Clayton vil tilbake til Norge

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Soo
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2004
    • 80

    #21
    Går ikke han på EU-kvoten?

    Kommentar

    • Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2601

      #22
      Opprinnelig skrevet av Playboy1
      Det er jo galskap å tro at Zane ville bli en forsterkning for Fugla neste sesong,han er jo nesten fotball-invalid jo !
      Hvor har du dette fra? Iversen ble vel kalt noe av det samme før han dro til VIF?

      Han går på kvoten ja, men det er bare å fjerne Kasey fra benken det. Tipper ikke han får spille så mye uansett. Baron forsvinner kanskje...det blir nok plass tenker jeg.
      Ferdigskåra

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2163

        #23
        [quote="Kimito"]
        Opprinnelig skrevet av Playboy1
        Det er jo galskap å tro at Zane ville bli en forsterkning for Fugla neste sesong,han er jo nesten fotball-invalid jo !
        Hvor har du dette fra? Iversen ble vel kalt noe av det samme før han dro til VIF?



        Zane har jo bare fått spilt en handfull kamper iløpet av 3 sesonger pga skader,så det sier vel sitt?

        Ja Iversen har greid å komme tilbake,men har har alikevel fått spille noen kamper nå og da,og ikke gått like lenge skadet over 1 periode som Zane.

        Men ikke misforstå meg ,jeg var/er en stor FAN av Zane,men jeg tror ikke det er rett tid for LSK å hente han tilbake?

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2601

          #24
          Jo, det er selvfølgelig ikke heldig at han ikke har spilt så mye, men Iversen var skadet noe helt utrolig mye han også. Så lenge skaden(e) som Zane har hatt ikke er ting som synes kroniske så vet jeg ikke om jeg er helt enig med deg.

          Vi har en lang vinterpause nå som det kan være mulig å trene seg opp på og få sjanser i treningskampene. Da trenger han ikke levere med en gang og det er en fordel. Han kjenner klubben godt og vil derfor ikke ha problemer med omstilling.

          Det er selvfølgelig en risiko inne i bildet, men det var det sist vi hentet han også
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            Det vil alltid være en risiko å hente skadede spillere. Mener at Zane garantert vill putta mer mål enn Powell. Han er helt, alle forsvar vil passe xtra på han, han vil binde opp fort 2 spillere. Forsøket er vedt!!

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Jeg var selv en stor fan av Zane når han var her, men tror dette er litt for risikabelt, tror uansett ikke at det blir noe av, men hvis han kommer, så er han hjertelig velkommen, og det hadde vært vannvittig deilig hvis han kunne funnet tilbake til 2001 formen...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Anders_Bakken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 542

                #27
                Det skjer bare ikke....Anderlecht slipper'n ikke til oss....men la meg gjerne ta feil.

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #28
                  Når jeg tenker meg om, og Anderlecht er positivt innstilt til det - noe jeg er ganske sikker på at de er - hadde det ikke vært så dumt å få Clayton hit, men først låne eller leie ham et halvt år med en opsjon på kjøp.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7104

                    #29
                    En skadefri Zane er gull verdt for LSK.

                    Men hadde han ikke vært desperat selv etter å sikre pensjonen sin ville han aldri ha engang vurdert å komme hjem.

                    Og jeg er bekymret over at mens RBK antakeligvis henter Ødegård og Andresen, VIF prøver seg på TA Flo og han svenske stortalentet og Brann kommer til å ha Norges beste angrepsrekke til neste år, så er spenningsmomentet i LSK hvorvidt vi klarer å hente tilbake en spiss med to knær som ser ut som bombekrater, ikke har spilt fotball på snart to år og er èn stygg takling unna å være fotballinvalid.

                    Kort sagt er jeg ikke like optimistisk foran neste år som jeg var for noen uker siden. Jeg trodde LSK hadde penger nå, jeg?
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #30
                      Det ser ut til å være flere muligheter inne i bildet:
                      a) Pengebeholdningen er oppskrytt.
                      b) Det er ikke så enkelt å få de beste spillerne til LSK (les: ikke attraktive nok)
                      c) Fjørtoft/Rössler jobber i det stille med de som de egentlig vil ha tak i, og gir oss en forsinket julepresang.

                      Som den evige optimist jeg er, satser jeg selvfølgelig på "c".

                      Når det gjelder Zane, så er jeg ikke så sikker på om han er den rette for klubben. Til det er skadesituasjonen hans litt for uklar.
                      Ja, det er mulig at han i kraft av navnet vil kunne binde opp et par spillere og således lage rom for andre. Det er også mulig at han blir undervurdert pga skadesituasjonen og derfor vil kunne bøtte inn med mål igjen.
                      Det er en tredje mulighet: at han er "over the top" og hadde sin store sesong i 2001.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      Working...