Jeg ønsker meg ny midtstopper!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #21
    Opprinnelig skrevet av biggie
    Jeg har også lyst på ny midtstopper! Synes ikke Kippe og PSA går godt sammen. Så det tydelig mot Strømsgodset hvor jeg synes PSA sleit fælt
    Kippe hadde karantene mot Godset.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Bekkis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 441

      #22
      Har trua på at de kan forbedre seg med ball i beina, har sett glimt av kippes krosspasninger som lander ned på foten til høyrekanten.
      men hva er det som er viktigst? at midtstopperen slår millimeterspresise pasninger eller at han vinner 95% av duellene han går opp i. PSA vinner ikke fult så mange dueller, men han er veldig god å ha på farten. hvis man skal ha en forsvarsspiller med alle disse kvalitetene så må man grave ekstremt dybt i lommeboka... Nordlie har jo også sagt at han ønsker et mere spillende midtstopperpar, så da tyder vel det på at han har fokus på netopp dette. det er vel noe som man ser resultater på etter tid..

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #23
        FCK skal visstnok ha Pelle Nilsson "i lomma" for kun 10-15 mil.

        Det er ingen upris for en spillende midstopper med en meget god skuddfot.

        Ifølge Telemarksavisa skal Odd Grenlands Per Nilsson (24) være solgt til den danske storklubben FC København.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #24
          Viking betaler 6-7 mill for Steenslid(?) så er det ikke en altfor høy pris for en ung og meget bra Pelle Nilsson. Jeg skulle gjerne sett LSK betale 10-12 mill for han.

          Ikke nok med det men han har en helvetes skuddfot!

          Kommentar

          Working...