Hvorfor "sutrer" Kasey?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Hvorfor "sutrer" Kasey?

    Da tenker jeg på de uttalelsene hans om at han "tror på LSK exit", og at "dette blir den siste sesongen i LSK trøya".

    Mannen er jo bare 30 år, og kan teoretisk enda ikke nodd toppen av sin kariere.

    Faen Kasey; bit tenne sammen, kjemp for plassen, gjør deg uenværlig!

    Jeg tror en Kasey som vi så i sist kamp, uten feilene, kan inget lag i eliteserien sette utenfor sin første 11r, langt mindre LSK.

    Er det kanskje en motsatt taktikk av det Mifsud drev med i fjor? Gjøre seg "attraktiv" for potensielle kjøpere.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #2
    Nå syns jeg vi begynner å dra dette litt langt. Syns Kasey virket veldig sympatisk i et intervju i nyhetstråden fra et par dager tilbake.


    "Man vet jo aldri, men sånn som det ser ut nå, er nok dette mitt siste år her. Men det er klart at dersom jeg leverer på et høyt nivå hele sesongen kan det være at de kommer med et nytt kontraktsforslag til meg."

    Syns det er en bra holdning.
    Last edited by Henrik; 04.05.2007, 08:11. Begrunnelse: Hentet sitat fra nyhetstråden

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #3
      Opprinnelig skrevet av iL
      Da tenker jeg på de uttalelsene hans om at han "tror på LSK exit", og at "dette blir den siste sesongen i LSK trøya".

      Mannen er jo bare 30 år, og kan teoretisk enda ikke nodd toppen av sin kariere.

      Faen Kasey; bit tenne sammen, kjemp for plassen, gjør deg uenværlig!

      Jeg tror en Kasey som vi så i sist kamp, uten feilene, kan inget lag i eliteserien sette utenfor sin første 11r, langt mindre LSK.

      Er det kanskje en motsatt taktikk av det Mifsud drev med i fjor? Gjøre seg "attraktiv" for potensielle kjøpere.
      Jeg reagerer ikke spesielt på det Kasey sier. Han sier jo IKKE at han vil vekk, men tror at det er LSK som ikke er interessert i å forlenge med han. Hvis han tror det, og det er kanskje en flik av sannhet i det også, så er det greit.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        #4
        Tror ikke det er sutring, men oppriktig. Tidligere har jo Kasey sagt at han muligens kan tenke seg å legge opp allerede som 30/32-åring.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Makan til negativ Kasey er! Nekt ham spill resten av sesongen

          Nei han er kun oppriktig og ærlig om fremtiden sin. Lsk har ikke tatt kontakt for å fornye kontrakten og han vurderer dermed å reise hjem til Down Under.

          Kasey har startet sesongen over all forventning borsett fra noen små feil men all ære til han for meget bra innsats....!

          Hva skulle han sagt på spørsmål om sin fremtid?

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Tror ikke det er sutring, men oppriktig. Tidligere har jo Kasey sagt at han muligens kan tenke seg å legge opp allerede som 30/32-åring.
            Det var derfor jeg hadde sutring i gåse-tegn.

            Jeg mener alt snakk om at jeg vil ut/jeg kommer til å få sparken/jeg innser at dette er siste sesong, bør snakkes om internt, ikke i media.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              Jeg har ingen problemer med det Kasey sier. Synes han virker oppriktig og ærlig. Det er ikke vanskelig å se at han gjerne vil ha ny kontrakt og at ballen ligger hos Lillestøm. Samtidig synes jeg det er veldig sporty av han å gjøre det klart at han har forståelse for at han ikke har blitt tilbudt ny kontrakt pga skader og dårlige resultater.

              Jeg har lenge ment at han er inne i sin siste sesong som LSK spiller nå, men fortsetter han fremgangen han har vist så ville jeg gjerne hatt han med ett år eller to til.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #8
                Opprinnelig skrevet av iL
                Er det kanskje en motsatt taktikk av det Mifsud drev med i fjor? Gjøre seg "attraktiv" for potensielle kjøpere.
                Ved å si at LSK kanskje vurderer han som for dårlig og at han ofte er skadet? Neppe.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Ved å si at LSK kanskje vurderer han som for dårlig og at han ofte er skadet? Neppe.

                  Men det å stadig servere motstanderen pasninger som de får store målsjanser av er vel god markedsføring, kanskje.. ?


                  Mvh
                  Gammer`n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10


                    Kanskje derfor dette kommer frem...

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #11
                      Trur han kjører et spill med LSK for å få ny kontrakt. Ikke første gangen jeg har sett spillere gå ut i media siste kontrakt år.Liker generellt ikke at LSK-spillere går ut i media med annet en positiv omtale av klubben, men slik vil det alltid være.

                      Får vente å se hva LSK gjør. Kasey er en god spiller som jeg håper vi beholder.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        #12
                        – Det som kan redde meg er at vi leder i sommer. Da vil nok forhandlingskortene være bedre, tror han. Foreløpig er man ikke kommet til bordet en gang.
                        Det virker på meg at han håper på ny kontrakt, men at det er klubben som drøyer.


                        KimFL

                        Kommentar

                        Working...