Tifo - Norge 2004

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #61
    Burde gått å fått fiksa noe sånnt med kjeller? De flyr jo over i løpet av matcher uansett, da kan de ta en tur rett før også ?

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #62
      Ja, jeg så den "flytifoen" til klanen, en jævlig bra ide, men desverre for dem var ikke fargene den sprutet ut verken sterke eller tykke nok til at det ble noe særlig bra.

      Det at høytaleren sviktet under tifoen, føkket opp tifoen til KFL.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • Taz
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Apr 2004
        • 20

        #63
        det største problemet med det flyet tror jeg var at det var for høyt. Mulig at det har noe med generelle høydebestemmelser for fly. Hadde det skulle landa på kjeller kunne det jo ha "smoka" på vei inn og gitt en veldig bra effekt

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #64
          Snakka med folk i engatifo etter kampen, og flyet kom for tidlig enn det det skulle, pluss at det var for lite røyk.

          Tifoen vår vet jeg ikke helt hva jeg skal si...rimelig misslykka er vel et flott ord på det hele. Det eneste som ble kult var jo konfettien...

          Kommentar

          • Sjappesmurfen
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • May 2004
            • 3

            #65
            vi hadde fått fiksa et fly ja...men det blei altfor høyt og for lite røyk...men det blei bra fordet....
            <---Sjappesmurfen--->

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #66
              kult det banneret med ballonga btw... tony: når kommer du med no sånt??
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • Jaren-kanari
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2004
                • 185

                #67
                Vent til vi skal til Ullevål i august. Da leier vi fly og "bomber" Ullevål med gul og svart konfetti. Kampen blir utsatt i en halv time for at banemannskapet må måke banen for konfetti. NFF kommer med erstatningskrav og bot til KFL, men flyet -"nei, det har vi IKKE sett...." :twisted:

                Kampen kommer selvfølgelig til slutt i gang og fugla tar en knusende revansj (0-3). 8)
                Jaren-kanari
                Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #68
                  FUGLinho:Skal du herme etter lillebror? Det blir ikke noe bra tifo sånn sett da. Ideen var bra, men synes ikke den var wow og kjit bra lissom. Men det er nå min mening ja.(ja, vet at våres gikk til helvete, men det skal visst bli tatt tak i fra neste år av klubben med hvor man plasserer borte supportere...)

                  Kommentar

                  Working...