Per Mathisen burde tatt kritikken av Nordlie internt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1260

    Per Mathisen burde tatt kritikken av Nordlie internt

    Jeg tror nesten ikke det jeg leser i dagens Dagbladet.



    Selvsagt har dette blitt hovedoppslag på NRK tekst-tv og en rekke andre nyhetssteder. Det er lov å bruke hodet Mathisen. Hva som skal opp i LSK møter får da f... meg bli internt i klubben. I allefall tema av denne sort.
    Er dette takk for sist fra Mathisen, som har ventet på første mulighet til å "jekke" ned Nordli etter at han ble fullstendig overkjørt i sporslig utvalg i fjor høst. Jeg bare spør?
  • Flaamaldo
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Mar 2007
    • 27

    #2
    Synes som jeg har skrevet tidligere at det er riktig å ta en prat med Nordlie om temperamentet hans og meningsytringene hans. Men er enig at dette absolutt bør tas internt, og kanskje lære litt av Fjøra som aldri lekker hvem spillere LSK er på jakt etter.
    Ikke helt bra av Mathisen dette. Men bra man tar tak i problemet når det gjelder temperamentet til Nordlie.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #3
      Klubben bør vel stå frem og vise at de tar avstand fra slik oppførsel. Sikkert lurt av Mathisen & co å vise at de reagerer på dette FØR NFF begynner å bry seg.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #4
        ...Og Mathisen og co visste ikke om temperamentet FØR Nordlie kom til oss? Virker en smule som etterpåklokskap å beklage seg over dette nå.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Gjest

          #5
          Bra at det blir tatt opp og bra at det blir nevnt i media at det blir tatt opp.
          Lilletrøm som sportsklubb fremstår som tapere når treneren oppfører seg som han gjør, samtidig som han er blottet for ydmykthet og parerer vredesutbruddet med at andre er like hissige. Så for å rette opp på inntrykket gjør de nok en genistrek ved å ytre i media at de vil ta det opp i sportslig utvalg. Applaus fra meg til Mathisen&Co.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #6
            Opprinnelig skrevet av biggie
            Så for å rette opp på inntrykket gjør de nok en genistrek ved å ytre i media at de vil ta det opp i sportslig utvalg. Applaus fra meg til Mathisen&Co.
            Jaha, skuespill altså...
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Tam
              Medlem
              Hoffnarr
              • Nov 2005
              • 61

              #7
              Nja... Er glad de tar tak i dette allerede nå, så vi slipper å _kun_ få ett negativt fokus utover sesongen.
              Men det må jo være grenser for reaksjon etter en dommeravgjørelse da. Eller oppfatter Nordli, Kippe som den mest sentrale spilleren på laget ? ( noe som ville forundre meg...)

              Kommentar

              • Juven
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2006
                • 212

                #8
                Alle var vel klar over åssen Nordlie er med sinnet sitt, men tror det e viktig at man tar tak i problemet nå, både Nordli og Lsk vokser på det.
                Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  #9
                  Ikke noe problem. Alle veit at om har et stort engasjement, som dessverre noen ganger får slike utløp. Uwe hadde et par uheldige episoder han også. Da ble det også diskutert internt.
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #10
                    Kunne vært greit å ta en prat med trenere, spillere og støtteapparat om hvordan de skal oppføre seg når de skal prate med dommeren etter kamper. Det beste og det mest profesjonelle er vel å ta en rolig og saklig prat i dommergarderoben etter kampen. Ikke buse ut på matta rett etter kampen med kamera og mikrofoner i hælene.

                    Kommentar

                    • kimmern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 1174

                      #11
                      Nå har da de to herremennene Per Mathisen og Frank Grønlund uttalt at nordlie IKKE skal inn på noe som helst teppe/fillerye, og at han heller ikke får noen form for refs i det heletatt. Det skal være såpass takhøyde i lsk og det liker jeg.

                      Kommentar

                      • WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 967

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Klubben bør vel stå frem og vise at de tar avstand fra slik oppførsel. Sikkert lurt av Mathisen & co å vise at de reagerer på dette FØR NFF begynner å bry seg.
                        Enig. Tror det var hele poenget til Mathisen. Gi utrykk for at LSK ikke str for sånn oppførsel og at de tar det opp før NFF begynner å bry seg.

                        Kommentar

                        • aguado
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 448

                          #13
                          For det første så har allerede TV2 offentlig beklaget at de brøt reglene og fulgte Nordlie med kamera.

                          For det andre så synes jeg tippeligaen hadde blitt jævlig kjedelig uten typer som Rösler og Nordlie. JA, det bør gå en grense et sted, men at den skal gå ved å "rolig og sakelig sette seg ned sammen med dommerne og prate etter kampen" slik som KFL41 foreslår blir for dumt. Jeg vil heller ha en trener som folk elsker å hate, enn en trener som ingen vet hvem er.

                          Kommentar

                          • Thomas fugl
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Nov 2003
                            • 137

                            #14
                            Innerst inne digger vel alle å ha en fargerik trener.... samma faen om han er en usaklig klovn. herlig at vi ikke har kjedelige og grå personer i LSK, tar til takke med Nordlie!
                            - Venter på en ny storhetstid

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                              Innerst inne digger vel alle å ha en fargerik trener.... samma faen om han er en usaklig klovn. herlig at vi ikke har kjedelige og grå personer i LSK, tar til takke med Nordlie!
                              ja, heller en trener som Tom Nordlie eller Uwe enn en sånn kjedelig og grå trener som Prahl som var i Viking ifjor!

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av jalapenos
                                men at den skal gå ved å "rolig og sakelig sette seg ned sammen med dommerne og prate etter kampen" slik som KFL41 foreslår blir for dumt.
                                Det går fint an å være en fargeklatt samtidig som det går an å være saklig med dommeren. Nordlie vil nok få overskrifter uansett når han er uenig med dommeren. Men hvis du vil ha en trener som risikerer karantene og vist opp på tribunen så får det være din mening. Tom Nordlie blir ikke Prahl fordi han dropper å prater med dommeren slik som i går og kaller folk for jævla idiot for åpent kamera.

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                                  Innerst inne digger vel alle å ha en fargerik trener.... samma faen om han er en usaklig klovn. herlig at vi ikke har kjedelige og grå personer i LSK, tar til takke med Nordlie!
                                  Det viktigste er vel at de vinner kamper. Om de usaklige klovner og en grå mus gir jeg en stor F i så lenge de vinner.
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • Raskolnikov
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1453

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av chrissp
                                    Det viktigste er vel at de vinner kamper. Om de usaklige klovner og en grå mus gir jeg en stor F i så lenge de vinner.
                                    Selvfølgelig er det viktigste å vinne kamper. Allikevel er det positivt for LSK at vi får medieoppmerksomhet og vi får naturligvis betydelig mer oppmerksomhet med Nordlie som trener enn med Arne "fokus" Erlandsen. I tillegg har denne saken blitt blåst ut av alle proposjoner fordi TV2 fulgte etter ham inn på banen. Når NFF ikke forfølger saken viser det at trenere ganske sikkert opptrer verre enn det Nordlie gjorde i Skien.
                                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                    Kommentar

                                    Working...