Paul Scharner og Markus Kiesenebner har forøvrig samme antall landskamper for Østerrike.
Markus Kiesenebner (28) ble Lillestrøm-spiller 1. juni 2007
Collapse
X
-
Kommentar
-
Dette er rett rangering
Norge ligger på 18 plass og lagene foran oss mister mange poeng før neste års ranking. Men det gjør Norge også om et par år.
I verden er vi vel mellom 55-75 et sted.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Det er vel ikke så lett å sette opp en ranking av klubblag på verdensbasis når man aldri møtes til viktige kamper.RoyVaadal.Kommentar
-
Håper han signerer, virker som en type vi virkelig trenger. Synd med artistskatten, mulig han blir kostbar.
PS! til deg som har VIF-venner som hevder Mila ikke er bomkjøp (bombe): Han spilte nylig cupkamp mot Toten uten å overbevise for å si det mildt: Mannen er helt ubrukelig defensivt, og klarer ikke å sette inn selv de enkleste taklinger mot elendige motstandere - Han slo heller ikke dødballer, noe han etter sigende skal være meget dyktig til.... Så vil tiden vise om han får flere kamper i eliten - jeg tror han blir et sjeldent syn....Kommentar
-
Håper han signerer, virker som en type vi virkelig trenger. Synd med artistskatten, mulig han blir kostbar.
PS! til deg som har VIF-venner som hevder Mila ikke er bomkjøp (bombe): Han spilte nylig cupkamp mot Toten uten å overbevise for å si det mildt: Mannen er helt ubrukelig defensivt, og klarer ikke å sette inn selv de enkleste taklinger mot elendige motstandere - Han slo heller ikke dødballer, noe han etter sigende skal være meget dyktig til.... Så vil tiden vise om han får flere kamper i eliten - jeg tror han blir et sjeldent syn....Kommentar
-
Kommentar
-
Her kan man forøvrig se to av målene hans. Kanonmål begge to.
http://bundesliga.at/bewerbe/index.p...40&spnr=174699
LSK av i dag (uten Påsan) har ingen som kan skyte, legge inn eller ta gode dødballer.
Håper Markus kan ta noen dødballer også.
PS. Er han forøvrig litt tung i shortsen?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
ser han har pådratt seg tre gule kort for usportslighet.. det må det være mulig å luke bort.. sju gule på 19 matcher betyr vel fire karantener i norge hvis jeg ikke tar helt feil.. noe som er LITT for mye.. :oKommentar
-
Første kampbildene jeg har sett av mannen. Håper vi vil oppleve en aldri så liten overraskelse mandag kl. 20.52.
Virker også som mannen er en fighter med bra ballkontroll. Det, sammen med skuddbeinet, holder for meg.BølerkanarisKommentar
-
He-he. Jeg så dette igjen et par ganger nå. Ser man på mål nummer en, mellom det 35. og 40. sekund, så er det ganske fremtredende at godeste Markus er en livsnyter.
Gjerne for meg. Jeg er en motstander av at spillere skal rangeres etter "Nordlie-tester" eller andre norsk-konstruerte anti-fotball fremmende instrumenter.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Spennende og se "live" bilder av mannen for første gang. Definitivt spennende å se om vi får et skuddsterkt anker på midten. Har vel egentlig ikke hatt noen skikkelige skyttere siden Bukken...
Litt mer bekymringsverdig å se at mannen har fått 7 gule kort, hvor 3 er for usportslig opptreden. Med de dommerene vi har i Norge kommer han til å sitte på tribunene annenhver kamp...Kommentar
-
Nei. Det blir "bare" tre. 3-5-7. Man soner ikke etter hvert kort etter det femte lenger.Kommentar
-
Kommentar
-
Spurte om Kiesenebner kunne ta cornere og frispark på det fremmedspråklige forumet. Ifølge en Austria Wien fan der virket det som om han først og fremst har et godt skudd og ikke er noen spesialist på hjørnespark og innleggsfrispark. Så om han blir LSK-spiller så ser det ikke ut til å løse vårt store problem på offensive dødballer.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Fra nyhetstråden:
Opprinnelig skrevet av nyhetstrådenKiesenebner nærmer seg
ÅRÅSEN:
Østerrikeren Markus Kiesenebner er nær en LSK-kontrakt.
Av Morten Svesengen
Publisert 30.05.2007 - 17:22
Tips en venn om denne saken
Skriv ut denne siden
Les også
LSK er nær en avklaring om overgang for østerrikeren Markus Kiesenebner. Men LSK-manager Jan Åge Fjørtoft tar ingenting for gitt.
– Vi er nærmere en løsning, men 23 år i denne bransjen har lært meg at man ikke kan ta noe for gitt før papirer er underskrevet, sier Fjørtoft.
I forrige uke var midtbanespilleren som er ute av kontrakt med Austria Wien, på Åråsen. Da gjennomførte han blant annet ulike tester.
– Det er viktig for oss å utføre ulike tester av spillerne før vi signerer dem, sier Fjørtoft.
LSK-manageren håper på en snarlig avklaring, men vil ikke tidfeste den.
– Det ideelle er alltid å få en spiller hit så fort som mulig. Aller helst vil vi selvfølgelig ha nye spillere klar når vinduet åpner 1. juli. Men hva som eventuelt skjer i denne saken, er det for tidlig å si. Vi har laget en framdriftsplan med spilleren og agenten, og den følger vi, sier Fjørtoft.
– Betyr dette at det er Kiesenebner er midtbanespilleren dere jobber for å få på plass eller har dere fortsatt flere alternativer?
– Vi jobber også med en annen spiller, sier han.------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Lurer på hvem denne andre midtbanespilleren er? Og er den et sentral midtbansespiller, som igjen tilsier at både Kiko er Kasey er på vei ut?
KimFLKommentar
Kommentar