Trening lørdag 5. mai på KGB

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    Trening lørdag 5. mai på KGB

    Treninga idag var på KGB siden bortekampen mot Ålesund er på kunst. Hele A-stallen stilte, medregna Lasse, men uten Viktor. Han har i følge Slokvik fortsatt litt igjen til han kan spille, og trener alternativt. Kiko bruker mye tid på løpetrening, og deltok derfor lite i spilletreninga. Derimot deltok Simen Brenne for fullt i treninga, og kan se ut til å være påtenkt som innbytter i kampen på mandag.

    Formasjonen så ut til å være med disse helt bakerst, gjennom hele treninga:

    Heinz
    Anders-Steffi-Frode-Shane

    I RB i dag sier Nordlie at han veit akkurat hva han får fra Danton, og derfor vil prøve ut de andre i backrekka, så helt sikkert at disse fire starter er det ikke.

    Framover ble det prøvd flere varianter, først

    Bjørn Helge-Kasey-Espen
    Magnus-Arild-Ollie

    så Magnus-Ollie-Pål helt fremst, og til slutt

    Espen-Kasey-Simen
    Bjørn Helge-Ollie-Magnus.

    Det kan vel kanskje tolkes som at verken Pål eller Simen starter, men kan komme inn, for eksempel for Arild og Espen.

    Ellers kan rapporteres at Nordlie har stor tro både på Viktor og Martin (som er i god utvikling), men mener de trenger noe tid før de er klare for første-11'ern.

    For de som ikke daglig ferdes i området kan jeg også melde at storhallen har halvparten av buene oppe, med veggene på plass, og med taket på plass for omkring fjerdeparten av bygget.

    gilbert
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #2
    Takk for supert treningsreferat. Er det virkelig noe som er verdt noe på forumet, så er det slike rapporter. Langt mere matnyttig for oss som er opptatt av spillet, enn alle disse intetsigende sensjasjonsrapportene i norske aviser.

    Må slenge på at jeg synes det er en aldri så liten skandale om Påsan blir satt ut. Han var glimrende sist, og sto bak to mål. Vi trenger folk som han, som har ro med kula, og kan slå presise pasninger og innlegg.

    Jeg håper imidlertid Nordlie tar til fornuft, og kjører med alternativ to som Gilbert rapporterer om. Det er identisk med det laget jeg ønsker. Brenne trenger mer hvile, og bør være med som innbytter. La gå at Sundgot sannsynligvis fortjener å starte, men ta bør det være på bekostning av enten Søgård eller Occean (selv om Nordli aldri setter ut disse nå). Ja til ferdigheter fremfor kondis!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #3
      Også jeg takker for et som alltid solid og matnyttig referat!

      Ellers håper også jeg at Pål Strand starter. Hans innleggsfot er gull verd - og matches vel ikke fullt ut av noen andre i stallen: Se bare hva Påsans corner mot Lyn førte til! Ellers synes jeg at Sundgot har vist meget gode takter når han har kommet inn i de siste kampene, og regner med at han får et langt innhopp også mot Aalesund. Tror ellers at det kun er et spørsmål om tid før vi igjen får se Arild fra start. Ingen tvil om at han er god nok for første-11-ren, jf. dagens RB ref. i nyhetråden hvor Nordlie sier at:

      "– Det kan hende at både Arild og andre individuelt sett er god nok til å spille fra start. Min jobb er å velge det som er best for LSK i hver kamp. Jeg har ikke bestemt meg for laget mot Aalesund, sier Nordlie."


      Sånn sett har jo Sportsklubben et luksusproblem.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #4
        Opprinnelig skrevet av RSP
        "– Det kan hende at både Arild og andre individuelt sett er god nok til å spille fra start. Min jobb er å velge det som er best for LSK i hver kamp. Jeg har ikke bestemt meg for laget mot Aalesund, sier Nordlie."
        Jeg synes Sundgot burde få prøve seg minst en omgang som indreløper, det er godt mulig han har noe å tilføre der. Vi trenger folk på midtbanen som kan bidra fremover.

        Strengt tatt lider vi også fortsatt under det faktum at en del av våre spillere kanskje passer bedre (og ikke minst er vant til) 4-4-2. Får håpe at det bedrer seg etterhvert, f.eks. når Brenne kommer for fullt.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          #5
          Kan legge til at treningas dramatiske øyeblikk fant sted idet Biffen grisetakla Occean i det sistnevnte hadde passert ham på vei mot mål. Occean ble liggende nede og så ut til å ha det vondt (men kom seg fort opp igjen), og Biffen ble gjenstand for en real skyllebøtte fra Nordlie. "Jeg bare venta på det. Kjøtthue! Det skjer jo HVER JÆVLA DAG, JO!!".
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Kan legge til at treningas dramatiske øyeblikk fant sted idet Biffen grisetakla Occean i det sistnevnte hadde passert ham på vei mot mål. Occean ble liggende nede og så ut til å ha det vondt (men kom seg fort opp igjen), og Biffen ble gjenstand for en real skyllebøtte fra Nordlie. "Jeg bare venta på det. Kjøtthue! Det skjer jo HVER JÆVLA DAG, JO!!".
            Vil bare tilføye det Tom avslutta denne seansen med "Aksepter at du er passert for faen"
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Balle Chlorin
              Medlem
              Bøffel
              • May 2006
              • 37

              #7
              Bare for å opplyse en uvitende; Hvem er Biffen?

              Kommentar

              • Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

                #8
                Eirik Bertheussen

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Balle Chlorin
                  Bare for å opplyse en uvitende; Hvem er Biffen?
                  Dette er Biffen
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  Working...