Morten: Hva skulle du si???
Tifo - Norge 2004
Collapse
X
-
Logikken er at vi er hele hovedstadens lag.
Uansett om det er på plata eller på Ryen.Storby Sofistiskert Stolthet, i motsettning til...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyMorten: Hva skulle du si???Kommentar
-
Ja, det går an det, men er så kjedelig å ha tifo på en halv tribune. Men mot lag som stabæk osv går det nok bra...!
Men nå setter vi en stopper for å bruke denne tråden som en tifotråd om Åråsen. Denne skal handle om TifoNORGE!Kommentar
-
Nå må vi ikke la denne tråden bli helt borte!
Sist serierunde var vel ikke en så altfor god runde tifomessig men mellom vif og brann, skjedde det i hvertfall litt. Uten at jeg ble altfor imponert, klarte klanen og og få fram en helt grei tifo.
Noen andre som har kommentarer/bilder?Kommentar
-
Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Ble litt skuffet over "TIFOen" til KFL idag.
Jeg må innrømme at dere hadde noe på gang mot FFK, og la grunnlaget. Men gårsdagens med tinnsoldat+ det andre rotet var en tilbakeskritt til fjor årets.
Håper dere "fikser" et bra et mot oss da.Storby Sofistiskert Stolthet, i motsettning til...Kommentar
-
-
-
Syns tifoen mor rbk i går var helt grei, for det ble bra med såpass mange flagg på RoBo. Syns det burde vært plassert ut over hele den tribunen, men der sitter det vel mange hvit-svarte supportere.
Må si jeg ble posetivt overaska, for jeg så ikke disse flagga før jeg kom hjem å så kampen på nytt. For når jeg stod på feltet ble jeg litt forbanna, for da trodde jeg det bare var tinnsoldat blussing, og da er det bedre å ikke ha noe i det hele tatt.
Jeg regner med dette bare var en "oppfyllings tifo" bare for å ha noe, så jeg regner med å se noe bedre mot vif.
Men som sagt, jeg syns tifoen var grei.Kommentar
-
Vi hadde ikke planlagt noe spesielt i går. Så hva folk mener om det som skjedde i går, kan de ha for seg selv. Flagga var en bra effekt i forhold til feltet med skjerfa. Det så ihvertfall helt KONGE ut når hymnen ble spilt. Først så jeg at Tommy pepra med at folk skulle få opp skjerfa, så så jeg at noen begynte og flagge og jeg tenkte: Hva faen...få flagga ned. Alt eller ingenting. Så kommer sangen, og plutselig var alleflagga oppe...nydelig, selvom det ikke var sånn det skulle være!
Tinnsoldat: No comments...Kommentar
-
All ære til tifogruppa men jeg synes det var kjedelig i går..nok om det.
Folk må få opp skjerfa sine for faen.Sto foran på oks,vi reiste oss og tok de høyt over hodet.Var det mange som gjorde det? Var for opptatt av å synge..Har ikke tro på at det var det men vi gir oss ikke. :twisted:Kommentar
-
Tony: Du sa at man bare kan holde kommentarene for seg selv å ikke kommentere tifoen, men siden jeg er med å spytter inn litt penger til tifo når jeg har sjansen, så mener jeg at jeg burde få komme med litt konstruktiv kritikk.
Skjønner at det ikke ble planlagt noe tifo i går, men synes det var teit med tinnsoldat blussing, det ser rett å slett veldig dumt ut. Gjør det enda mer sørgelig når vi gjør det mot rævbk for andre året på rad.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Dette er en tifotråd der vi skal diskutere tifoer rundt om i landet, derfor ønsker jeg også å si at tinnsoldat blussing ikke bør brukes lenger.
Penga kan heller brukes til noe annet, men kanskje dette var noe dere hadde til overs? Ikke vet jeg, men jeg har et ønske om å slippe å se dette flere ganger.
Men mot vif blir det sikkert bra, og jeg gleder meg til å se hva dere får i stand da...Kommentar
-
helt enig med gonken... bluss er oppbrukt, spesielt etter 2000 eller 2001 sesongen da vi blussa hele tida.
en ting til, vi må ikke ha en hall for å få til store OH o.l har jo lillestrøm stadion, eller åråsen gresset? har sett at klanen bruker en eller annen park til å lage store ting...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Gonken :
Dette er en tifotråd der vi skal diskutere tifoer rundt om i landet, derfor ønsker jeg også å si at tinnsoldat blussing ikke bør brukes lenger.
Penga kan heller brukes til noe annet, men kanskje dette var noe dere hadde til overs? Ikke vet jeg, men jeg har et ønske om å slippe å se dette flere ganger.
Men mot vif blir det sikkert bra, og jeg gleder meg til å se hva dere får i stand da.
Bluss er oppbrukt greit nok men vi satt å klippte opp nærmere 1200 gule plastduker og teipa de på plaststenger ( bare litt over 2/3 deler av flagga ble brukt #-o ), vaska flagg , sydde hull, skifta stenger, la ut flagga og teipa på en drøss med info-ark på Raibowtribunen.
FUGlinho:
helt enig med gonken... bluss er oppbrukt, spesielt etter 2000 eller 2001 sesongen da vi blussa hele tida.
en ting til, vi må ikke ha en hall for å få til store OH o.l har jo lillestrøm stadion, eller åråsen gresset? har sett at klanen bruker en eller annen park til å lage store ting
Nei vi blir skutt, hvertfall kjeppjagd om vi prøver å male på OH`r på Åråsen matta :P. Vi har tenkt på ett par andre steder som vi kan legge ut OH`r og male men det har jo ikke vært mulig å gjøre det før.
Jo vi skal bli bedre og vi er på vei men vi har hatt litt problemer med maling og andre ting som ikke gikk som det skulle.
ps hvis det er noen kanarifans som har tid til TIFO arbeid 1 gang i året så slår vi i TIFO gruppa til på det tilbudet med engang og hyler : JAA!!! i kor :P
Glemte jeg å si at vi rydda opp etter kampen? \/Kommentar
-
Så fint og se at så mange er mot bluss. Dere er ikke de eneste!
Men over til OH: Nå når det endelig nærmer seg sommeren, så skal vi male ute ved skedsmohallen, sålenge været tillater det. Problemet til de som ikke ser det, er hvor skal vi for eksempel få streke opp en OH? Får ikke gjort det på gresset på skedsmohallen ihvertfall. Og skedsmohallen skal ha 200 kr i timen for at vi får bruke den litt. For at vi skal lage en Oh må vi først bli litt mer rutinerte, lage en del bannere, to-stangs slik at vi finner ut om vi virkelig klarer å lage noe så stort!
CoccaJerry: Hva faen driver du med? Hvem tror du at du er... :P hehe
Bare kødder jeg, malinga er vel sånn i boks nå. Regner med
det var gul fargen du sikta til?
King_Raymond: Det var ikke for å være kjip jeg sa det, men det skulle liksom ikke være noe mer enn bluss og flagg, og det har vi hatt mange ganger før, så der vet de fleste hva de fleste synes. men fint at du gir penger, slik at vi kan fortsette og ha det morro på vår måte. Får håpe dere liker det som kommer 16 mai...
Etter 16 mai kampen, skal vi begynne med 2-stangs og banner produksjon. Hvorfor ikke ta turen innom for å prate og være med og lage noe?
Kanskje du finner ut at dette var litt interessant...?Kommentar
Kommentar