Gylfi til Leeds..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    Gylfi til Leeds..



    Leeds win race for Icelander
    by Graeme Bailey - Last Updated 15 Nov 2004


    Skysports.com understand that Leeds United have won the race for Icelandic international Gylfi Einarsson.

    The 25-year-old is available on a free transfer from Norwegian side Lillestrom.

    Leeds and Cardiff had both held talks with the Scandinavian, but a deal has been struck with the West Yorkshire outfit.

    Einarsson can play in midfield or up front and will provide valuable options for Leeds manager Kevin Blackwell.

    The Icelander is expected to sign early next week and will train with Leeds from December, although he cannot make his debut until January.

    It is thought that Leeds will try and register Einarsson to play in December, but it looks unlikely that permission will be granted.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • SuperErik
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 535

    #2
    bye bye Einarsson
    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #3
      Lykke til Gyifi, og takk for alt..

      .
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #4
        Utfordre meg sportslig bak...penga rår. Men takk skarru ha uansett, og spesielt for den fantastiske cupkampen mot Rosenborg i august.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Takk for alt gylfi, men.
          Det må alltid komme et men, denne gangen syntes jeg det er en smule kjipt at han går gratis, også noe han burde tenkt på selv. Han startet t.o.m denne sesongen på benken for så å gjøre knallsesong. Det jeg skal frem til er at uten LSK`s tålmodighet ville han blitt sendt hjem igjen til Island som et null. Nå skylder du oss noen kroner og se å flytt ræva de tilbake iløpet av få sesonger:-)

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Ikke uventet at Gylfi forsvinner, og når det først skulle skje synes jeg at Leeds var det beste alternativet. Lykke til ! og takk for alt, særlig kvartfinalen mot RBK !

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Lykke til videre, Gylfi.

              Og du er velkommen tilbake igjen så snart som mulig. Gratis da også, selvfølgelig...
              Knurr...

              Kommentar

              • blue
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2004
                • 1429

                #8
                Han har bare fått kontrakt på 18 måneder, det vil si fram til sommeren 2006. Tipper Gylfi er tilbake i Skandinavia før vi aner!
                Fugla 4 Life!

                Kommentar

                Working...