Markus Kiesenebner (28) ble Lillestrøm-spiller 1. juni 2007

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #41
    Paul Scharner og Markus Kiesenebner har forøvrig samme antall landskamper for Østerrike.

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 964

      #42
      Opprinnelig skrevet av reka
      Minner om at Rushfeldt også lovpriste VIFs polakk - en spiller som ikke kan karakteriseres som noe annet enn et bomkjøp
      I følge noen av mine kamerater som er søpplafan, er Mila langt fra noe bomkjøp. Men som nevnt er han skadet.

      Kommentar

      • krisruds
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 839

        #43
        Opprinnelig skrevet av KFL41
        Dette er rett rangering



        Norge ligger på 18 plass og lagene foran oss mister mange poeng før neste års ranking. Men det gjør Norge også om et par år.
        Viktig å få med at dette er EUROPA rangeringen.

        I verden er vi vel mellom 55-75 et sted.
        krisruds medlem av KFL siden 1996


        OI OI OI nå har vi det morro :)

        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

        Kommentar

        • Raskolnikov
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1452

          #44
          Opprinnelig skrevet av krisruds
          Viktig å få med at dette er EUROPA rangeringen.

          I verden er vi vel mellom 55-75 et sted.
          Det er vel strengt tatt ganske irrelevant hvor vi ligger på verdensrangeringen. Hvor finner man forresten en rangering over verdens beste ligaer?
          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #45
            Opprinnelig skrevet av krisruds
            Viktig å få med at dette er EUROPA rangeringen.

            I verden er vi vel mellom 55-75 et sted.
            Nå tror jeg du misforstår rankinga. Europarankinga som er referert overfor gjelder for klubbenes nivå, og ikke for landslagsprestasjone. Og jeg tipper at du snakker om FIFA-rankingen som gjelder landslag?

            Det er vel ikke så lett å sette opp en ranking av klubblag på verdensbasis når man aldri møtes til viktige kamper.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #46
              Håper han signerer, virker som en type vi virkelig trenger. Synd med artistskatten, mulig han blir kostbar.


              PS! til deg som har VIF-venner som hevder Mila ikke er bomkjøp (bombe): Han spilte nylig cupkamp mot Toten uten å overbevise for å si det mildt: Mannen er helt ubrukelig defensivt, og klarer ikke å sette inn selv de enkleste taklinger mot elendige motstandere - Han slo heller ikke dødballer, noe han etter sigende skal være meget dyktig til.... Så vil tiden vise om han får flere kamper i eliten - jeg tror han blir et sjeldent syn....

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 964

                #47
                Opprinnelig skrevet av reka
                Håper han signerer, virker som en type vi virkelig trenger. Synd med artistskatten, mulig han blir kostbar.


                PS! til deg som har VIF-venner som hevder Mila ikke er bomkjøp (bombe): Han spilte nylig cupkamp mot Toten uten å overbevise for å si det mildt: Mannen er helt ubrukelig defensivt, og klarer ikke å sette inn selv de enkleste taklinger mot elendige motstandere - Han slo heller ikke dødballer, noe han etter sigende skal være meget dyktig til.... Så vil tiden vise om han får flere kamper i eliten - jeg tror han blir et sjeldent syn....
                De sa så men ingen ting gleder meg mer enn hvis han er katta i sekken kjøp.

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  #48
                  Noen som vet noe om utviklingen i denne saken? Han har jo vært på Åråsen denne uka.


                  Her kan man forøvrig se to av målene hans. Kanonmål begge to.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                    Her kan man forøvrig se to av målene hans. Kanonmål begge to.
                    http://bundesliga.at/bewerbe/index.p...40&spnr=174699
                    Jepp. Vi mangler en som kan score fra distanse etter at Koren og Mifsud dro. Begge disse målene er klassemål fra distanse.

                    LSK av i dag (uten Påsan) har ingen som kan skyte, legge inn eller ta gode dødballer.

                    Håper Markus kan ta noen dødballer også.

                    PS. Er han forøvrig litt tung i shortsen?
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #50
                      ser han har pådratt seg tre gule kort for usportslighet.. det må det være mulig å luke bort.. sju gule på 19 matcher betyr vel fire karantener i norge hvis jeg ikke tar helt feil.. noe som er LITT for mye.. :o

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #51
                        Første kampbildene jeg har sett av mannen. Håper vi vil oppleve en aldri så liten overraskelse mandag kl. 20.52.

                        Virker også som mannen er en fighter med bra ballkontroll. Det, sammen med skuddbeinet, holder for meg.
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • vollafugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 978

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av BennyLem

                          PS. Er han forøvrig litt tung i shortsen?
                          Det samme spørsmålet dukker opp hos meg. Men for noen mål.

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av vollafugl
                            Det samme spørsmålet dukker opp hos meg. Men for noen mål.
                            He-he. Jeg så dette igjen et par ganger nå. Ser man på mål nummer en, mellom det 35. og 40. sekund, så er det ganske fremtredende at godeste Markus er en livsnyter.

                            Gjerne for meg. Jeg er en motstander av at spillere skal rangeres etter "Nordlie-tester" eller andre norsk-konstruerte anti-fotball fremmende instrumenter.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • TorTor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 335

                              #54
                              Spennende og se "live" bilder av mannen for første gang. Definitivt spennende å se om vi får et skuddsterkt anker på midten. Har vel egentlig ikke hatt noen skikkelige skyttere siden Bukken...

                              Litt mer bekymringsverdig å se at mannen har fått 7 gule kort, hvor 3 er for usportslig opptreden. Med de dommerene vi har i Norge kommer han til å sitte på tribunene annenhver kamp...

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                ser han har pådratt seg tre gule kort for usportslighet.. det må det være mulig å luke bort.. sju gule på 19 matcher betyr vel fire karantener i norge hvis jeg ikke tar helt feil.. noe som er LITT for mye.. :o

                                Nei. Det blir "bare" tre. 3-5-7. Man soner ikke etter hvert kort etter det femte lenger.

                                Kommentar

                                • Ballkunstneren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 780

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                                  Nei. Det blir "bare" tre. 3-5-7. Man soner ikke etter hvert kort etter det femte lenger.
                                  Bra å høre at fotballforbundet har litt vett i hodet i hvertfall..

                                  Kommentar

                                  • Raskolnikov
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1452

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Håper Markus kan ta noen dødballer også.
                                    Spurte om Kiesenebner kunne ta cornere og frispark på det fremmedspråklige forumet. Ifølge en Austria Wien fan der virket det som om han først og fremst har et godt skudd og ikke er noen spesialist på hjørnespark og innleggsfrispark. Så om han blir LSK-spiller så ser det ikke ut til å løse vårt store problem på offensive dødballer.
                                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                    Kommentar

                                    • myggen
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Apr 2007
                                      • 52

                                      #58
                                      pål strand klarer da å slå dødballer, mene er vell den eneste som får te til om dagen..mene dog ikje på banen men positivt atte han har eit godt skudd..

                                      Kommentar

                                      • Kanarizz2
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 355

                                        #59
                                        Fra nyhetstråden:
                                        Opprinnelig skrevet av nyhetstråden
                                        Kiesenebner nærmer seg

                                        ÅRÅSEN:
                                        Østerrikeren Markus Kiesenebner er nær en LSK-kontrakt.
                                        Av Morten Svesengen
                                        Publisert 30.05.2007 - 17:22
                                        Tips en venn om denne saken
                                        Skriv ut denne siden


                                        Les også

                                        LSK er nær en avklaring om overgang for østerrikeren Markus Kiesenebner. Men LSK-manager Jan Åge Fjørtoft tar ingenting for gitt.
                                        – Vi er nærmere en løsning, men 23 år i denne bransjen har lært meg at man ikke kan ta noe for gitt før papirer er underskrevet, sier Fjørtoft.
                                        I forrige uke var midtbanespilleren som er ute av kontrakt med Austria Wien, på Åråsen. Da gjennomførte han blant annet ulike tester.
                                        – Det er viktig for oss å utføre ulike tester av spillerne før vi signerer dem, sier Fjørtoft.
                                        LSK-manageren håper på en snarlig avklaring, men vil ikke tidfeste den.
                                        – Det ideelle er alltid å få en spiller hit så fort som mulig. Aller helst vil vi selvfølgelig ha nye spillere klar når vinduet åpner 1. juli. Men hva som eventuelt skjer i denne saken, er det for tidlig å si. Vi har laget en framdriftsplan med spilleren og agenten, og den følger vi, sier Fjørtoft.
                                        – Betyr dette at det er Kiesenebner er midtbanespilleren dere jobber for å få på plass eller har dere fortsatt flere alternativer?
                                        – Vi jobber også med en annen spiller, sier han.
                                        Last edited by RoyVaadal; 30.05.2007, 18:59. Begrunnelse: Lagt på blå ramme.
                                        ------Sørum kanaris------

                                        100% Støtte

                                        Kommentar

                                        • KimFL
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1410

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Kanarizz2
                                          – Betyr dette at det er Kiesenebner er midtbanespilleren dere jobber for å få på plass eller har dere fortsatt flere alternativer?
                                          – Vi jobber også med en annen spiller, sier han.

                                          Lurer på hvem denne andre midtbanespilleren er? Og er den et sentral midtbansespiller, som igjen tilsier at både Kiko er Kasey er på vei ut?


                                          KimFL

                                          Kommentar

                                          Working...