Karim Essediri nærmer seg startelleveren

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jannis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 266

Utrolig, vært i klubben i noen mnd og syter allerede....
    Bare å få han ut av portene.

Kommentar

• vollafugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 978

Jeg er litt overrasket over fyrens taiming.

Her har han gått rundt å luntet på trening, vært relativt langt unna plass på laget, vært uaktuell på grunn av mageproblemer (eller hva det nå var), blitt forespeilet av Nordlie at han sannsynligvis ellers ville fått spille i alle fall deler av kampen mot Lyn. Og hva gjør han?

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7135

Dersom Bjørn Helge Riises kone skulle finne på å føde rett før bortekampen i Aalesund ville jo Essediri vært temmelig aktuell i elleveren. Fatter og begriper ikke at han har valgt dette tidspunktet til å komme på kant med ledelsen i klubben. Håpløst.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• occean-fan!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 751

skjerpe seg

essediri er for lat spillertype har helt feil holdning og innstilling. virke ikke som en del av det gode fellesskapet som laget er. se på påsan og gilbert. det er ekte mannfolk det. trener bare hardere viss de ikke får spille. i begge hjemmematcha har han kommet tuslende ut på banen et kvarter før kampen uten en gang å ha knytt sine egne lisser.

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Jeg er ikke enig med de foregående innleggskriverne i at markedsverdien til Essidiri er lav. Jeg tror at LSK garantert kan få minst en million for karen, nesten uten å blunke.
            Joda. Vi kan helt klart få 500-1000K for Essidiri, bare noen av de dårligere lagene blir desperate. Ulempen er at det kan drøye litt.

Da Mifsud og Koren var kritiske til diverse ting, så forsvarte jeg de. Jeg mente den gangen at spillere som har vært i klubben en stund, og har prestert på banen, bør ha litt handlingsrom. Essidiri har helt klart ikke det handlingsrommet.

Jeg mener vi bør kvitte oss med fyren snarest, og heller la talenter og andre spillere få muligheten på 2.-laget og og som innbytter på 1.-laget.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Joda. Vi kan helt klart få 500-1000K for Essidiri, bare noen av de dårligere lagene blir desperate. Ulempen er at det kan drøye litt.

Da Mifsud og Koren var kritiske til diverse ting, så forsvarte jeg de. Jeg mente den gangen at spillere som har vært i klubben en stund, og har prestert på banen, bør ha litt handlingsrom. Essidiri har helt klart ikke det handlingsrommet.

Jeg mener vi bør kvitte oss med fyren snarest, og heller la talenter og andre spillere få muligheten på 2.-laget og og som innbytter på 1.-laget.
              Trur ikke vi kan regne med at Essediri drar/får dra med det første. Fjørtoft var jo ute i media i dag, og så følgende:

- Han om det. I Lillestrøm er det slik at de som klager mest går sist. Uansett, sier Fjørtoft til VG.

Det er ingen tvil om at LSK kommer til å gjøre det samme med Essediri, om han fortsetter klagesangen sin, som de gjorde med Michael Mifsud i fjor; Jo mer spillerne sier de vil bort, jo verre blir det å bli solgt.

Men Essediri bør prate mindre, og heller prøve å overbevise på trening og i kamp når han får sjansen. Og den sjansen kommer nok, kanskje allerede til helga.

KimFL

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Litt merkelig utspill fra fjørtoft - hvis spillerne skal forholde seg til lsk som arbeidsgiver må da lsk også vise at de er seriøse, kan ikke true arbeidstagere slik? Med Essediris innstilling har han gjort seg uattraktiv nok på egenhånd.

Personlig tror jeg Juventus er ute etter ham, og at han har blitt fortalt at han skal være vrang og spille dårlig denne våren. Bare vent og se, snart er han på flyet :-)

Kommentar

• Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1453

Tror du misforstår Fjørtoft her. Tror ikke det er LSK som vil tviholde på sutre-Karim, men spillere som blir kjent for å sutre er ikke de det er enklest å selge. Mifsud gjorde seg neppe mer attraktiv med alle kommentarene hans utenfor banen. Får vi inn et bud som er på nivå med det vi ga for Essediri selges han nok rimelig kjapt. Blir vel ikke akkurat savnet.
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

essidiri oppfører seg som en unge han kan lære av gundersen som sier at han kan tåle lite spilletid.... stort å si fra en ung spiller det som står i linken viser enorm voksenhet..

!!Gunners!!

Kommentar

• fotball_marthe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1069

Makan til dårlige holdninger ass!

Det er andre på laget som har mer grunn til å klage,men gjør de det?
                      Nei!
                      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5102

Opprinnelig skrevet av Larsk
                        essidiri oppfører seg som en unge han kan lære av gundersen som sier at han kan tåle lite spilletid.... stort å si fra en ung spiller det som står i linken viser enorm voksenhet..
                        Nå skal det sies til Essediris forsvar, at det er mye lettere å akseptere lite spilletid når man er i det stadiet av karrieren som Gundersen er, sett i forhold til Essediri. Det skjønner de fleste. Derfor blir sammenligningen med Gundersen feil.

En som det er mer reelt og sammenligne med, det er Arild. Der burde Karim gå i skole.

Kommentar

• stian
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2004
                          • 156

De tre minuttene jeg har sett av essidiri, var ikke helt fantastiske, men heller ikke elendig.. vis han er villig tilå kjempe om plassen kan han fint klare å bli en lignende Arild sundgodt..

Han er også kjekk å ha som en erstatter.
                          stian;);)

Kommentar

• Kanarijenta
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 504

Virket for meg som at han er helt blottet for selvtillit
                            Super Kanaris

Kommentar

• myggen
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Apr 2007
                              • 52

han spelte no ikje so veldi bra dei minutte han fekk idag då, so han bør nok bruka tid på andre ting enn å sutra

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2994

han hadde så dårlig kontroll på ballen idag at jeg rett og slett syntes synd på han, ikke rart han sitter på benken. nå får han gjøre som arild å ta seg selv i nakken for å spille seg inn på laget. man kan ikke sutre når man spiller så drålig...
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

Absurd at Essidiri får sjansen mot slutten. Han har ikke vist noe tidligere i sesongen eller på 2.laget som skulle tilsi at han er foran andre i køen.

Synes heller Winsnes, Påsan eller andre burde få muligheten.

Må være utrolig bittert for Påsan om dagen. Gjorde en kjempematch mot Lyn, har vært den beste på 2.laget i år, men ikke fått et eneste minutt mot Aalesund eller Viking.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

Synes det er trist at Essidiri blir "belønnet" med innbytte foran Påsan som har vært hos oss i ti år uten å klage. Skal det lønne seg å syte? Trist at en kamp med to målgivende ikke blir verdsatt mer. Idag når Viking var ti mann hadde det ikke vært av veien å sette inn Pål Strand. Faktisk så mener jeg han kunne erstattet Shane og vi hadde teppebombet viking med innlegg fra begge kanter.

Kommentar

• Gale Isbre
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2005
                                      • 1164

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Synes det er trist at Essidiri blir "belønnet" med innbytte foran Påsan som har vært hos oss i ti år uten å klage. Skal det lønne seg å syte? Trist at en kamp med to målgivende ikke blir verdsatt mer. Idag når Viking var ti mann hadde det ikke vært av veien å sette inn Pål Strand. Faktisk så mener jeg han kunne erstattet Shane og vi hadde teppebombet viking med innlegg fra begge kanter.
                                      Enig med deg i at man ikke skal belønnes med innhopp for å sutre, men å bytte ut Shane i dag ville vært et overgrep mot alt som heter god fotball.

Kommentar

• Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

Siden Myklebust er så fleksibel at han kan spille på begge vinger, så er Essediri og Strand direkte konkurrenter til samme plass på laget. Enig i at det er litt betenkelig at Essediri prioriteres foran Strand.

En forklaring kan kanskje være at Tom vet hva han får av Strand, men mer usikker på hva Essediri står for i kamp og ønsker samtidig å spille han inn? Jeg synes Essediri virker som totalt ute av form og et bomkjøp av dimensjoner. Men men... vi får gi han litt tid.

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                          Administrator
                                          • Nov 2003
                                          • 6411

I følge nyhetstråden, så er grunnen til at Essediri kom inn i steden for Strand, at han fikk en strekk i låret rett før han skulle byttes inn.

Så jeg tror ikke det var meningen at Essediri skulle inn.
                                          Håkon Henriksen
                                          -
                                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                          -
                                          ALT FOR FUGLA

Kommentar

Working...