Hødd - LSK 2 7-0 !!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Hødd - LSK 2 7-0 !!

    Andrefugla tapte 0-7 borte mot Hødd i kveld.
    Otto, JP, Husar, Gundersen og Karim var de "sterkeste" navnene på laget, i følge RB live.

    Og protesten mot eliteserielagenes tilfeldige innsats i 2. divisjon blir vel neppe mindre etter dette.....

    Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    Finnes det flere talenter å hente fra Hødd?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Vi kjøper flere spillere fra Hødd billig,dere får 6 poeng av oss Gratis kan det tenkes at vi har en slik avtale med Hødd ellers så er dette direkte pinlig og jeg håper at det blir natt trening på hele gjengen .

      Kommentar

      • Eriksve
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 885

        #4
        6 mål i mot den siste halvtimen!! :evil: Håpløst, selv med få a-lagsspillere....

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          For å si dette med et ord: FLAUT!!:twisted:

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Håpløst, men husk at Hødd sannsynligvis er det beste laget i 2.div. Uansett, dette underbygger jo bare at vi er nødt til å få i gang en 2. lags liga. Se på Brann og Lyn, som har laga sine i tredjediv. Hvordan i all verden er det god nok matching? Ta Huseklepp f.eks, som på tross av at han er sykt god ikke får spille for Brann, og dermed må nøye seg med matching på noe tilnærmet hobbynivå. Vi følger som regel England på det meste(som vi bør), nå er det på tide at vi gjør det også her.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #7
              Jeg har vanskelig for å skjønne at ikke TL og Adecco lagene har sin egen "B-liga"...
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Geirfugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 561

                #8
                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                ..Ta Huseklepp f.eks, som på tross av at han er sykt god ikke får spille for Brann..
                Det får da være grenser... Hva er da MagnusMykle?

                Kommentar

                • bøllefrø
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2004
                  • 462

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Håpløst, men husk at Hødd sannsynligvis er det beste laget i 2.div. Uansett, dette underbygger jo bare at vi er nødt til å få i gang en 2. lags liga. Se på Brann og Lyn, som har laga sine i tredjediv. Hvordan i all verden er det god nok matching? Ta Huseklepp f.eks, som på tross av at han er sykt god ikke får spille for Brann, og dermed må nøye seg med matching på noe tilnærmet hobbynivå. Vi følger som regel England på det meste(som vi bør), nå er det på tide at vi gjør det også her.
                  Jeg synes ikke at vi burde gå tilbake til det engelske systemet - for systemet med reservelagsliga er et system engelske toppklubber vil bort fra. De vil inn med reservelagene i ligaen for å få bedre og tettere matching på spillerne.

                  Til syvende og sist har LSK kun ansvar for LSK. At vi av og til stiller dårligere lag i noen kamper, er ikke vårt problem. Det vil være diskusjoner rundt dette, men det får vi bare tåle. Det er ikke noe å skamme seg over.

                  Forøvrig er det helt latterlig at Brann ikke er høyere oppe med reservelaget, når man ser på hvilke summer de har handlet for de siste årene. De burde definitivt ha et sterkt reservelag også!

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #10
                    Herremin, 6 baklengs på en halvtime (!?). Hva skjedde egentig? Det er ikke tilfeldigvis noen der ute som kan taste et lite refereat?
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • Franken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1036

                      #11
                      Finner noen ord på Hødds hjemmeside http://www.hodd.no/innhold.asp?page=...28699,1&lang=1
                      Fra Baillsund

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                        Jeg synes ikke at vi burde gå tilbake til det engelske systemet - for systemet med reservelagsliga er et system engelske toppklubber vil bort fra. De vil inn med reservelagene i ligaen for å få bedre og tettere matching på spillerne.

                        Til syvende og sist har LSK kun ansvar for LSK. At vi av og til stiller dårligere lag i noen kamper, er ikke vårt problem. Det vil være diskusjoner rundt dette, men det får vi bare tåle. Det er ikke noe å skamme seg over.

                        Forøvrig er det helt latterlig at Brann ikke er høyere oppe med reservelaget, når man ser på hvilke summer de har handlet for de siste årene. De burde definitivt ha et sterkt reservelag også!
                        Å ha med reservelaga i ligasystemet skaper stor urettferdighet ovenfor de andre laga. Det er alt for tilfeldig hvor bra 11'er reservelaga stiller med fra kamp til kamp. Jeg skjønner veldig godt at trenere og spillere i andre klubber irriterer seg over dette nesten håpløse systemet. Jeg kan ikke forstå hvorfor det ikke skal være mulig å lage et eget ligasystem for reservelag...

                        Kommentar

                        • Franken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1036

                          #13
                          Men hva med tolagene til de lagene lengre nede i divisjonene? Hva skal en gjøre med de? Skal en ha en egen 4. divisjon med bare tolag? Kan jo tenkes at disse lagene også vil skape problemer for enkelte...

                          Forstå meg riktig: Jeg ønsker en egen reservelagsliga for tolagene til Tippeligalagene.
                          Fra Baillsund

                          Kommentar

                          • FuglaAlex
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 537

                            #14
                            Jeg synes det skal være sånn det nå!

                            På LSK 2 er det ikke om og gjøre å rykke opp tenker jeg (for det kan de ikke uansett?) men og la spillerne og unge talentene få spilletid og få utvikla seg. Enig/uenig?
                            Supporterne er fotballens hjerte
                            Ultras Felt C

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                              Jeg kan ikke forstå hvorfor det ikke skal være mulig å lage et eget ligasystem for reservelag...
                              De av oss som har noen år på kontoen husker med skrekk og gru den gamle "rekruttserien". Da spilte toppklubbenes neste beste i en egen serie.
                              Kjedelige kamper, dårlig motiverte spillere, mye tull og rot.

                              Jeg er ikke et sekund i tvil om at de sportslige utfordringene er og blir langt større i en ordinær 2. divisjonsavdeling.
                              Samtidig forstår også jeg frustrasjonen til de "vanlige" klubbene når f eks LSK den ene kampen topper laget, og neste kamp stiller med seks-syv spiller som er langt unna A-stallen...
                              En eller annen form for forpliktelse må nok toppserieklubbene lære seg å leve med dersom dagens ordning skal ha en framtid. Men det kan bli et vanskelig regelverk å utforme og praktisere.

                              Mvh
                              Gammer`n
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #16
                                Det er nettopp det, et slikt regelverk ville bli tilnærmet umulig å utforme, men også å håndheve. Personlig er jeg like interessert i norsk fotballs ve og vel, som jeg er i LSKs, hovedsakelig fordi dette er som at pappaen må ha det bra for at guttungen skal trives. Uten en sunn nasjonal fotball kan heller ikke vi blomstre for fullt, og måten reserveligaene er lagt opp er ikke sunn. Hva med f.eks. trenerne i denne avdelingen(vår)? I seks kamper må de spille mot lag de ikke vet hva stiller opp med, om det kommer nasjonale stjerner eller en haug med fjortiser. Det er klart at dette ikke bare er demoraliserende, det gjør det vanskelig å legge opp taktikken til disse møtene, som igjen gjør at matchingen mister noe av nivået. Perta har helt sikkert poeng når han sier at ordningen med reservelagsliga hadde dårlig nerve etc, men jeg tror ikke det ville fortont seg slik nå. Pengene er så mange flere at vi med letthet kunne innført en fin pengepremie til mesteren(3 mill, f.eks, ville blitt 200000+ per klubb) stillt av klubbene, gjerne også supplert med det samme av NFF. Jeg tror dette ville være mer enn nok insentiv for klubbene til å ta dette alvorlig, og dermed gi en forholdsvis konkurranseintens liga. 6 millioner, hypotetisk sett, er nok til å forsterke alle tippeligalag. 2 divisjoner, TL-lag starter i den øverste, adecco i 2. Nedrykk og opprykk til toppdivisjonen gjøres uavhengig av tippeligaen, men ikke av adecco. Det ville blitt jævla komplisert med opprykk og nedrykk til og fra adecco, men jeg tror ikke det ville vært et så stort hinder at det ikke ble gjennomførbart. Ville også kunne gi mulighet til at lag enda lenger ned i divisjonene kan skaffe seg opprykk enklere en hva som er tilfelle i dag, hvor det er sykt vanskelig. Det er i alle fall helt sikkert at det er håpløst slik det er i dag, av hensyn til både unge spillere og lag nedover i divisjonene.

                                Noen kommenterte "hva med 2.lag enda lenger ned i divisjonene". Vel, det er irrelevant. Disse lagene er i svært høy grad hobbylag, ikke ungdomsrekrutteringslag. Fjerde og femtediv er hobbynivå, og temmelig uvesentlig i denne sammenhengen, mener jeg.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                Working...