mai 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    lsk.no: Pål Steffen til 2011


    Pål Steffen forlenger til 2011
    LSK og Pål Steffen Andresen ble i dag enig om å forlenge samarbeidet til ut sesongen 2011.



    - Dette er en god dag for LSK, sier LSK – manager Jan Åge Fjørtoft. – Pål Steffen er født og oppvokst i klubben vår og vi er selvsagt svært fornøyd med å komme fram til en ny avtale. Slik jeg ser det, har Steffi potensial til å bli Norge beste midtstopper. Han må bare skjønne det selv, sier Jan Åge.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      http://www.vif-fotball.no/article1080560.ece

      VIF2 - LSK2 utsatt

      VALLHALL (vif.no): VIF-rekruttenes kamp mot Lillestrøms andrelag i 2. divisjon er utsatt på ubestemt tid da fem av Vålerenga-spillerne som er aktuelle for troppen er opptatt med landslagsspill.

      Kampen var i utgangspunktet berammet til førstkommende mandag. Ny kampdato bestemmes senere.
      31.05.07 14:14

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        RB


        SPILLER TROLIG: LSKs Bjørn Helge Riise i duell med Brede Hangeland.

        – Imponert over Bjørn Helge

        OSLO: LSK-kapteinen lar seg imponere av minstebror Riise.

        Av Per Kristian Torvik
        Publisert 31.05.2007 - 15:40 Oppdatert 31.05.2007 - 21:00

        Frode Kippe blir innbytter mot Malta – men lover å være klar hvis Brede Hangeland eller Erik Hagen blir skadet.

        LSK-kapteinen er imidlertid meget imponert over Bjørn Helge Riise og det han har prestert på landslagssamlingen.
        – At Bjørn Helge får starte i morgen er meget fortjent. Han har tatt nivået på en glimrende måte. Det har vært ordentlig moro å følge ham, sier Frode Kippe.

        Selv om han ikke ville ta noe på forskudd, var ikke Riise veldig overrasket over at landslagssjef Åge Hareide leste opp hans navn i 11'eren.
        – Jeg kunne ikke være sikker, så lenge ikke uttaket var klart. Men jeg syntes det har gått bra på samlingen, og Åge har vært fornøyd med hvordan jeg har løst oppgavene.

        – Har Tom Nordlie ringt?
        – Nei, men jeg snakket med Cato Bakkemo i går. Han ønsket meg lykke til, og la til at jeg måtte huske på å trene på dødballer, sier Bjørn Helge.

        Kommentar

        Working...