RBK mest omtalt i media - LSK havner på 10 plass

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    #21
    Opprinnelig skrevet av Do'h
    "Rekdal måtte avslutte trening fordi datter hadde falt av sklie å brukket nakken" og sånn... det likar eg...
    den var fæl synes jeg.. dattra kan vel ike no for at faren er Kjetil Rekdal.. mye bedre hvis det haddde vær rekdal som hadde brekkt nakken

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #22
      Opprinnelig skrevet av Christer(Bad Boys fra Akershus)
      Opprinnelig skrevet av Do'h
      "Rekdal måtte avslutte trening fordi datter hadde falt av sklie å brukket nakken" og sånn... det likar eg...
      den var fæl synes jeg.. dattra kan vel ike no for at faren er Kjetil Rekdal.. mye bedre hvis det haddde vær rekdal som hadde brekkt nakken
      Har BadBoyen begynt å bli myk :shock:

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        #23
        Var ganske moro midtveis i fjor. Da var det masse i media om lillestrøm som skulle utfordre RBK, vi var få poeng bak og hadde kjempeform. Alle så på Lillestrøm og tromsø som utfordrerne til RBK, og de fikk mye omtale. Bak LSK lå vel enga, et par poeng etter, uten at de ble omtalt som noen utfordrer før litt senere i sesongen. Rart hvor mye som endrer seg på en måned.

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #24
          ok... hun brakk ikke nakken men hun falt på sklie og fikk vondt... og det kom på nyhetene... skulle likt å sett at "moren til uwe brakk tånegl i bussen" Like interessant.
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          Working...