Karim Essediri nærmer seg startelleveren

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

Karim Essediri nærmer seg startelleveren

Essediri var på NRK sporten i sta og surta over lite spilletid. Fraser som "vi får se når overgangsvinduet åpner" etc. blei sagt.

Er detta en sånn halvlat type som klager istedenfor å bite tenna sammen og blir bedre?
    Fugla mot nye høyder
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av mooph
    Essediri var på NRK sporten i sta og surta over lite spilletid. Fraser som "vi får se når overgangsvinduet åpner" etc. blei sagt.

Er detta en sånn halvlat type som klager istedenfor å bite tenna sammen og blir bedre?
    Sagt det før og sier det igjen. essediri var ett "panikkkjøp" som aldri kommer til å bli noen hit i LSK..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Han fikk da sjansen i treningskamper før seriestart, men var dårlig. Han må bruke de sjansene han får.

Kommentar

• glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1252

Han er og blir stallfyll så lenge ingen blir skadet eller må stå over.
        Skjønner at han blir frustrert, men jobb videre eller stikk.
        Se på Gilbert, Ja syter litt han også, men kommer inn og scorer mål.
        Se og lær Karen Essediri:twisted:

Kommentar

• Fritz
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 1033

Opprinnelig skrevet av glasgow
          Se på Gilbert, Ja syter litt han også, men kommer inn og scorer mål.
          Når har Arild syti? Han har sagt at det er "grusomt å ikke spille", men at alt som gjelder for å komme inn på laget, er å prestere på trening og for LSK2. Det er vel omtrent så langt fra "syting" som du kan komme.

Eller har du sett noe jeg ikke har sett?

Kommentar

• maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1289

Lavmål fra Essediri. Det er 22 seriekamper igjen og det er fortsatt bare 2. mai. Har ikke Essediri også vært syk og uaktuell de to siste ukene?
            Så får vi se da om han har baller til å kjempe seg inn på laget. Spør du meg er veien temmelig lang for Essediri.

Kommentar

• chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

Tydeligvis en mann uten de riktige holdningene. Med andre ord; en spiller vi ikke trenger i LSK.
              Bølerkanaris

Kommentar

• mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

Meldinga fra Keiko til slutt i innslaget var jo grei nok;
                Spill, ikke prat - så får vi se
                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Fjeller'n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 905

Kjære Essediri.
                  Rekkefølgen skal være slik:

1. Prestere
                  2. Håpe på å få spille.
                  .
                  .
                  .
                  .
                  .
                  .

48. Sutre i media (På oppfordring)
                  49. Sutre i media (Uoppfordret)
                  50. Stikke av.

Du hoppet vel rett på nr. 48? Det blir litt feil.

Stian
                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• bøllefrø
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2004
                    • 462

Helt latterlig. Hadde virkelig trodd Essediri var villig til å ofre litt svette for å få karrieren på rett kurs igjen, og så kommer det her. Skuffende.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7135

Med forbehold om at han er korrekt gjengitt her (jeg så ikke NRK-sporten i kveld): Vekk med ham. Dra tilbake til Tromsø eller en annen bakgårdsklubb der du kan gi 60% og bli behandlet som en stjerne.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

Essediri er riktig gjengitt. Denne saken har han skapt selv, det er ikke journalistenes feil. En god søknad om å få spille på LSK3.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• hoyt
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 2850

Jeg synes dette er merkelig. Husker veldig godt en reportasje om Karim når han var i RBK, og ble vraket fra troppen før seriefinalen mot Brann i Bergen. Han ble spurt om hva han tenkte om det, og svarte diplomatisk at treneren tar ut laget, og han måtte bare vise på treninger fremover at det var feil å vrake han.

Så jeg var overbevist om at han hadde rette holdninger når han kom til oss. Dette utspillet han kommer med nå er bare helt på trynet. Hvertfall når han har fått en god del sjanser i treningskamper, og har vært syk de siste to kampene.
                          Nå håper jeg bare han tar seg sjøl i nakken og blir en ressurs for LSK, ikke belastning, i fremtiden.
                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                          - Nosa

Kommentar

• Errevs
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2005
                            • 200

jaja, da får vi vel håpe på at han stikker til sommeren da. Tydelig bomkjøp fra vår side iallefall.
                            Trodde faktisk han skulle slå ann , da jeg var imponert over han i Tromsø.
                            Men vi trenger ikke spillere som velger å klage før de har prøvd å spille seg inn på laget, dette er vel bare starten?

Kommentar

• RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

Kanskje det fins en klubb som er villig til å kjøpe den tunisiske landslagsspilleren for en lignende sum som vi ga til RBK. Ca. 2 millioner?

Det har jo vist seg tidligere at det går an å selge spillere som ikke viser seg å være så gode. F.eks. Trond Olsen.
                              RoyVaadal.

Kommentar

• Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                Kanskje det fins en klubb som er villig til å kjøpe den tunisiske landslagsspilleren for en lignende sum som vi ga til RBK. Ca. 2 millioner?

Det har jo vist seg tidligere at det går an å selge spillere som ikke viser seg å være så gode. F.eks. Trond Olsen.
                                Ja, når det viser seg at de egentlig ER gode så er dette mulig. For Essediri sin del, som har floppet i RBK og i LSK så tror jeg ikke akkurat kjøperne står i kø. Kanskje noen i 1. div, men de klarer ikke lønnskravene hans.

Vi har backup for Riise i Myklebust, så jeg skjønner ikke hva vi skulle med Essediri i utgangspunktet. Men for all del, han kan slå gjennom til neste år.

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7135

Essediri kan garantert finne seg en klubb i Tippeligaen i morra. Spørsmålet er prisen. Dette lukter billigsalg.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal

Likhetene mellom de er vel hovedsaklig disse tre: at de sutrer, spiller/spilte i LSK og er kantspillere.

Imidlertid er det også store forskjeller:

* Den fotballmessige - Olsen fikk ikke mange sjanser hos oss, muligens noe i treningskamper. Essidiri fikk vel en del sjanser i RBK, og i treningskamper hos oss, begge deler uten å innfri.

* Utviklingspotensialet - Olsen en yngre, og dermed kanskje lettere å videreutvikle for en annen klubb (slik det ser ut til at Glimt lykkes med).

Summa summarum skulle dette tilsi at vi ikke kan vente like mye for Essidiri som for Olsen. Imidlertid kan vi alltids håpe på desperasjon i Godset, Odd etc. som gjør at vi kan få en OK pris.

Disse pengene kan benyttes til å forsterke midtbanen, der vi trenger en klassespiller (per dags dato har vi ingen, selv om Brenne har potesial). Jeg tenker en ny Kristinsson eller Solbakken, og da må vi banke penger i bordet.

Fordelt på de tre plassene oppe mener jeg vi har minst dobbeldekning: Occean, Sundgot, Riise, Myklebust, Strand, Husar og Gundersen.

Ergo ryker Essidiri ut ASAP hvis kjøper melder seg. Alt over null kroner (selvsagt i tillegg til sparte lønssutgifter) er bonus.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

Jeg er ikke enig med de foregående innleggskriverne i at markedsverdien til Essidiri er lav. Jeg tror at LSK garantert kan få minst en million for karen, nesten uten å blunke.
                                      RoyVaadal.

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Aalesund er vel villig til å legge penger, testikler, bestemødre og ferjebiletter på bordet fro ham. Med et genetisk særtilfelle som Aarøy som spiss er vel en innleggsfot gull verdt der oppe, uansett om kroppen den tilhører ikke kan piskes til noe som helst.

Kommentar

Working...