Trening lørdag 28. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    Trening lørdag 28. april

    Våre to keepere (samt Grodås) og nitten utespillere deltok for fullt på treninga i dag, igjen inkludert Lasse og Shkodran. Kiko drev løpetrening rundt og langsmed den fortsatt litt skjøre Åråsenmatta, mens Simen og Viktor trente alternativt inne, og løp opp og ned trappene på Kanarifeltet.

    Også i dag var det mye trening med ball, blant annet alternative bevegelsemønstre og pasningsvalg, helst en-touch, mellom back og indreløper, med eller uten sentral midtbane, når en spiller seg ut bakfra langs bakken.

    Jeg fikk dessverre bare sett den første timen av treninga, så jeg håper andre som var tilstede kan si mer om hva som ser ut til å bli oppstillinga på mandag. Mitt foretrukne og kanskje ikke så usannsynlige valg ville vært

    Heinz
    Danton-Steffi-Anders-Shane
    Bjørn Helge-Kasey-Espen
    Magnus-Ollie-Pål

    når vi ser på hvem som er tilgjengelige og ikke er skada eller har dumma seg ut med karantener for dytting på overtid. Naturligvis vil jeg gjerne ha Arild på laget, men å sette ut en spiller som har skårt ett mål i hver kamp hittil kan selv ikke jeg forsvare, og Ollie virker, også bortsett fra skåringsstatistikken, lettere, kjappere og mer målorientert enn i den svake perioden midt i sesongen i fjor.

    Før forrige kamp tippa jeg at Sundgot og Strand ville komme inn i løpet av kampen, og det gjorde de jo, selv om det ikke ble mange minuttene på Pål. Denne gangen blir innbytterne vanskeligere å tippe, men jeg holder igjen på Arild, og så avhenger det av hvem som starter. Hvis Mykle starter på høyreving, kan Arild komme inn for ham (med Ollie ut på høyre), men også Karim, dersom han ikke starter. Hvis Pål ikke starter, tipper jeg han kommer inn langt tidligere enn sist.

    gilbert

    PS: RB ser (jf nyhetstråden) ut til å ha observert samme formasjon som jeg tipper, forutsatt at Brenne ikke blir helt kampklar til mandag. DS
    Last edited by gilbert; 28.04.2007, 22:30.
  • techern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 327

    #2
    takker gil. høres bra ut, blir spennende å se hvordan oppstillinga til mandag blir
    Shut up and focus on the good things

    Kommentar

    Working...