Bør Kanari-Fansen droppe bindestreken?
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Bestemmelser som over tid blir i utakt med den allmenne oppfatning er derfor umulig å reversere?
Et svært generaliserende (men beskrivende) eksempel på om slikt var tilfelle, hadde vært å sammenlikne med den delen av det norske lovverket som f.eks. nektet jøder adgang til riket, eller klassifiserte homofili som en kriminell handing..
Ja, du har helt rett i at en slik stavemåte gir oss en egenart. Kan du være så vennlig å forklare hva som er positivt med at Kanarifansen ikke klarer å skrive sitt eget navn riktig?
Tåpelig argumentasjon"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Etter å ha trålet gjennom avisene på nettet og i papirutgavene er det en ting som går igjen. Det er den manglende evnen hos norske journalister til å skrive Kanari-Fansen riktig.
Etter min mening ser det bedre ut med "Kanarifansen" og det er det som allerede blir brukt av de fleste journalister rundt om.
En fillesak egentlig, men jeg mener nå det bør diskuteres.
spørr Tom Lund om hva han syntes det tror jeg er riktigKnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Show some respect" til de som stifta KFL. Hvis dere er så uenig i skrivemåte - så lag deres egen supporterklubb, for f**n!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
En måte å se det på da er (som for Mr. Earthhill) at man har vært hardcore bøffel/kanarifan så lenge at man har overlevd opptil flere navnebytter - man blir en institusjon i seg selv! Dritfett spør du meg.
Hva synes du Jordbakke? Kanari-Fansen eller Kanarifansen? Eller Bøffelberget?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Bøffelberget var et navn en journalist ga oss, derfor stemmer jeg for å beholde Kanari-Fansen Lillestrøm, som lever opp til vårt harrystempel - og jeg er stolt av det!Last edited by mr.Jordbakke; 18.05.2007, 15:16.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
DET ER DET INGEN GRUNN TIL....
Godt å høre at vi er enige i det Halvor...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Nei, det er så klart "ingen" grunn til å forandre på et navn som får oss til å virke som analfabeter.
Synes vi skal verve Frukt Kongen på Strømmen som hovedsponsor når vi først er så runde i kantene ang. rettskriving.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar