Høre Godset - LSK på nettradio?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KeyTown
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Apr 2007
    • 3

    Høre Godset - LSK på nettradio?

    Finnes det noen muligheter for å høre dagens kamp på nettradio?
    Ettersom jeg bor i London har jeg ikke så mange muligheter til å få fulgt med på kampen (unntatt VG Live da, men der skjer det jo så lite...)
  • Fritz
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 1033

    #2
    Opprinnelig skrevet av KeyTown
    Finnes det noen muligheter for å høre dagens kamp på nettradio?
    Du kan se kampen live på tv2.no, mot betaling. Ellers tror jeg ikke det er noen som overfører kampen via nettradio, foruten NRK P1s Kveldsåpent, som er innom mandagskampen sporadisk, som en del av sendingen.

    Kommentar

    • yesda
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jan 2007
      • 182

      #3
      Opprinnelig skrevet av KeyTown
      Finnes det noen muligheter for å høre dagens kamp på nettradio?


      Kan se ut som Kanal 1 Drammen sender den live på radio. Er nok ikke så veldig Lillestrømvennlig sending, men er man i nød klarer man seg vel.

      -yesda

      Kommentar

      • KeyTown
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Apr 2007
        • 3

        #4
        Takk for svar. Men det blir nok VG live igjen da
        TV2 webtv er jo dyrt og det virker sikkert ikke på Mac heller, dessuten har jeg for dårlig båndbredde til å streame video uansett.
        Drammens radio høres skummelt, men kanskje jeg skal teste det...

        Kommentar

        • yesda
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jan 2007
          • 182

          #5
          Opprinnelig skrevet av KeyTown
          Takk for svar. Men det blir nok VG live igjen da
          TV2 webtv er jo dyrt og det virker sikkert ikke på Mac heller, dessuten har jeg for dårlig båndbredde til å streame video uansett.
          Drammens radio høres skummelt, men kanskje jeg skal teste det...
          Versågod.

          Du kan vel få FXT til å fungere hvis du laster ned IE til Mac? Jeg syns uansett at 100 kr for å se match på web-tv er litt i overkant.

          Jeg skal hvertfall høre på Radio 1 Drammen i dag, siden Radio Romerike ikke har kommet med webradio ennå.

          -yesda

          Kommentar

          • Grobbe
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Mar 2006
            • 17

            #6
            Sitter og hører på kampen på nettradio. NRK sport på NRK.no sender live.

            Kommentar

            • yesda
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jan 2007
              • 182

              #7
              Det fungerer ikke når man er i utlandet.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #8
                Kan forsikre dere om at RadioDrammen er mindre pro-godset enn alsaker og semb.

                Kommentar

                • KeyTown
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Apr 2007
                  • 3

                  #9
                  Jeg fant også ut at det ikke funker med NRK i utlandet. Derfor endte jeg opp med å høre på Radio Drammen. Kommentatoren der skreik og hylte etter straffer, kort og cornere i fordel til Godset hele tiden. Så jeg ble litt lei han etterhvert.

                  Sitat fra komentatoren: Dette må være dommerens dårligste kamp noensinne. Jeg har ikke sett mange kamper som han har dømt tidligere, men om han hadde dømt slik hver kamp hadde han ikke dømt i Tippeligaen.

                  Kommentar

                  • yesda
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2007
                    • 182

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KeyTown
                    Jeg fant også ut at det ikke funker med NRK i utlandet. Derfor endte jeg opp med å høre på Radio Drammen. Kommentatoren der skreik og hylte etter straffer, kort og cornere i fordel til Godset hele tiden. Så jeg ble litt lei han etterhvert.

                    Sitat fra komentatoren: Dette må være dommerens dårligste kamp noensinne. Jeg har ikke sett mange kamper som han har dømt tidligere, men om han hadde dømt slik hver kamp hadde han ikke dømt i Tippeligaen.
                    Hørte den jeg og. Mener å huske han ytret dette før Godset fikk straffe.

                    Kommentar

                    • bartlet77
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Sep 2005
                      • 46

                      #11
                      Som bosatt i Kosovo har jeg i likhet med flere her i denne tråden problemer med tilgang til nrk.no og fxt, da NFF i år visstnok har innskjerpet reglene slik at de må blokkere sendingene til utlandet på webtv. Jeg får beskjed når jeg forsøker å logge meg på at jeg har ipadresse fra Serbia, og at de ikke har rettigheter til å sende programmne der.

                      Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få tak i en norsk ipadresse via proxy eller lignende når jeg er i utlandet og har Mac?

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av bartlet77
                        Som bosatt i Kosovo har jeg i likhet med flere her i denne tråden problemer med tilgang til nrk.no og fxt, da NFF i år visstnok har innskjerpet reglene slik at de må blokkere sendingene til utlandet på webtv. Jeg får beskjed når jeg forsøker å logge meg på at jeg har ipadresse fra Serbia, og at de ikke har rettigheter til å sende programmne der.
                        Hva er hensikten med dette regelverket? Er det ikke sånn at man uansett må betale for Web-TV?
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • Rathsmeister
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 561

                          #13
                          Sikkert fordi man kun har kjøpt rettighetene til å sende i Norge, og ikke i det store utland....
                          Må man ikke kjøpe rettigheter for den enkelte liga i hvert land...
                          Tenker da på Canal Digital betalte i dyre dommer for PL....
                          Bare svake antakelser fra en uten peiling på regelverket...
                          Mvh
                          Martin Raths

                          Kommentar

                          • bartlet77
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Sep 2005
                            • 46

                            #14
                            Tror Rathmeister har rett, men det er helt ulogisk for hvis jeg kjøper parabolantenne så kan jeg ta inn tv2s sendinger også her nede

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                              Sikkert fordi man kun har kjøpt rettighetene til å sende i Norge, og ikke i det store utland....
                              Det betyr at NFF venter på at diverse andre land skal kjøpe TV-rettighetene til Eliteserien, og at de vil lage egne Web-TV-løsninger for nordmenn i utlandet. Det er nok sannsynlig.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              Working...