Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Han er og blir stallfyll så lenge ingen blir skadet eller må stå over.
Skjønner at han blir frustrert, men jobb videre eller stikk.
Se på Gilbert, Ja syter litt han også, men kommer inn og scorer mål.
Se og lær Karen Essediri:twisted:
Se på Gilbert, Ja syter litt han også, men kommer inn og scorer mål.
Når har Arild syti? Han har sagt at det er "grusomt å ikke spille", men at alt som gjelder for å komme inn på laget, er å prestere på trening og for LSK2. Det er vel omtrent så langt fra "syting" som du kan komme.
Lavmål fra Essediri. Det er 22 seriekamper igjen og det er fortsatt bare 2. mai. Har ikke Essediri også vært syk og uaktuell de to siste ukene?
Så får vi se da om han har baller til å kjempe seg inn på laget. Spør du meg er veien temmelig lang for Essediri.
Helt latterlig. Hadde virkelig trodd Essediri var villig til å ofre litt svette for å få karrieren på rett kurs igjen, og så kommer det her. Skuffende.
Med forbehold om at han er korrekt gjengitt her (jeg så ikke NRK-sporten i kveld): Vekk med ham. Dra tilbake til Tromsø eller en annen bakgårdsklubb der du kan gi 60% og bli behandlet som en stjerne.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jeg synes dette er merkelig. Husker veldig godt en reportasje om Karim når han var i RBK, og ble vraket fra troppen før seriefinalen mot Brann i Bergen. Han ble spurt om hva han tenkte om det, og svarte diplomatisk at treneren tar ut laget, og han måtte bare vise på treninger fremover at det var feil å vrake han.
Så jeg var overbevist om at han hadde rette holdninger når han kom til oss. Dette utspillet han kommer med nå er bare helt på trynet. Hvertfall når han har fått en god del sjanser i treningskamper, og har vært syk de siste to kampene.
Nå håper jeg bare han tar seg sjøl i nakken og blir en ressurs for LSK, ikke belastning, i fremtiden.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
jaja, da får vi vel håpe på at han stikker til sommeren da. Tydelig bomkjøp fra vår side iallefall.
Trodde faktisk han skulle slå ann , da jeg var imponert over han i Tromsø.
Men vi trenger ikke spillere som velger å klage før de har prøvd å spille seg inn på laget, dette er vel bare starten?
Kanskje det fins en klubb som er villig til å kjøpe den tunisiske landslagsspilleren for en lignende sum som vi ga til RBK. Ca. 2 millioner?
Det har jo vist seg tidligere at det går an å selge spillere som ikke viser seg å være så gode. F.eks. Trond Olsen.
Ja, når det viser seg at de egentlig ER gode så er dette mulig. For Essediri sin del, som har floppet i RBK og i LSK så tror jeg ikke akkurat kjøperne står i kø. Kanskje noen i 1. div, men de klarer ikke lønnskravene hans.
Vi har backup for Riise i Myklebust, så jeg skjønner ikke hva vi skulle med Essediri i utgangspunktet. Men for all del, han kan slå gjennom til neste år.
Kanskje det fins en klubb som er villig til å kjøpe den tunisiske landslagsspilleren for en lignende sum som vi ga til RBK. Ca. 2 millioner?
Det har jo vist seg tidligere at det går an å selge spillere som ikke viser seg å være så gode. F.eks. Trond Olsen.
Likhetene mellom de er vel hovedsaklig disse tre: at de sutrer, spiller/spilte i LSK og er kantspillere.
Imidlertid er det også store forskjeller:
* Den fotballmessige - Olsen fikk ikke mange sjanser hos oss, muligens noe i treningskamper. Essidiri fikk vel en del sjanser i RBK, og i treningskamper hos oss, begge deler uten å innfri.
* Utviklingspotensialet - Olsen en yngre, og dermed kanskje lettere å videreutvikle for en annen klubb (slik det ser ut til at Glimt lykkes med).
Summa summarum skulle dette tilsi at vi ikke kan vente like mye for Essidiri som for Olsen. Imidlertid kan vi alltids håpe på desperasjon i Godset, Odd etc. som gjør at vi kan få en OK pris.
Disse pengene kan benyttes til å forsterke midtbanen, der vi trenger en klassespiller (per dags dato har vi ingen, selv om Brenne har potesial). Jeg tenker en ny Kristinsson eller Solbakken, og da må vi banke penger i bordet.
Fordelt på de tre plassene oppe mener jeg vi har minst dobbeldekning: Occean, Sundgot, Riise, Myklebust, Strand, Husar og Gundersen.
Ergo ryker Essidiri ut ASAP hvis kjøper melder seg. Alt over null kroner (selvsagt i tillegg til sparte lønssutgifter) er bonus.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Jeg er ikke enig med de foregående innleggskriverne i at markedsverdien til Essidiri er lav. Jeg tror at LSK garantert kan få minst en million for karen, nesten uten å blunke.
Aalesund er vel villig til å legge penger, testikler, bestemødre og ferjebiletter på bordet fro ham. Med et genetisk særtilfelle som Aarøy som spiss er vel en innleggsfot gull verdt der oppe, uansett om kroppen den tilhører ikke kan piskes til noe som helst.
Kommentar