Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da har Team Werni begynt å rasle med sablene til neste års sesong, og hittil er vi 11 stk som går sammen for å kjøpe sesongkort. Jeg er sikker på at det ikke er noen bedre her, eller er det?
Da har Team Werni gått sammen for å kjøpe sesongkort. Kristian skal ha sesongkort,jeg skal ha.
Har samtidig utfordret vestfold Kanaris til å kjøpe sesongkort. Informasjon med priser kommer så fort vi vet noe, men det ser ut til å bli en MEGET bra pris på sesongkortet i år 8)
Noen flere på forumet som skal ha? Neste år skal vi ha NY rekord på antall sesongkort på hele stadion og kanari-feltet!
Egentlig så burde LSK og KFL i samarbeide satt i gang telefonsalgskampanje mot alle sine medlemmer, tidligere medlemmer samt husstander på Skedsmo. Brukt medlemmer og ildsjeler som var intr i å støtte Sportsklubben til å ringe rundt.
Alle selgere som klarte å selge 10 sesongkort, skulle fått gratis sesongkort selv.
Regner med det. Men først må jeg få tilbud om det. Blir i såfall sjette eller sjuende året på rad jeg har sesongkort. Det er to grunner til at jeg velger sesongkort som en selvfølge; 1. Støtte klubben!, 2. Slippe kø! (Jeg blir panisk sinnsforvirret av å stå i kø)
Grunnen til at jeg lanserer telefonsalg kampanjen, er at dette gir kroner i kassen, i tillegg til å booste publikumstallene. Alle vet hvor mye publikumstallene betyr i forhold til presseomtale, image og sponsorinteresse...
[quote="Ola"]Regner med det. Men først må jeg få tilbud om det. Blir i såfall sjette eller sjuende året på rad jeg har sesongkort. Det er to grunner til at jeg velger sesongkort som en selvfølge; 1. Støtte klubben!, 2. Slippe kø! (Jeg blir panisk sinnsforvirret av å stå i kø)
Dette blir første gang jeg kjøper sesongkort :oops: Studier og dårlig råd har skylda. Gleder meg derfor extra mye til å støtte klubben og min egen lommebok! 1 stk sesongkort på feltet til Mingus, takk!
Da har Team Werni begynt å rasle med sablene til neste års sesong, og hittil er vi 11 stk som går sammen for å kjøpe sesongkort. Jeg er sikker på at det ikke er noen bedre her, eller er det?
Noen som tar utfordringen?
Petter
Team Werni øker likesågidt hele greia, og er oppe i 13 sesongkort for sesongen 2005....
Kommentar