Hødd og LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fisken
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2007
    • 1

    Hødd og LSK

    Hei!
    Gleden over at Aafk ble banket av LSK, og at ex-høddara stod for mye av julingen, fikk mitt Hødd-hjerte til å svulme så volsomt at plutselig havnet jeg her inne. Siden jeg er ny på forumet står jeg i fare for å ta opp tidligere tråder, men shit au. Hvordan går det med sunnmøringene våres/deres? gror de på Åråsen? skulle tro at den "aldri gi seg" kulturen deres skulle passe eller?

    Takk igjen for seieren mot rundingsbøyene, og lykke til mot Viking
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #2
    Hjertelig velkommen. Jeg tror våre sunnmøringer blir godt tatt vare på - og besvarer tilliten med usvikelig lojalitet, mange mål og ved å gå foran ved tøffe tak. De må ha gått en god skole der oppe...

    Hvordan var stemningen blant Hødd-supporterne før, under og etter kampen? Har dere landet ennå? Håper vi kan gi dere mer å glede dere over ved neste Aalesund-møte. Synes dere fortjener å få noe igjen!

    PS! Ingen som nekter dere å være litt kanari vel? Slipp fugleinfluensaen løs...

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #3
      Tror hødd'erne triver som bare det jeg.
      Ser ihvertfall slik ut på banen. :-)

      Meld deg/dere inn i KFL også så får dere jevnlig oppdatering om hvordan det går i klubben og med spillerne.
      Og skal dere se en kamp i år, så får dere komme over til Lillestrøm og se LSK vs VIF. Storkamp med mye nerver og morro. Samtidig som vi har vunnet de fleste oppgjørene de siste årene så mye morro i vente.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • rogga
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Apr 2007
        • 2

        #4
        Et hvert lag bør ha en sunnmøring

        Det ligger i sunnmøringenes natur; gjerrige, grådige, og om de får noe gratis: så tar de det. I tillegg er de vel kjent for å gjøre gull av gråstein og veit at det må legges ned arbeid for å kunne vinne.

        Arild er jo primær- eksempelet i stallen nå. Lojal spiller som alltid er god når han spiller og som er en skikkeli vinner- type. Nå har han fått sterk konkurranse i Occean, og ingenting er vel bedre enn det, for LSK sin del.

        Ser med stor forhåpning på fremtiden til Magnus. Gitt god oppfølging, og at han slipper flere skader, vil han prege norsk tippeliga i mange år.

        Kommentar

        • 007

          #5
          Opprinnelig skrevet av Fisken
          Hei!
          Gleden over at Aafk ble banket av LSK, og at ex-høddara stod for mye av julingen, fikk mitt Hødd-hjerte til å svulme så volsomt at plutselig havnet jeg her inne. Siden jeg er ny på forumet står jeg i fare for å ta opp tidligere tråder, men shit au. Hvordan går det med sunnmøringene våres/deres? gror de på Åråsen? skulle tro at den "aldri gi seg" kulturen deres skulle passe eller?

          Takk igjen for seieren mot rundingsbøyene, og lykke til mot Viking
          Ser at Hødd slo LSK's 2.lag i dag med 7-0.
          Kan du eller andre som var tilstede der skrive litt om kampen??
          På forhånd takk!!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #6
            Jeg tror alle som bor der må ha vært på banen og skåret for Hødd, så det er sikkert ikke mange som har fått noe objektivt inntrykk.

            Kommentar

            Working...