Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
har ikke fått sett ham så veldig mye hittil, men nå som kippe fortsatt er ute tenkte jeg kanskje det er mulig at tom lar eirik prøve seg fra start mot
lyn i morgen.. synes han virker som en spennende spiller, duellsterk.
har ikke fått sett ham så veldig mye hittil, men nå som kippe fortsatt er ute tenkte jeg kanskje det er mulig at tom lar eirik prøve seg fra start mot
lyn i morgen.. synes han virker som en spennende spiller, duellsterk.
Tror igjen PSA starter pga farta si. Trenger noen som kan løpe opp Edu.
ja er nok mest sannsynlig. bertheussen har vel ikke like god løpskraft,
men håper vi får se noe av han alikevel, om ikke i morgen så senere.
har har ihvertfall vist seg i relativt god form
Skjønne ikke helt hvofor ikke BIFFEN får spille, de gangene han har spillt har han vært solid. Trur han vil vekk i neste vindu pga. manglende tillit.
PSA kommer tilbake etter langtidskade og går rett inn på laget, trur nokk jeg hadde vært rimelig forbanna da.
Skjønne ikke helt hvofor ikke BIFFEN får spille, de gangene han har spillt har han vært solid. Trur han vil vekk i neste vindu pga. manglende tillit.
PSA kommer tilbake etter langtidskade og går rett inn på laget, trur nokk jeg hadde vært rimelig forbanna da.
Nå må ikke du glemme at TomTom basserer laguttaket sitt på mer enn hvor mange kamper man har spillt i det siste. Hvis PSA har levert sakene sine godt på treninger i det siste så synes jeg det fint kan forsvares at han får en plass i første elveren. PSA har også en rutine som Bert er langt unna. Dessuten har PSA en fart som Bert ikke er i nærheten av og det kommer godt med når man møter kjappe spillere som Holmen og Hoff på Lyn.
Bert har vært god de gangene han har slippi til, men jeg mener det var riktig å sette PSA inn fra start. Dessuetn er det alltid gøy å ha lokale gutter i startoppstillinga.
synes helt klart biffen burde ha mer tillit..mot lyn tapte forsvare mye dueller..rambekk var svak i d meste..ik minst duellspillet..han så rett og slett ut som en junior..steffi har vært ok, men ik mer..synes helt klart biffen burde ha spilt!!
Kommentar