Powel på vei bort?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    #41
    Nå får du se og klappe igjen skikkelig ettertrykkelig. Èn ting er at Sundgot har 55 mål for LSK og mangler ti mål på å slå Tommy sin rekord, en annen er det at han var den beste spissen i TL fra januar til juli i år, før han selv ble skadd og laget som sådan falt fra hverandre.

    Uinformerte innlegg som det tullet du presterer her er det mest provoserende jeg veit om, fordi du bare klarer å bevise at du ikke kan en dritt om fotball og antakelig ikke har sett en eneste kamp i år. Det er fullstendig latterlig å skulle gjøre Sundgot til syndebukk når han scorer 14 seriemål!

    Opprinnelig skrevet av Jazze76
    Sorry men 40 mål på 120 kamper som Sundgot har imponerer ikke meg...Makan til møkkaspiller må man lete lenger etter!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #42
      Opprinnelig skrevet av Jazze76
      Powell blir...:http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=15131
      Og det skal vi være meget godt fornøyd med! La oss finne en ny klubb til Sundgot istedet...
      Ja for all del, la oss beholde en mann som blir skada hele tiden, har en av de dyreste lønningene i lsk, sutrer mer enn han spiller, og scorer mindre mål enn vår toppscorer ARILD SUNDGODT.

      Enten tenkte ikke du deg om, eller så er du rar.

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #43
        Gammel artikkel fra vg:

        For den toppbetalte svensken betyr dette 200.000 kroner i trekk fra en årslønn rundt en million.

        - Helt uaktuelt for min del. Det er veldig mye penger, uttaler Powell, som på 2001-ligningen hadde en netto skattbar inntekt på 944.800 kroner.

        Latterlig. Han gikk skada, fikk tilbud om en årslønn på 1 million, redusert til 8 hundre tusen, noe vi andre bare kunne drømme om å tjene i året. I tilegg gjør han det han vil spille fotball, og lsk var snille som kom med tilbud til han da han var skada.

        Sier vel sitt om Powell, han er ikke villig til å ofre seg i det hele tatt for klubben. Greit at 2 hundret er mye penger, men når du tjener 1 mill, og han har blitt behandla så godt så er det helt på trynet.

        Jeg vil egentlig ikke se Powell neste år, selvom jeg uansett vil støtte han vis han blir i klubben. Powell er god i toppform, men der er han altfor sjeldent.

        Over til noe annet hvem blir "spillerenes talsmann" nå når werni har forlatt oss?

        Kommentar

        • Jazze76
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2004
          • 51

          #44
          [quote="trigz"]Nå får du se og klappe igjen skikkelig ettertrykkelig. Èn ting er at Sundgot har 55 mål for LSK og mangler ti mål på å slå Tommy sin rekord, en annen er det at han var den beste spissen i TL fra januar til juli i år, før han selv ble skadd og laget som sådan falt fra hverandre.

          Uinformerte innlegg som det tullet du presterer her er det mest provoserende jeg veit om, fordi du bare klarer å bevise at du ikke kan en dritt om fotball og antakelig ikke har sett en eneste kamp i år. Det er fullstendig latterlig å skulle gjøre Sundgot til syndebukk når han scorer 14 seriemål!

          ...Har sett hver eneste hjemmekamp i år og dessuten 6 bortekamper så jeg tror kanskje at jeg har sett flere kamper enn deg uten å kunne vite det for sikkert...Synes det er rart med Sundgotsympatien her inne...Når man er på Åråsen så hører man ikke annet enn missfornøyde supportere som slenger drit om han og som ønsker han utbytt fortest mulig! Jeg har ikke gjort Sundgot til noen syndebukk uten han gjør sikkert så godt han kan...det er bare synd at det ikke er godt nok!![/i]

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #45
            Man kan jo bare sammenligne de to da, så ser man brått hvem som egentlig er best av sundgot og powell..

            Powell:
            Plussider: Gir alltid 100 %. Sterk i kroppen, uredd.
            Minussider: Mye skadet, scorer ALTFOR få mål til å være spiss i lsk, grisk, ulojal.

            Sundgot:
            Plussider: Lojal, han er TOPPSCOREREN VÅR, gjør andre gode(Både zane og powell har skrytt av sundgot for nettopp dette), God i lufta både offensivt og defensivt,treningsivrig pluss at han er en jordnær type.
            Minussider: Han er småtreg. Teknikk.

            Etter min vurdering er Arild en bedre spiller, samt at han er en slik type lsk bør være stolte av å ha i troppen. Powell derimot har vært en slik type han og, men de siste årene har det blitt mye skader og syting på han..

            Men vi vet alle hvor gode begge to kan være, så jeg blir glad for å ha Powell i troppen i år også, BARE HAN SKJERPER HOLDNINGEN!
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              #46
              Opprinnelig skrevet av Jazze76
              ...Har sett hver eneste hjemmekamp i år og dessuten 6 bortekamper så jeg tror kanskje at jeg har sett flere kamper enn deg uten å kunne vite det for sikkert...Synes det er rart med Sundgotsympatien her inne...Når man er på Åråsen så hører man ikke annet enn missfornøyde supportere som slenger drit om han og som ønsker han utbytt fortest mulig! Jeg har ikke gjort Sundgot til noen syndebukk uten han gjør sikkert så godt han kan...det er bare synd at det ikke er godt nok!![/i]
              Hvis du har sett hver hjemmekamp er du nødt til å være blind, så lite som du åpenbart har fått med deg. Skal du på død og liv ha en syndebukk kan du f.eks. velge og vrake i følgende, som alle har bidratt med betydelig mindre enn Sundgot i år: Baron, Stefanutto, Kristoffersen, Andresen, Søgård, Koren, Winsnes, Powell.

              Betyr 14 scoringer på 22 kamper ingenting for deg? Skjerpings eller klapp igjen!
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #47
                Klapp igjen... Det er en grunn til at mange tippeligaklubber kontaktet LSK før han signerte ny kontrakt. 10 av 14 trenere ville hatt Arild på laget.
                Det sier vel sitt!!!

                Kommentar

                • Jazze76
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2004
                  • 51

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Klapp igjen... Det er en grunn til at mange tippeligaklubber kontaktet LSK før han signerte ny kontrakt. 10 av 14 trenere ville hatt Arild på laget.
                  Det sier vel sitt!!!
                  De fleste av disse trenere som du nevner har vel fått sparken...det sier vel egentlig alt om disse... :lol:

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #49
                    Normark er fortsatt trener i Ålesund, Høgmo fikk nok ikke sparken, Hareide sa at Sungodt ville passet bra inn i RBK, Mjelde sa seg inntresert i høst, Nordli sa at hvis LSK skulle selge skulle han selge seg selv for å få Arild sørover.... Vet ikke helt om disse er noen av de trenerne du nevner.....

                    Kommentar

                    • hertz
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jan 2004
                      • 57

                      #50
                      Har i mange år vært kritisk til Sundgot, men i år synes jeg han har vært veldig god. Han virket mye mer seriøs, selv takker han Tommy for det.

                      Det som var dumt med Arild i år var at han putta liksom ikke de viktige å avgjørende målene. Det var i kampene som vippet han brant de aller største sjansene, hadde han satt de kunne vi seriøst vunnet hele dritten.

                      Så jeg håper at Arild kan spre målene neste sesong, det hjelper så lite å putte hatrick i 2 kamper. Det blir uansett bare 3 poeng og en 9 er på børsen.

                      Men ang Powell så synes jeg han burde bli omskulert til midtstopper.
                      HAT

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2601

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Jazze76
                        Powell blir...:http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=15131
                        Og det skal vi være meget godt fornøyd med! La oss finne en ny klubb til Sundgot istedet...
                        Det ser ut til at du fortsetter din misjon mot Sundgot. Underlig er det at du ikke finner det en gang litt pinlig å være imponert over Powells målscoringsrate, men ikke av Sundgot sin, da jeg har vist deg at den er minst like god. En annen ting er at du ignorerer fullstendig poenget mitt om hvem av de to spillerne som har hatt en positiv utvikling formmessig de siste årene.

                        Slenge dritt virker du flink til, men saklige argumenter er det få av. At andre folk på kanarifeltet slenger med leppa vil forresten ikke si at du har rett, slik du antyder. Det finnes idioter i alle sosiale lag, også i de man selv befatter seg med (og ja, jeg synes det er fullstendig idiotisk å slenge skitt mot egen spiller og ville ikke funnet på å gjøre det mot for eksempel Powell, selv om han ikke er min favoritt).
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #52
                          Når det gjelder diskusjonen rundt Sundgot, så er min personlige mening at den er fullstendig dustete.

                          Han har kontrakt med LSK, og ferdig med det.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2601

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                            Når det gjelder diskusjonen rundt Sundgot, så er min personlige mening at den er fullstendig dustete.

                            Han har kontrakt med LSK, og ferdig med det.
                            Er nok en gang helt enig med deg, men har nå dessverre lett for å bli provosert... :roll:
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • christoffer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2004
                              • 326

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av hertz
                              Har i mange år vært kritisk til Sundgot, men i år synes jeg han har vært veldig god. Han virket mye mer seriøs, selv takker han Tommy for det.

                              Det som var dumt med Arild i år var at han putta liksom ikke de viktige å avgjørende målene. Det var i kampene som vippet han brant de aller største sjansene, hadde han satt de kunne vi seriøst vunnet hele dritten.

                              Så jeg håper at Arild kan spre målene neste sesong, det hjelper så lite å putte hatrick i 2 kamper. Det blir uansett bare 3 poeng og en 9 er på børsen.

                              Men ang Powell så synes jeg han burde bli omskulert til midtstopper.
                              Enig, Sundgot må få spredd målene sine. Det er nok alle enige i heller 14 mål på 14 kamper enn 14 på 6.

                              Glad for at Powell blir, når man roper etter Clayton, må man ikke glemme hvilket radarpar Powell og Zane var i 2001.

                              Man kan jo håpe og tro at det skal skje igjen.

                              Kommentar

                              • Reyrey
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2010
                                • 379

                                #55
                                Får håpe Powell er like motivert til å fortsette i LSK nå som Ull kisa valgte å gå for Tommy Berntsen som hoved trener.

                                Eller er Powell på vei ut? Anyone how knows?
                                Last edited by Reyrey; 03.01.2014, 22:51.
                                LSK i med- og motgang <3

                                Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2558

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Reyrey
                                  Får håpe Powell er like motivert til å fortsette i LSK nå som Ull kisa valgte å gå for Tommy Berntsen som hoved trener.

                                  Eller er Powell på vei ut? Anyone how knows?
                                  Kan like gjerne at Powell ikke vil til Kisa? Hvem vet?
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

                                    #57
                                    Haha, hvor mange begynte å lese første innlegg før de så at tråden var fra 2004.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #58
                                      Tråden er fra 2004, ikke noe poeng å hente denne opp fra forumets dyp. Stenges
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      Working...