Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bård Borgersen, han er forsvars spiller eller? Er vel ikke akkurat det vi trenger nå, men jeg tror han kunne forsterket laget.
Du gir ingen grunn for hvorfor det ikke skulle være riktig at Powell ønsker seg bort. Det er en ting. En annen ting er at du åpenbarer svært få kunnskaper om Borgersen, du stiller sogar spørsmålstegn ved posisjon på banen, men at han kunne forsterket LSK, ja DET er du rimelig sikker på.
Bård Borgersen, han er forsvars spiller eller? Er vel ikke akkurat det vi trenger nå, men jeg tror han kunne forsterket laget.
Du gir ingen grunn for hvorfor det ikke skulle være riktig at Powell ønsker seg bort. Det er en ting. En annen ting er at du åpenbarer svært få kunnskaper om Borgersen, du stiller sogar spørsmålstegn ved posisjon på banen, men at han kunne forsterket LSK, ja DET er du rimelig sikker på.
Hjælpemæ.
Jeg kom ikke på i farten hvor på banen han spiller,men jeg husket at han er en meget god spiller,som jeg mener at kunne forsterket lsk.
Man kan utmerket godt vite om en spiller er god eller ikke god nok, eller mene at en spiller er god eller ikke god nok, for et lag selvom man ikke i farten kommer på hvor på banen han spiller.
Jeg har lagt merke til at du er utrolig flink til å kritisere folk her på forumet, du kommer ofte med små provoserende unødvendige poster, men i blandt kommer du også med noen lange gode poster det skal du ha.
Man kan utmerket godt vite om en spiller er god eller ikke god nok, eller mene at en spiller er god eller ikke god nok, for et lag selvom man ikke i farten kommer på hvor på banen han spiller.
Haha, dette er det morsomste jeg har lest på lenge!
"Aner ikke hvem han er egentlig, men han hadde forsterka laget"
La oss ansette unge Nordby som trener neste år :-P
Powell har vel egentlig brukt opp klage og sytekvoten sin?
Er så drittlei den overbetalte svenskeradden. Når han er skadet er LSK
mer enn bra nok for han, men så fort han er frisk er han tilbake i godt
gammelt survemodus. Da er det på tide å prøve å stikke igjen ja.
Hvis det er sant slik det står skrevet i media har jeg en ting å si:
utakknemlige tosk. Nok er nok, ha deg hjem.
Powell er "gammel", ikke spesielt god egentlig og tjener alt for mye.
[quote="Playboy1"][quote="Ola"] Er så møkk lei av at Powell hvert år skal dolke klubben i ryggen,og hele tida ymte frempå,at han vil skifte klubb.
quote]
Ekstra ille er det at denne mannen var vår kaptein i år. Men det forteller kanskje hvor få ledertyper vi har i laget?
Nå må dere snart gi opp...Powell er den spilleren i Lillestrøm som altid gir 100%!!!! Når de andre 10 spillerne driter seg ut hver kamp så er det kapteinen som i hvert fall kjemper...Ikke altid så lett og imponere når man spiller angrep med en spiller ( les Sundgot ) som ikke kan slå en passing på 5 meter...Det beste hadde vært å få solgt Sundgot men det er vel en utopi...
Jeg må si jeg forundrer meg over at du har et ønske om å beholde han som alltid gir 100%, men er skadet mest og er eldst, som ikke scorer spesielt mye mål og som har prøvd å komme seg bort ved flere tilfeller.
Du vil sende Sundgot på dør: Toppscoreren som (du hevder) ikke kan slå pasninger og er en av de mest lojale spillerene vi har. Hva er viktigst for en spiss. At han takler i angrep eller at han scorer der? Uansett om en spiss skal inneha komplementære kvaliteter så vil jeg si at jeg foretrekker det siste.
Selv 14 mål før han ble skadet imponerer ikke sundgothaterne. Det er delt tredje plass med Occean på toppscorertabellen. Du vil kanskje ikke ha sistnevnte heller om muligheten hadde bydd seg? De to over på den tabellen er Frode Johnsen og Ødegaard. Uten at jeg ønsker å kommentere det videre.
Nå gidder ikke jeg å diskutere Sundgot her, men å mene at Powell er den eneste som gir 100% er etter min mening feil. Det er andre som hadde vært vel så gode som foregangsmann. Kippe for eksempel. I tillegg til å gi minst like mye, klarer Kippe å la vær å bli skadet i hytt og pine.
Dessuten har jeg det inntrykket at Powell har mer å gå på på banen. Om han hadde gitt like mye i spillet som når det er snakk om lønn, så hadde LSK vunnet The Double de siste årene...
Powell stod fremst i hylekoret i fjor sommer da det var snakk om å måtte kutte i lønningene. Han har blitt behandlet mer enn raust av klubben, ikke minst mens han har vært langtidsskadet. Og nå har han bare lyst til å dra.
40 mål på ca 90 kamper er bra av Powell...Når det gjelder hva jeg ønsker av en spiss, gjøre mål eller og gi 100% så er svaret ganske gitt...Jeg ønsker begge deler!!!! Dette kriteriet oppfyller Powell men jeg kan ikke si at Sundgot gjør det...Sist han vant en nærkamp var høsten-01...
Hvis nå Sundgot er så god som du sier...hvorfor er det ikke noen klubber som ønsker å kjøpe han når alle de andre toppscorene som du nevner er attraktive for toppklubber...???????? Noe som bare du ser i Sundgot eller er alle andre idioter?
Hvis vi ser på de to siste sesongene (noe jeg synes er mer relevant enn å telle med "unntakssesongen" 2001, i tillegg til at spillere ofte enten utvikler seg videre eller stagnerer) så har Powell scoret 11 mål på 38 kamper noe jeg ikke synes er spesielt imponerende. Dessuten så har vel Erlandsen tatt med cupen i den artikkelen som du refererer til. I seriesammenheng har han scoret 29 mål på 74 kamper.
(At Sundgot ikke er like attraktiv som disse andre har å gjøre med et par ting. Ødegaard er ving, derfor er det sinnsykt imponerende å score 15 mål for en klubb som rykker ned. Frode Johnsen er "hot" i RBK, men har vel ikke utenlandsklubbene hengende over seg. I Norge har vi veldig få virkelig gode spisser i klubbene for øyeblikket. Sundgot mangler litt på fart og har vært en del skadet. Dette er nok mye av grunnen til at han ikke er veldig attraktiv. Selvfølgelig er det også en faktor at han har blomstret ekstra denne sesongen.
Hvorfor ingen vil kjøpe han? Hvor mange vil kjøpe noen av de andre spillerne våre? Hvis du argumenterer med at "noen vil jo kjøpe Powell", så har du forbisett en veldig viktig ting i dagens fotballmarked. Om noen vil kjøpe er avhengig av tilgjengelighet. Vi vil ikke selge Sundgot, ergo ingen vil kjøpe. Vi har hintet om salg av Powell, ergo klubber er interessert.)
Nå er ikke dette en tråd om Sundgot, men om Powell.
Og mitt ankepunkt mot Powell er hans melking av klubben, og manglende klubbfølelse. Han har vist det før, og nå viser han det faen meg igjen.
"Ny trener? Da vil jeg spille et annet sted! Bu-hu... :cry: "
Kan du nevne noe andre spillere som har fått sånn særbehandling av en klubb som det Powell har? Og som samtidig viser seg å være så til de grader utakknemlig ved den minste anledning?
Kommentar