[Kamptråd] Flisa – Lillestrøm (cupen), søndag 20. mai kl. 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Skam at vi slepper inn 3 mål, selvom laget selvfølgelig ikke er toppa.Kommentar
-
-
LSK ruller opp det ene angrepet etter det andre. Skulle LSK scoret på alle mulighetene ville det vært en null etter resultatet i øyeblikket. Dette er total dominans og enveiskjøring.
Kunne fort blitt mer her, og da gjør jo ikke 3 mål i mot mye, men det er da virkelig ikke nødvendig å slippe inn så mange mål mot Flisa. Må greie å holde tettere enn dette selv om konsentrasjonen er litt slappere enn vanlig.Kommentar
-
Jeg har aldri hatt full tillit til Otto, dessverre. Antallet baklengsmål han har på sine få a-kamper sier vel også noe om at han ikke helt holder det store toppnivået. Grei reservekeeper, men lite annet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det som er BRA idag er at Brenne putta 2 mål. Også bra atr Gundersen fikk putte.
Det som er dårlig er resultatet og at Biffen og Gundersen ikke fikk spille mer.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Jeg synes han fomla fælt borte mot Start i fjor, selv om det ikke ga uttelling. Kampen mot Sandefjord han sto endte som kjent i tap, og jeg mener han burde tatt 1-0 scoringen der.
Prestasjonene hans i 2. divisjon er, i likhet med mange andre spillere i LSK, ikke imponerende.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
ja ja gratulerer alle LSK folket med nok en seier og forventet videre cup spill.
Etter en spennende 1 omg så slo gudskjelov gutta til....Kommentar
Kommentar