Treningen 10.5.2007

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    Treningen 10.5.2007

    I dag var det en spillende trening. Selv kom en time inn i treningen pga skole på BI Lillestrøm. Det jeg så i dag var varierende. Rambekk er rolig med ball, Riise er helt klart den beste spilleren for tiden, med agressivitet og avslutninger med klasse var han treningens nummer 1, i tillegg til at han bidrar på en positiv måte vokalt. Treningen ble preget av høyt spenningsnivå og flere spillere røk i tottene på hverandre..

    Occean var ute med en arm i hodet på bertheussen, noe som ikke var så populært, men det tok nordli seg av etterpå. Men det var flere ganger at nordli ikke grep inn.. De værste i dag var Occean, Essediri & Kasey..

    For at et fotballlag skal fungere så må det være fotballspillere som trives sammen og ikke spillere som ikke liker hverandre. Dette er grunnen til at for eksempel Manchester United vant serien i år. Van nistelrooy ble solgt og stillheten og gleden kom tilbake i laget.

    Essediri virker utenfor og det gjør også occean. Kasey er alltid med, men det er vel fordi han innvolverer seg så mye. Uromomenter som disse må gjøres noe med og må integreres. Balansen og humøret til en spiller har mer å si enn folk tror.

    Ellers var treningen god. De spillte mange kamper i dag og byttet på spillere hele tiden i 5 mot 5. Riise sitt lag vant overbevisende 12 - 9 hvis jeg ikke husker feil. Men det man virkelig så i dag var hvem som var positive drivere i laget og hvem som er negative.

    Rambekk, Sungodt, riise, muller, shane, søgård er virkelig spillere alle ville ønske å ha i et lag. Presser, hjelper og oppmuntrer andre hele tiden og gjør alltid ditt beste utpå banen. Det så også ut for meg som om de hadde snakket om å pushe essediri mye i dag. Han ble ropt på ofte for å få opp insatsen og det så ut til å funke etterhvert. Men også han røk i tottene på en i dag. Husker ikke akkurat hvem det var.

    Kippe er også en som pusher, men han er litt varierende i humøret. Noen ganger er han en positiv pågansdriver og noen ganger en negativ en.

    Dette var mine meninger om treningen i dag. Ta det som dere vil
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Takk for et interessant og godt referat. Flott at folk som er tilstede tar seg tid til å dele med oss andre.

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #3
      Viktig med litt tenning

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #4
        Aftenposten har et filmklipp fra dagens trening og den ampre stemningen.


        (Velger å ikke legge denne i nyhetstråden da det ikke kommer frem noe med nyhetsverdi.)
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • Chessheim-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1022

          #5
          jeg er enig i det meste du sier Ballkunstneren.
          synes det var herlig å se treningen idag, den beste som har vært på lenge etter min mening.

          synes det er helt riktig at nordlie ikke griper inn ved hver minste lille "fight", for gutta er gode venner, og slike situasjoner oppstår alltid når det er høyt trøkk og god innsats på banen. etter treningen var alle like blide igjen, og noen av situasjonene fra treninga ble reprodusert og imitert i styrkerommet senere. rett og slett ganske morro å høre på

          det var forresten 3 forskjellige film-team som fulgte treningen idag, så det er stor sannsynlighet for at vi får se flere bilder av kamphanene på tv idag

          som du sier så spilte de mange kamper 5 mot 5 idag. 14 kamper totalt for å være nøyaktig, og alle var med på fellestrening bortsett fra Viktor som fremdeles har en vei å gå med ankelskaden sin.

          vi har en stor og god gruppe nå, og kun én skade, noe som er vanvittig bra! og det er nok også en av grunnene til at det blir så høy temperatur på treningen, for alle kjemper om en plass i start 11'ern.

          kan også opplyse om at Lasse Bergan Foss ble toppscorer når de spilte 5 mot 5 idag, gledelig for unggutten
          mvh Lsk's nye fysioterapeut

          Kommentar

          • Ballkunstneren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 780

            #6
            ah.. det var du som er hun nye fysioterapauten ja.. skjønner.. men ja, det var en bra trening, men er ikke sikker på hvor bra det er å ha så høy tenning.. jeg er sikker på at riise tulla det bort igjen, men hva med occean & essediri som begge også havnet i hver sin lille fight..?

            Lasse var en av de som imponerte meg i dag.. Mener han burde få sjansen snart.. Han er allerede til tross for sin unge alder veldig proffesjonell og god. Fysikken er det heller ikke noe å si på. At han sitter på tribunen i kongsvinger skjønner jeg ikke i det hele tatt.

            Men tar meg nok en tur på treningen i morra å.. har ikke skole i morra så.. når begynner det?? 10.00 som vanlig?

            Kommentar

            • Chessheim-kanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1022

              #7
              stemmer

              joda, occean og essidiri var i godt humør etterpå de også. de er ikke langsinte noen av dem faktisk, hvertfall ikke som jeg har opplevd enda

              treningen starter kl 10 idag også ja! men er usikker på om det blir på åråsen eller på treningsbanen.
              mvh Lsk's nye fysioterapeut

              Kommentar

              Working...