Storsalg av den nye CD-en
Collapse
X
-
Finnes det overslag på hvor mange CD-er som er solgt til nå.... Tenker jeg på litt mer nøyaktig enn rundt 1000. Det var vel 1000 stykker som måtte selges for å gå i null, var det ikke?Mvh
Martin RathsKommentar
-
Vi er godt fornøyd med salgstallene, men alle fuglasupportere bør ha en slik CD i samlingen sin . Som det fremgår av sist nummer av Humbug&Kanari hvor CD'en forøvrig får terningkast 7, er coveret alene verdt prisen på kroner 150,-....KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Cden har stått i bilen siden jeg kjøpte den og jeg rekker nesten en runde igjennom plata hver dag hvor høydepkt blir spillt 2 ganger(spor 4).
Jeg blir bare mer og mer glad i denne cden for hver dag som går. Vil takke Øyvind og Egil for at dere har gjort køkjøring morsomt!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Nå som det er så varmt også, så er det ekstra deilig, vinduene nede, anlegget på full styrke for å få det glade budskap ut i Oslo-køene.Kommentar
-
For de som enda ikke har fått kjøpt seg et eksemplar kan jeg fortelle at CD'en også selges på Musikkverket og Seven Eleven i shoppingsenteret Lillestrøm Torv og i kiosken På sparket på Åråsen, i tillegg til LSK Shop'n, Martin's og KFL.
Hvis en møter opp på Martin's før Enga matchen på søndag, blir det nok muligheter for å høre låtene live av The Barmates. Skal bli morsomt med en pubkonsert hvor vi bare spiller fuglalåter!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Når går dere på scenen her, Egil?
På programmet står det LSK-show på torget klokka 17.00 og marsj 1830.
Når er det dere skal spille?
Tror dette blir en bra dag!!
Vi skal spille fra kl. 17.30-18.30, på Martin's. Hva showet på torget går ut på, vet jeg lite om. Regner med at toget fra torget og toget fra Martin's blir samlet. KFL har forøvrig beskrevet opplegget på Martin's på hovedsiden.
Hvis LSK knuser enga (og det gjør vi jo) blir dette en meget bra dag!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
For de som enda ikke har fått kjøpt seg et eksemplar kan jeg fortelle at CD'en også selges på Musikkverket og Seven Eleven i shoppingsenteret Lillestrøm Torv og i kiosken På sparket på Åråsen, i tillegg til LSK Shop'n, Martin's og KFL.
Hvis en møter opp på Martin's før Enga matchen på søndag, blir det nok muligheter for å høre låtene live av The Barmates. Skal bli morsomt med en pubkonsert hvor vi bare spiller fuglalåter!FUGLA-hilsen
ØyvindKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83Hehe.. Hvis valget står mellom "Er det noe liv her" på torget med Due og to erkepatriotiske kanaris i Øyvind & Egil på Martin's så tror jeg valget blir lett
"Vi tar førti nye år...", "...et fellesskap det kan ta flere tiår å gro", "Vi kan ikke glemme Teigens Optimist...", "Vi er fugla, vi er Flisbyens kvinner og menn..." osv.
Cheers!
Så alle får høre de bra låtene og " bysangen "Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er så utrolig kult.
Vi er helt overveldet, og litt brydd og flaue over måten plata har blitt mottatt på. Vi hadde selvsagt visse forhåpninger, og hadde en sterk følelse av at vi ikke var på feil jorde osv. osv.
Men mottagelsen/aksepten er det største, selv om den selger bra. Det viktigste for oss var at folk likte den, tenkte vi i vinter, men at vi ville bære oss økonomisk ville vi nok før eller siden.
Ikke klok av skade, selvfølgelig, ettersom vi ligger etter 12.000,- fra CD'n i '95.
Men drit og dra, detta er GØY.
Jeg gleder meg skikkelig til søndag, og jeg vet at både Egil og jeg er innstilt på tidenes Fugla-gig som hverken dere eller vi har opplevd maken til.
Vi sees...FUGLA-hilsen
ØyvindKommentar
-
Jeg var på feil sted når dere spurte fra scena "Er det noen fra Texas her?" Men det er jo selvfølgelig alltid noen andre som kan svare "JA!" Håper dere vil kunne glede oss "hime" på Texas med Fugla-sanger live en kveld også... gjerne sammen med Halvor og patrioten - OG Frank Aanerud! Yeah!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Når denne tråden nå en gang er oppe igjen, så vil jeg bare skyte inn litt ros om en låt som ikke har fått så mye oppmerksomhet.
"Første mann inn" er en kvalitetslåt! Både tekst, melodi og produksjon!
Og for all del, resten av plata er også magisk..Last edited by McGuffy; 21.06.2007, 03:00.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg var på feil sted når dere spurte fra scena "Er det noen fra Texas her?" Men det er jo selvfølgelig alltid noen andre som kan svare "JA!" Håper dere vil kunne glede oss "hime" på Texas med Fugla-sanger live en kveld også... gjerne sammen med Halvor og patrioten - OG Frank Aanerud! Yeah!
Skal ikke se bort i fra det, nei.... Men, det passer kanskje best på en fuglafrokost?KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar