Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ja, jeg så den "flytifoen" til klanen, en jævlig bra ide, men desverre for dem var ikke fargene den sprutet ut verken sterke eller tykke nok til at det ble noe særlig bra.
Det at høytaleren sviktet under tifoen, føkket opp tifoen til KFL.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
det største problemet med det flyet tror jeg var at det var for høyt. Mulig at det har noe med generelle høydebestemmelser for fly. Hadde det skulle landa på kjeller kunne det jo ha "smoka" på vei inn og gitt en veldig bra effekt
Vent til vi skal til Ullevål i august. Da leier vi fly og "bomber" Ullevål med gul og svart konfetti. Kampen blir utsatt i en halv time for at banemannskapet må måke banen for konfetti. NFF kommer med erstatningskrav og bot til KFL, men flyet -"nei, det har vi IKKE sett...." :twisted:
Kampen kommer selvfølgelig til slutt i gang og fugla tar en knusende revansj (0-3). 8)
Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!
FUGLinho:Skal du herme etter lillebror? Det blir ikke noe bra tifo sånn sett da. Ideen var bra, men synes ikke den var wow og kjit bra lissom. Men det er nå min mening ja.(ja, vet at våres gikk til helvete, men det skal visst bli tatt tak i fra neste år av klubben med hvor man plasserer borte supportere...)
Kommentar