Arne Ball er en Fugl
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Opprinnelig skrevet av OlaMorsomt skrevet, mange gode opplysninger.
Men at Scheie var fugl visste vi alle fra før...
Ikke jeg. Var overbevist om at han var RBK eller Brann supporter jeg...
Men det er bra han er en fornuftig kar!Kommentar
-
Jeg har en kompis som er gryende journaliststjerne :wink: og han
er die-hard Kanarifan. Jobber nå for TV Oslo, og der er det en annen
engasjert LSK supporter også. Så det er fler LSK supportere på vei inn
i norsk media, hehe.Kommentar
-
-
Selvsagt er han fugl!
Arne Scheie er prestesønn, og vokst opp på Prestegården på Skedsmokorset. Han har også bodd i 2.etasje i det huset som i dag kalles "gamle Sten Skole" som ligger vis-a-vis Sten-Tærud Skole i Gjoleidveien på Skedsmokorset. Han spilte fotball på Skedsmo i sin barndom, og da er det jo naturlig at han er en stolt tilhenger av Sportsklubben!Kommentar
-
Det er riktig at Arne har trent diverse barne- og ungdomslag i Lyn. Ikke noe hokus pukus i dette, da Arne Scheie med familie har bodd lenge i Oslo, og sønnen spilte for Lyn. Som den fotballintresserte og gode far han var, trente han laget til sønnen gjennom en årrekke. Da er det naturlig at mannen også var medlem i klubben.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironJeg har en kompis - Jobber nå for TV Oslo, og der er det en annen
engasjert LSK supporter også.
Due skulle forresten hatt bank, etter å ha laget Kanari-satire på sitt beste i fjor, og sogar hatt en av hovedrollene selv. Ikke minst skulle han hatt bank for å sende denne håpløse Kjell Henriksen på skjermen, innimellom til og med kledd i Sotablått. Skandale!HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Føler kanskje at det bør komme en reaksjon fra moderator på hansefranks urimelige utsagn om at Glenn-Due-Sørensen skulle hatt bank. Dette er jo mye verre enn å ønske byllepest på visse dommere.
Å, forresten. Wink, wink.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Føler kanskje at det bør komme en reaksjon fra moderator på hansefranks urimelige utsagn om at Glenn-Due-Sørensen skulle hatt bank. Dette er jo mye verre enn å ønske byllepest på visse dommere.
Å, forresten. Wink, wink.
b) Wink, wink tilbake :wink:Kommentar
Kommentar