyden bærer fram og tilbake mellom oss.
Tror ikke det er så lurt med tanke på sikkerheten..feks 16 mai.Om du ikke mener at kfl skal stå på adidas da.
Tror ikke det er så lurt med tanke på sikkerheten..feks 16 mai.Om du ikke mener at kfl skal stå på adidas da.
Sikkerhet? Hvorfor går det utover sikkerheten av KFL står på oks?
Trodde det var snakk om at bortesupp skulle stå på oks..som før i tiden..beklager.
Sikkerhet? Hvorfor går det utover sikkerheten av KFL står på oks?
Åråsen er egentlig forferdelig tifomessig sett. Ikke noe hadde vært bedre med en ordentlig koreografi på feltet, men får jo ikke satt noen flagg eller ark der. Og midtre delen av Robo er også ødelagt med inngangen til sponsorrommet etc...Pluss disse stolpene som går fra taket og ned da!
OKS tribunen er grei, den er litt lav i høyden, men det så ut som folk der er klar for noe mer
Rainbow blir dessverre de borteste felta satt av til bortesupporterne, noe som gjør at vi bare kan ha tifo på halve sittan der. Det er egentlig en glimrende tifo messig, med ingen stolper i veien i forhold til store seksjonsflagg. Og i tillegg kan vi ha en "topptekst" som blir henga fra vip'en.
Men vi prøver nå så best vi kan. Om foilk blir fornøyde eller ei, det vet vi ikke!
Åråsen er egentlig forferdelig tifomessig sett. Ikke noe hadde vært bedre med en ordentlig koreografi på feltet, men får jo ikke satt noen flagg eller ark der. Og midtre delen av Robo er også ødelagt med inngangen til sponsorrommet etc...Pluss disse stolpene som går fra taket og ned da!
OKS tribunen er grei, den er litt lav i høyden, men det så ut som folk der er klar for noe mer
Rainbow blir dessverre de borteste felta satt av til bortesupporterne, noe som gjør at vi bare kan ha tifo på halve sittan der. Det er egentlig en glimrende tifo messig, med ingen stolper i veien i forhold til store seksjonsflagg. Og i tillegg kan vi ha en "topptekst" som blir henga fra vip'en.
Kan vel ha en toppteks selv om ikke kfl står der? Selvom reklamen må ses..
Men vi prøver nå så best vi kan. Om foilk blir fornøyde eller ei, det vet vi ikke!
Så på vif sin tifo, så hadde dem en banner hvor det sto: eneste klubben for tøyen, ryen, eika, plata å gamlebyen. Mener å huske at mange i klanen synes det er så teit at vi synger: stille på plata og lignende, men dem skriver selv at dem er klubben for narkisene på eika å plata. Skjønner ikke helt logikken her....
Kommentar