Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Her har han gått rundt å luntet på trening, vært relativt langt unna plass på laget, vært uaktuell på grunn av mageproblemer (eller hva det nå var), blitt forespeilet av Nordlie at han sannsynligvis ellers ville fått spille i alle fall deler av kampen mot Lyn. Og hva gjør han?
Dersom Bjørn Helge Riises kone skulle finne på å føde rett før bortekampen i Aalesund ville jo Essediri vært temmelig aktuell i elleveren. Fatter og begriper ikke at han har valgt dette tidspunktet til å komme på kant med ledelsen i klubben. Håpløst.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
essediri er for lat spillertype har helt feil holdning og innstilling. virke ikke som en del av det gode fellesskapet som laget er. se på påsan og gilbert. det er ekte mannfolk det. trener bare hardere viss de ikke får spille. i begge hjemmematcha har han kommet tuslende ut på banen et kvarter før kampen uten en gang å ha knytt sine egne lisser.
Jeg er ikke enig med de foregående innleggskriverne i at markedsverdien til Essidiri er lav. Jeg tror at LSK garantert kan få minst en million for karen, nesten uten å blunke.
Joda. Vi kan helt klart få 500-1000K for Essidiri, bare noen av de dårligere lagene blir desperate. Ulempen er at det kan drøye litt.
Da Mifsud og Koren var kritiske til diverse ting, så forsvarte jeg de. Jeg mente den gangen at spillere som har vært i klubben en stund, og har prestert på banen, bør ha litt handlingsrom. Essidiri har helt klart ikke det handlingsrommet.
Jeg mener vi bør kvitte oss med fyren snarest, og heller la talenter og andre spillere få muligheten på 2.-laget og og som innbytter på 1.-laget.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Joda. Vi kan helt klart få 500-1000K for Essidiri, bare noen av de dårligere lagene blir desperate. Ulempen er at det kan drøye litt.
Da Mifsud og Koren var kritiske til diverse ting, så forsvarte jeg de. Jeg mente den gangen at spillere som har vært i klubben en stund, og har prestert på banen, bør ha litt handlingsrom. Essidiri har helt klart ikke det handlingsrommet.
Jeg mener vi bør kvitte oss med fyren snarest, og heller la talenter og andre spillere få muligheten på 2.-laget og og som innbytter på 1.-laget.
Trur ikke vi kan regne med at Essediri drar/får dra med det første. Fjørtoft var jo ute i media i dag, og så følgende:
- Han om det. I Lillestrøm er det slik at de som klager mest går sist. Uansett, sier Fjørtoft til VG.
Det er ingen tvil om at LSK kommer til å gjøre det samme med Essediri, om han fortsetter klagesangen sin, som de gjorde med Michael Mifsud i fjor; Jo mer spillerne sier de vil bort, jo verre blir det å bli solgt.
Men Essediri bør prate mindre, og heller prøve å overbevise på trening og i kamp når han får sjansen. Og den sjansen kommer nok, kanskje allerede til helga.
Litt merkelig utspill fra fjørtoft - hvis spillerne skal forholde seg til lsk som arbeidsgiver må da lsk også vise at de er seriøse, kan ikke true arbeidstagere slik? Med Essediris innstilling har han gjort seg uattraktiv nok på egenhånd.
Personlig tror jeg Juventus er ute etter ham, og at han har blitt fortalt at han skal være vrang og spille dårlig denne våren. Bare vent og se, snart er han på flyet :-)
Tror du misforstår Fjørtoft her. Tror ikke det er LSK som vil tviholde på sutre-Karim, men spillere som blir kjent for å sutre er ikke de det er enklest å selge. Mifsud gjorde seg neppe mer attraktiv med alle kommentarene hans utenfor banen. Får vi inn et bud som er på nivå med det vi ga for Essediri selges han nok rimelig kjapt. Blir vel ikke akkurat savnet.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
essidiri oppfører seg som en unge han kan lære av gundersen som sier at han kan tåle lite spilletid.... stort å si fra en ung spiller det som står i linken viser enorm voksenhet..
essidiri oppfører seg som en unge han kan lære av gundersen som sier at han kan tåle lite spilletid.... stort å si fra en ung spiller det som står i linken viser enorm voksenhet..
Nå skal det sies til Essediris forsvar, at det er mye lettere å akseptere lite spilletid når man er i det stadiet av karrieren som Gundersen er, sett i forhold til Essediri. Det skjønner de fleste. Derfor blir sammenligningen med Gundersen feil.
En som det er mer reelt og sammenligne med, det er Arild. Der burde Karim gå i skole.
De tre minuttene jeg har sett av essidiri, var ikke helt fantastiske, men heller ikke elendig.. vis han er villig tilå kjempe om plassen kan han fint klare å bli en lignende Arild sundgodt..
han hadde så dårlig kontroll på ballen idag at jeg rett og slett syntes synd på han, ikke rart han sitter på benken. nå får han gjøre som arild å ta seg selv i nakken for å spille seg inn på laget. man kan ikke sutre når man spiller så drålig...
Absurd at Essidiri får sjansen mot slutten. Han har ikke vist noe tidligere i sesongen eller på 2.laget som skulle tilsi at han er foran andre i køen.
Synes heller Winsnes, Påsan eller andre burde få muligheten.
Må være utrolig bittert for Påsan om dagen. Gjorde en kjempematch mot Lyn, har vært den beste på 2.laget i år, men ikke fått et eneste minutt mot Aalesund eller Viking.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Synes det er trist at Essidiri blir "belønnet" med innbytte foran Påsan som har vært hos oss i ti år uten å klage. Skal det lønne seg å syte? Trist at en kamp med to målgivende ikke blir verdsatt mer. Idag når Viking var ti mann hadde det ikke vært av veien å sette inn Pål Strand. Faktisk så mener jeg han kunne erstattet Shane og vi hadde teppebombet viking med innlegg fra begge kanter.
Synes det er trist at Essidiri blir "belønnet" med innbytte foran Påsan som har vært hos oss i ti år uten å klage. Skal det lønne seg å syte? Trist at en kamp med to målgivende ikke blir verdsatt mer. Idag når Viking var ti mann hadde det ikke vært av veien å sette inn Pål Strand. Faktisk så mener jeg han kunne erstattet Shane og vi hadde teppebombet viking med innlegg fra begge kanter.
Enig med deg i at man ikke skal belønnes med innhopp for å sutre, men å bytte ut Shane i dag ville vært et overgrep mot alt som heter god fotball.
Siden Myklebust er så fleksibel at han kan spille på begge vinger, så er Essediri og Strand direkte konkurrenter til samme plass på laget. Enig i at det er litt betenkelig at Essediri prioriteres foran Strand.
En forklaring kan kanskje være at Tom vet hva han får av Strand, men mer usikker på hva Essediri står for i kamp og ønsker samtidig å spille han inn? Jeg synes Essediri virker som totalt ute av form og et bomkjøp av dimensjoner. Men men... vi får gi han litt tid.
Kommentar