Storsalg av den nye CD-en
Collapse
X
-
egil; "lillestrøm er de beste" ble jo knall bra.
Jeg har spurt før men; går det ann å legge ut det dere tok opp den dagen her? erlandsen melodien i kanon fikk jo sin debut den dagen, og det hadde vært konge og hatt den i elektronisk form. Uansett mangler vi mange tribunesanger i elektronisk form....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
egil; "lillestrøm er de beste" ble jo knall bra.
Jeg har spurt før men; går det ann å legge ut det dere tok opp den dagen her? erlandsen melodien i kanon fikk jo sin debut den dagen, og det hadde vært konge og hatt den i elektronisk form. Uansett mangler vi mange tribunesanger i elektronisk form....
Takk for tilbakemeldingen! Har opptakene fortsatt fra RL kampen mot FCK og skal se hva vi får gjort...KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Verdt hver krone.
Jeg kjøpte tre av den nye og en av den gamle, siden de jeg hadde begynte å bli slitt.
Jeg er enig med alle som har skrytt av dere før:
Det er strålende at dere tar jobben med å lage og gi ut CDene.
Jeg håper virkelig at folk vet å verdsette det, og at opplaget blir revet bort.Kommentar
-
Verdt hver krone.
Jeg kjøpte tre av den nye og en av den gamle, siden de jeg hadde begynte å bli slitt.
Jeg håper virkelig at folk vet å verdsette det, og at opplaget blir revet bort.Kommentar
-
CD`n er kanonbra!
Gleder meg til cupfinalen/seriegullfesten i år, med fullsatt festtelt og allsang på disse sangene!!
Får frysninger bare av å tenke tanken.Kommentar
-
Verdt hver krone.
Jeg håper virkelig at folk vet å verdsette det, og at opplaget blir revet bort.
Ellers takk for alle gode tilbakemeldinger! De varmer!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
-
Vi får se. Salget har ihvertfall gått veldig bra i dag
Bra timing med konsert utenfor stadion, sol, seier og serieledelse, kort sagt alle fine ting på en gang....
Mange oppmuntrende ord om hvor bra CD'en var fikk vi også! LSK shopen solgte over 50 CD'er de to første timene de hadde åpent i dag. Vet ikke hvor mange de havnet på til slutt.
Martin's selger CD'en fra baren.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Da har jeg kjøpt min første CD på mange år....----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
LSK shopen ble utsolgt første dagen.....
LSK shopen trodde de hadde tatt bra i når de tok inn 200 CD'er til den første uka, men de solgte ut rubb og stubb før kampstart i dag.... Tar vi med salget på Åråsen og på Martin's på omlag 250 stykker omtrent, tipper jeg at dette var den mest solgte CD- plata i Norge i dag.....KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar