Visste Essediri kom til å bli et bomkjøp. Ble ikke overimponert av hva han presterte under Høgmo i Rosenborg. Men sesongen er da enda lang nok til at han kan overbevise meg. Vi får håpe det skjer
Karim Essediri nærmer seg startelleveren
Collapse
X
-
-
Ikke klag for tidlig nå da.. han har så vidt fått spille en kamp på 1 år og er ikke akkurat i kampform.. Han trenger å spille for å komme i form..
Synes han var pigg på den siste treningen før matchen.. Dvs treningen på fredag, men han må nok ta enda et sted hvis han skal være aktuell for førsteelleveren.. Men noen innbytter bør han få nå fremover..Kommentar
-
På "bedringens" vei?
I de siste dagene har Essediri vist tegn til fornyelse.
Først gjennom bra spill for 2-laget;
Essediri-show
Karim Essediri noterte seg for to mål og to målgivende pasninger på Kadettangen. Tunisieren var presis på dødballene, spesielt på cornere. Tre corner endte i tellende resultat for gjestene.
Fransktunisieren vil ikke kommentere interessen konkret.
– Jeg hadde muligheter til å gå fra Lillestrøm, men jeg ville ikke velge den enkleste utveien. Jeg vet jeg er god nok til å få spille her, og vil spille meg inn på laget, sier Karim Essediri til Nordlys.
Essediri i form vil kunne styrke laget fordi han kan skape ting på egenhånd og vi trenger en slik spiller framme. Det hadde gledet meg om han lykkes. Gode frispark og cornere er heller ikke å forakte selv om BHR og Kiko etterhvert har blitt bedre.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Av en eller annen grunn har jeg alltid hatt tro på'n.. Veit ikke om det er fordi ræv-bk er kjent for å ødeleggge gode spillere, eller hvorfor hjernen min sier det til meg at jeg skal tro han blir god. Men får håpe han kan bevise det.
Godt å se at han velger å kjempe og ikke sutre, når han er irritert over at han ikke får spille.
Stå på sier nå jeg!!!If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CruzEnig! Han viste bl.a. klasse alene med keeper...
Neida, skal ikke være negativ. Mannen skal ha cred for at han har skjerpet seg og skjønt alvoret! Virker som at han egentlig er en bra mann, men var urutinert og ga fra seg et feil førsteinntrykk!
Stå på videre Karim!Kommentar
-
jeg skjønner ikke klagen på karim han er god spiller han scorer flere mål.. han får mere og mer tillit nå så plutselig er han i 11ern. leste at han kunne reist bort i dette overgangsvindu men ville eller bli og kjempe=) det er mann som er bare nok for lsk=)Kommentar
-
Det er ingen store enkeltprestasjoner av Karim som har ført til mål så langt, som jeg kommer på. Korrekt meg gjerne, men mener å huske et visst mål som ble kreditert Karim mot Aafk som var en god blanding av et selvmål og et innlegg.."Det finnes ikke dårlige klær. Bare dårlige kampdatoer."Kommentar
-
Karim spilte en kanonkamp mot Bærum. Tydelig at formen er tilbake. Synes også Marius Johnsen gjorde et solid inntrykk. Han spilte midtstopper. Vant alt på hodet, plasseringssterk og hadde alltid konstruktive igangsettinger og pasninger. Ble veldig positiv overasket over ham.
Pål Strand var derimot et sorgens kapittel. Hva er det som skjer med ham om dagen?synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Etter å ha lest uttalelsene til Kippe og Essediri, vedrørende lite spilletid for landsen og fugla, er jeg STOLT. Disse holdningene er LSK verdig!
Er for øvrig glad for at noen (Nordlie) sier ifra om den merkelige tankegangen til Hareide. Nå har Hareide hvertfall gjort det klart at det er Kippe som spiller uansett hvis Hangeland blir skadet. Personlig håper jeg han brekker begge beina tidlig i kampen i kveld.
Skal bli moro å se Kippe og Riise i EM neste år..!Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke for å være ufin, men jeg tror dessverre dovre faller før åge får øynene opp for Sundgodt sine kvaliteter. Han tør jo ikke sette Kippe ut på banen en gang...!
Personlig er jeg ganske sikker på at både PSA, Søgård og Kippe hadde vært fast på landslaget, dersom pressegjengen i akersgata hadde satt Sportsklubben i det lyset den fortjener. Virker jo som åge tar ut laget sitt bassert på adressa sine kampbørser. Det er ihvertfall eneste forklaringa jeg finner på at vidar klyseth faktisk får lov til å ta på seg landslagsdrakta.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
Kommentar