Storsalg av den nye CD-en

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • egil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1119

Opprinnelig skrevet av xeR
    Har dere solgt til gullplate ennå?
    Hvis gullplate i denne sammenheng er rundt 1.000 stk. så er vi omtrent der
    KFL - medlem nr 23

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Opprinnelig skrevet av egil
      Hvis gullplate i denne sammenheng er rundt 1.000 stk. så er vi omtrent der
      Gratulerer
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Marhol0
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Nov 2006
        • 4

JA!

En fantastisk cd!
        Fryser på ryggen og får gåsehud(for å bruke en litt slitt klisjè)

"Flisbyens kvinner og menn", "1966", "første mann inn", "stedet som ble til en by" og "stolt" er favoritter.

Kommentar

• Rathsmeister
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 561

Finnes det overslag på hvor mange CD-er som er solgt til nå.... Tenker jeg på litt mer nøyaktig enn rundt 1000. Det var vel 1000 stykker som måtte selges for å gå i null, var det ikke?
          Mvh
          Martin Raths

Kommentar

• egil
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1119

Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
            Finnes det overslag på hvor mange CD-er som er solgt til nå.... Tenker jeg på litt mer nøyaktig enn rundt 1000. Det var vel 1000 stykker som måtte selges for å gå i null, var det ikke?
            Vi har solgt cirka 1200 plater per dags dato, og uten at vi har regnet nøyaktig på det så har nok prosjektet allerede gått i null etter bare en drøy måned i salg (en viss treghet med overføring av penger fra salgskanalene har ført til NCB avgift og annet ikke har kunnet blitt betalt av oss foreløpig, men det løser seg nok).

Vi er godt fornøyd med salgstallene, men alle fuglasupportere bør ha en slik CD i samlingen sin . Som det fremgår av sist nummer av Humbug&Kanari hvor CD'en forøvrig får terningkast 7, er coveret alene verdt prisen på kroner 150,-....
            KFL - medlem nr 23

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

Cden har stått i bilen siden jeg kjøpte den og jeg rekker nesten en runde igjennom plata hver dag hvor høydepkt blir spillt 2 ganger(spor 4).

Jeg blir bare mer og mer glad i denne cden for hver dag som går. Vil takke Øyvind og Egil for at dere har gjort køkjøring morsomt!

Kommentar

• Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

Sang nr 3, 7 og 9 går igjen hos meg, meget bra sanger!!!

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Opprinnelig skrevet av xeR
                  Cden har stått i bilen siden jeg kjøpte den og jeg rekker nesten en runde igjennom plata hver dag hvor høydepkt blir spillt 2 ganger(spor 4).

Jeg blir bare mer og mer glad i denne cden for hver dag som går. Vil takke Øyvind og Egil for at dere har gjort køkjøring morsomt!

Nå som det er så varmt også, så er det ekstra deilig, vinduene nede, anlegget på full styrke for å få det glade budskap ut i Oslo-køene.

Kommentar

• egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

For de som enda ikke har fått kjøpt seg et eksemplar kan jeg fortelle at CD'en også selges på Musikkverket og Seven Eleven i shoppingsenteret Lillestrøm Torv og i kiosken På sparket på Åråsen, i tillegg til LSK Shop'n, Martin's og KFL.

Hvis en møter opp på Martin's før Enga matchen på søndag, blir det nok muligheter for å høre låtene live av The Barmates. Skal bli morsomt med en pubkonsert hvor vi bare spiller fuglalåter!
                    KFL - medlem nr 23

Kommentar

• egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                      Når går dere på scenen her, Egil?

På programmet står det LSK-show på torget klokka 17.00 og marsj 1830.
                      Når er det dere skal spille?

Tror dette blir en bra dag!!

Vi skal spille fra kl. 17.30-18.30, på Martin's. Hva showet på torget går ut på, vet jeg lite om. Regner med at toget fra torget og toget fra Martin's blir samlet. KFL har forøvrig beskrevet opplegget på Martin's på hovedsiden.

Hvis LSK knuser enga (og det gjør vi jo) blir dette en meget bra dag!
                      KFL - medlem nr 23

Kommentar

• ØBS
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2005
                        • 87

For de som enda ikke har fått kjøpt seg et eksemplar kan jeg fortelle at CD'en også selges på Musikkverket og Seven Eleven i shoppingsenteret Lillestrøm Torv og i kiosken På sparket på Åråsen, i tillegg til LSK Shop'n, Martin's og KFL.

Hvis en møter opp på Martin's før Enga matchen på søndag, blir det nok muligheter for å høre låtene live av The Barmates. Skal bli morsomt med en pubkonsert hvor vi bare spiller fuglalåter!
                        Jeg har også fått masse henvendelser med spørsmål om hvor plata kan kjøpes. Vurderte å starte en ny tråd faktisk. Men de som ikke kommer seg til Lillestrøm og får kjøpt den her, får bare sende oss en PM så tar vi det direkte der med den interesserte.
                        FUGLA-hilsen
                        Øyvind

Kommentar

• glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1252

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                          Hehe.. Hvis valget står mellom "Er det noe liv her" på torget med Due og to erkepatriotiske kanaris i Øyvind & Egil på Martin's så tror jeg valget blir lett

"Vi tar førti nye år...", "...et fellesskap det kan ta flere tiår å gro", "Vi kan ikke glemme Teigens Optimist...", "Vi er fugla, vi er Flisbyens kvinner og menn..." osv.

Cheers!
                          Mener dere burde opptre på hovedsenen jeg.
                          Så alle får høre de bra låtene og " bysangen "

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Opprinnelig skrevet av glasgow
                            Mener dere burde opptre på hovedsenen jeg.
                            Så alle får høre de bra låtene og " bysangen "
                            Absolutt! The Barmates er for Lillestrøm det The Beatles var for Liverpool.

Kommentar

• kid
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Aug 2006
                              • 68

ville bare si at det er en sjefs-CD ! Tror det er den eneste plata jeg har hørt på den siste måneden.

Kommentar

• ØBS
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Oct 2005
                                • 87

Dette er så utrolig kult.

Vi er helt overveldet, og litt brydd og flaue over måten plata har blitt mottatt på. Vi hadde selvsagt visse forhåpninger, og hadde en sterk følelse av at vi ikke var på feil jorde osv. osv.

Men mottagelsen/aksepten er det største, selv om den selger bra. Det viktigste for oss var at folk likte den, tenkte vi i vinter, men at vi ville bære oss økonomisk ville vi nok før eller siden.

Ikke klok av skade, selvfølgelig, ettersom vi ligger etter 12.000,- fra CD'n i '95.

Men drit og dra, detta er GØY.

Jeg gleder meg skikkelig til søndag, og jeg vet at både Egil og jeg er innstilt på tidenes Fugla-gig som hverken dere eller vi har opplevd maken til.

Vi sees...
                                FUGLA-hilsen
                                Øyvind

Kommentar

• Per Arne
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2347

Jeg var på feil sted når dere spurte fra scena "Er det noen fra Texas her?" Men det er jo selvfølgelig alltid noen andre som kan svare "JA!" Håper dere vil kunne glede oss "hime" på Texas med Fugla-sanger live en kveld også... gjerne sammen med Halvor og patrioten - OG Frank Aanerud! Yeah!
                                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5102

Når denne tråden nå en gang er oppe igjen, så vil jeg bare skyte inn litt ros om en låt som ikke har fått så mye oppmerksomhet.
                                    "Første mann inn" er en kvalitetslåt! Både tekst, melodi og produksjon!

Og for all del, resten av plata er også magisk..
                                    Last edited by McGuffy; 21.06.2007, 03:00.

Kommentar

• Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                      Når denne tråden nå en gang er oppe igjen, så vil jeg bare skyte inn litt ros om en låt som ikke har fått så mye oppmerksomhet.
                                      "Første mann inn" er en kvalitetslåt! Både tekst, melodi og produksjon!
                                      Helt enig. Den høres ut som Hellbillies på sitt beste.

Kommentar

• egil
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1119

Opprinnelig skrevet av gulost
                                        Jeg var på feil sted når dere spurte fra scena "Er det noen fra Texas her?" Men det er jo selvfølgelig alltid noen andre som kan svare "JA!" Håper dere vil kunne glede oss "hime" på Texas med Fugla-sanger live en kveld også... gjerne sammen med Halvor og patrioten - OG Frank Aanerud! Yeah!

Skal ikke se bort i fra det, nei.... Men, det passer kanskje best på en fuglafrokost?
                                        KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Per Arne
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2347

Skal ikke se bort i fra det, nei.... Men, det passer kanskje best på en fuglafrokost?
                                          Godt å høre!
                                          Skulle nok tru at en frokost er best, ja. Det vil sikkert blinke seg ut en passende kampdag etterhvert, og det skal det bli innmari moro hvis vi får det til!

Forza Barmates
                                          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

Working...