Storsalg av den nye CD-en
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Øyvind ringte og fortalte en fornøyelig historie i morges.
Han hadde solgt noen CD plater i pausen i går, og for å finne et "lurt" sted å oppbevare pengene hadde han lagt 1.500 kroner inne i et CD cover. Denne CD'en presterte han deretter å selge etter kampen i går, og jeg regner med at det var en forundet kjøper som åpnet coveret .
Den ærlige kjøper (En voksen dame) hadde tydeligvis sporet ham opp ved å studere bildene på coveret og finne ut hvem som lignet mest på selgeren, og ringte ham opp i dag tidlig. Hun skulle sette inn penger på konto. Dette hadde neppe skjedd på Etterstad for å si det sånn......Last edited by egil; 01.05.2007, 18:05.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
LSK shopen trodde de hadde tatt bra i når de tok inn 200 CD'er til den første uka, men de solgte ut rubb og stubb før kampstart i dag.... Tar vi med salget på Åråsen og på Martin's på omlag 250 stykker omtrent, tipper jeg at dette var den mest solgte CD- plata i Norge i dag.....------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Det må være mulig å synges høylytt til ei hymne, så det ikke blir lett for motstanderfansen å overdøve, slik at den erotiske opplevelsen blir ødelagt og poenget forsvinner. "Vi er fugla" funker dermed best etter kampen, eller i pausen, som i går, mener jeg.
Men det er egentlig ett fett for meg, hymnehater som jeg er Nå er det vel dessuten bestemt antar jeg, sånn at det blir som i går, så da er denne synsinga egentlig bare boss uansett!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Ei låt kan jo også kortes ned til den aktuelle bruken, som er gjort med hymna. "Problemet" med den er jo at motstanderlag nevnes i refrenget, det gjøres ikke i "Aldri aleine til Åråsen."
Det må være mulig å synges høylytt til ei hymne, så det ikke blir lett for motstanderfansen å overdøve, slik at den erotiske opplevelsen blir ødelagt og poenget forsvinner. "Vi er fugla" funker dermed best etter kampen, eller i pausen, som i går, mener jeg.
Men det er egentlig ett fett for meg, hymnehater som jeg er Nå er det vel dessuten bestemt antar jeg, sånn at det blir som i går, så da er denne synsinga egentlig bare boss uansett!
En hymne kan lett spesialmikses, evt. innspilles på nytt til nettopp det formålet. Det er mange aktuelle hymneemner på plata, og en kan gjerne bytte ut nåværende hymne for min del. Jeg mener allikevel at en bør vente til etter at sesongen er over før en tar et mulig nytt valg for fremtiden. Jeg mener at låtene bør sette seg litt, slik at en er sikker på at valget er riktig. Når det gjelder "aldri aleine til Åråsen" tror jeg det er mulig å kutte ut ett refreng og det siste verset hvor motstanderlagene nevnes, låta blir da i underkant av 3 minutter og det tror jeg er mer enn nok til hymnebruk. Når det gjelder hvilken låt som er mest egnet så er jeg fortsatt veldig usikker, selv etter å ha hørt alle låtene minst 50 ganger.
RB har skissert en mulighet for å presentere låtene på deres hjemmesider, med avstemmingsmulighet. Det samme burde også være mulig her. Men, vi bør ta den tiden som trengs for å ta et riktig valg.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Gikk oppover Kiellands til åråsen i går. hørte låta "aldri aleine til åråsen" som ble spilt utenfor fortet. fikk ståpels der det er mulig med ståpels!! uten tvil beste låta på skiva, som jeg håper blir spilt nok til at 5000 kanarifugler synger med på Åråsen! Sinnssykt Rannug!!Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :DKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Logisk:
Varenr.VarebeskrivelseEnhetspris AntallSum
lskcd07Vi synger fortsattKr 150,00 1Kr 150,00
= VaresumKr 150,00 + Frakt (pakkens vekt: 0 gram)Kr 0,00 + OppkravsgebyrKr 180,00 = TOTALSUM INKL. MVAKr 330,00Herav MVA (25%)Kr 66,00
Er det virkelig SÅ dyrt å administrere/sende en enkel liten CD?
Andre butikker selger jo slik fraktfritt og uten gebyr! :evil:Kommentar
-
Logisk:
= VaresumKr 150,00 + Frakt (pakkens vekt: 0 gram)Kr 0,00 + OppkravsgebyrKr 180,00 = TOTALSUM INKL. MVAKr 330,00Herav MVA (25%)Kr 66,00
Andre butikker selger jo slik fraktfritt og uten gebyr! :evil:Kommentar
-
Logisk:
Andre butikker selger jo slik fraktfritt og uten gebyr! :evil:
Husk at shopen tjener ingenting på pakking og sendingKommentar
-
Plata vokser for hver gjennomlytting. Det er bare ett dårlig spor på hele CDen. Favorittene er 3, 4, 12 og 17.Kommentar
-
Det eneste jeg så lang har reagert på er at det synges "fortsa" Fugla i den ene sangen...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
Kommentar