Brenne skadet igjen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Brenne skadet igjen

    Fra nyhetstråden:


    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Fra rb.no: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2727215.ece

    Brenne skadet igjen

    ÅRÅSEN:
    Trolig uaktuell mandag.

    Av Espen Solbakken
    Publisert 20.04.2007 - 15:56





    Ett minutt av LSK-treningen fredag gjensto da Simen Brenne slo opp igjen lårskaden fra Odd-kampen forrige helg.
    Nå er østfoldingen etter all sannsynlighet uaktuell til mandagens kamp mot Strømsgodset.


    Trener Tom Nordlie fortvilte over at han ikke hadde blåst av treningen noen sekunder tidligere. For Brenne hadde vært med på hele treningen, og var høyaktuell til en startplass i Drammen.
    Fysioterapeut Jørn Karlsen sier til Romerikes Blad at Brenne nå er tilbake der han var rett etter Odd-kampen. Man utelukker heller ikke at det kan dreie seg om en liten avrivning i lårmuskulaturen, med andre ord en strekk.

    – Vi skal se an hvordan Simen føler seg lørdag, men han virker ikke veldig aktuell til mandagskampen nå. Vi får håpe det kun dreier seg om en spasme nå også, og ikke en strekk, sier Karlsen.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #2
    Jeg reagerte faktisk litt på at Brenne var aktuell for mandagens oppgjør. Det er sjeldent lurt å stresse med å kaste inn på halvskadede folk. Der syndet LSK mye for en del sesonger siden, og de samme spillerene gikk halvskadet lenge.

    La nå Brenne få hvile til han er skikkelig klar for trening og kamp. Vi har nok av andre spillere som er gode nok i stallen.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    Working...