Kan tenke meg det er Gislason. LSK har jo luftet sin interesse for han tidligere.
Markus Kiesenebner (28) ble Lillestrøm-spiller 1. juni 2007
Collapse
X
-
Tror egentlig vi bare kan glemme Gislason. Han er Bosman-spiller og ettersom han vil ut i den store verden kommer han sikkert til å vente og se om det er noen interesserte klubber ute i Europa. I tillegg har jo RBK nå varslet sin interesse og vi har ikke sjans til å konkurrere med de på økonomi. Håper LSK arbeider aktivt for å styrke stallen til sommeren. De siste årene har vist at klubber som har forsterket og/eller byttet trener har hatt en langt bedre høstsesong enn de som har spilt videre med samme mannskap.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Du er kanskje ikke så langt unna med en pressekonferanse
Kommentar
-
Kult nå gleder jeg meg til i morgen, kanskje det blir dobbel signering siden Fjøra sier selv at de jobber med enda en spiller....Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Vi vet det vel ikke, men har sett en oversikt (fxt tror jeg) der det stod hvor mange spillere lagene i TL ønsket å knytte til seg. På denne oversikten stod det at LSK ønsket å hente to spillere...Mvh
Martin RathsKommentar
-
Det er naturlig å tolke det dithen at det kan være to spillere på vei inn, men for å ikke bli skuffa så forbereder jeg meg på kun en spiller.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Tolker det slik at om ikke Kiesi kommer så har vi et annet alternativ. Tror ikke det er aktuelt å hente to spillere i samme possisjon, ettersom det er dette Fjørtoft svarer på. Tipper den andre spillern vi henter inn enten er venstre kantspiller eller midtstopper. Hadde forøvrig vært spennende å vite hvem den andre spillern er.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Iflg nyhetstråden er jo mannen klar. Helt suverent!Kommentar
-
Bra jobba Fjøra! Får håpe han slår til med en gang!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Flott signering. Da har vi en midtbane som kan bruke begge beina til mer enn å gå og løpe med.
Men da ser det fort litt stygt ut for Kasey spør du meg. Og hva med islendingen vår? Er han ikke god nok for første 11'ern i det hele tatt?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Lover godt. Håper han kan bevege beina raskere enn Kasey Kullmann-Five.
Hadde stor tro på islendingen ettersom vi har hatt ganske bra suksess med islendinger tidligere. Dessverre er det uvist når han kommer tilbake og hvor lang tid det vil ta for at han skal bygge seg opp igjen.Kommentar
-
Så han på trening. Han trente keeperne. Tror han sliter litt med motivasjonen fordi det ikke går fremover.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Han er jo fortsatt skadet og trener alternativt.. Desverre.. Han hadde nok vært med i diskusjonen om en førstelagsplass, hadde han ikke blitt skadet.. God spiller.. Spessielt teknisk..Kommentar
-
Kommentar